8000

edit; nog 40 te gaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kohtje schreef:Vraag het gewoon even aan de hoefsmit, die ziet het vaker denk ik. Andre is vandaag op stal
Talida schreef:Tja denk dat ik Tal voor dat bedrag niet eens te koop zou kunen zetten, en daar valt ook prima een eind mee te komen, is ook niet uit de klei, dus waarom zou er gelijk iets mee aan de hand moeten zijn? En ze bedoelen denk ik af en toe Naar een wedstrijd een niet Maar een wedstrijd, kijk maar goed naar de zin. Ik vind hem in ieder geval helemaal leuk, wat een koppie!
_Rijkie_ schreef:dat maar zal misschien naar moeten zijn

Basic_ schreef:Leuk Marijk!
Lief dat je komt kijken!
We gaan voor 2 winstpunten haha![]()
Oh k word afentoe wel gek van dat een aantal uur van te voren inschrijven voor longeren, kon vandaag niet eens longeren.. vond t wel poedersuiker, maarjaa.. Morgen weer hard aan het werk tot 9 uur

_Fieke schreef:En als je wat Marijk zegt iets betaalbaars wil dan komen ze uit de klei. Niets mis mee maar Els moet wel een doorgereden paard hebben naar mijn idee.

_Rijkie_ schreef:Maar dan nog!! Waarom af en toe??
Talida schreef:_Rijkie_ schreef:Maar dan nog!! Waarom af en toe??
we doen toch allemaal af en toe een wedstrijd lijkt me?
Basic_ schreef:Nou goed ik was om half 5 op stal en de longeerring was bezet tot kwart voor 6 terwijl er vanaf kwart over 5, meteen na jou Fiek, half 5 werd ingeschreven, maargoed, om in dat kwartier op te zadelen en in te stappen redde k niet.
Dus dat is een beetje vervelend dat e zoooo ver van te voren wordt in geschreven, dusja.. dannu maar vroeg
_Rijkie_ schreef:femkje_01 schreef:ben nu officieel over naar het 2de jaar !!
moest ik even melden.
Haha, die kleding is idd niet goed voor je
portemonnee, echt teveel leuke kleren zitten er tussen.
GEFELICITEERD!!!
!!
.
??
_Rijkie_ schreef:Thnx!!!
En daar rij je ook zo de Groene Weelde in??

Talida schreef:is wel makkelijk als je zondag moet starten![]()
kreeg je het hoofdstel nog passend? Heb al doorgegeven aan de inkoop dat de maat in ieder geval ruk is