Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:34

Knetterijsjes zijn leuk!!! :D

Hahaha Rieneke, da's wel een leuke :P

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:34

Goedemiddag allemaal! Hier T.P. te Schagen die nog even wil reageren op K.H. haar beschuldigingen over gister. :D
Ik heb mij uitgelaten over het feit dat er op dit topic veel geouwehoerd werd, echter heb ik hier niet over gezegt of dit positief danwel negatief bedoeld was. Maar aangezien mevrouw K.H. lichtelijk geirriteerd was door ene randdebiel E. op een Polopaard kan ik ermee leven dat zij zich zo -:(- over mij heeft uitgelaten.

K. ram hem de volgende keer met die zweep op z'n knar!!!!!!! 't moet nu afgelopen zijn met hem!! Eef heeft duidelijk voor aanvang van de les laten weten dat iedereen voor het paarse monster moest oppassen omdat ze jong is!! (maakt dit het weer een beetje goed? :o )

Ik ga nu penny spelen op stal!! M'n buurmeisje van 6 heeft zo haar eerste paardrijles op cowboy!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 12:47

Haha ja hoor, helemaal goed weer (hoewel; paars monster...)!!

ooohhh ik voel dat Cowboy er een nieuwe fan bij gaat krijgen. Kan niet anders dan dat je buurmeisje stapelverliefd gaat zijn op mijn favo manege-peuwn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:01

Oooeh dan krijgt Cowboy nog meer ansichtkaartjes van zijn fans die met vakantie zijn :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:12

Ja dat vond ik wel heel erg ontroerend hoor! Al heb ik me ook bescheurd over Vlekkie die een nachtje kwam logeren, niet bij de waterbak kon (en dat er een extra emmer moest worden neergezet) en die niet bij de Voerbak kon, dat Eef hem wel zou optillen zodat hij kon eten.
Daags daarop stond hij in de roundpen...nou veel leven zat er niet in op dat moment :D
Eigenaar E te Polopaard zal voor Vlekkie wel een nachtje stalling moeten betalen :))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:30

@T.P. uit Schagen: veel plezier met je buurmeisje.....ik neem aan dat we je niet meer zien dan vanavond? Misschien handig om een dezer dagen even te bespreken hoe en wat in jullie vakantieperiode??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:32

Cassidy schreef:
Ja dat vond ik wel heel erg ontroerend hoor! Al heb ik me ook bescheurd over Vlekkie die een nachtje kwam logeren, niet bij de waterbak kon (en dat er een extra emmer moest worden neergezet) en die niet bij de Voerbak kon, dat Eef hem wel zou optillen zodat hij kon eten.
Daags daarop stond hij in de roundpen...nou veel leven zat er niet in op dat moment :D
Eigenaar E te Polopaard zal voor Vlekkie wel een nachtje stalling moeten betalen :))

Hahaha ja geweldig! Vlekkie was wel lekker braaf trouwens :') Tuurlijk doet Eef dat wel om de paar uur, ff optillen zodat ie erbij kan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:34

Het mooiste was dat Gera op dat moment op stal rondliep, en een foto heeft gemaakt van Vlekkie.
We zouden haar kunnen vragen of we die foto mogen hebben, kan Vlekkie mooi op de website van Starnmeer, als stalmascotte :D

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:34

Who the @#%% is Vlekkie????

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:38

@kim......ik volg dit verhaal over vlekkie ook niet...??!1??

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:49

%)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:06

Vlekkie is een voormalig hobbelpaard van plush, nieuwste aanwinst van Josefien (Dochter van E) :D

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:11

oh haha

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:16

wat is het toch griezelig stil hier......... :O

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:34

@Trudy: Aaahhh... duidelijk tnx!

@Rien: Ja inderdaad, iedereen heeft zich weer op het werk gestort denk ik. Tsja niet iedereen is over een HALF UURTJE :wow: alweer vrij!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:35

ja ja goed he...kom je vanavond weer rijden op billy?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:39

Nee ze is deze week en volgende week in training bij Kim. Die rijdt haar maa, woe, don & vrij. Ik rijd dus de dinsdag en één dag in t weekend. Misschien kom ik vanavond nog wel even aanwaaien, want ik ben gisteren vergeten de waterbak te checken en ik wil nog een halstertouw geven aan Eef, die gaat ze dan in de stal bevestigen voor vastzetten van Billy tijdens uitwazemen.
Heeft Babe nog steeds vakantie?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:48

Vraagje voor Rieneke. Rejoice heeft vakantie, wordt op de woensdag en zaterdag voor een lesje ingezet, verder mag ze lekker paard zijn (en ze amuseert zich kostelijk!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:08

:oo Kenden jullie Vlekkie niet?! Ben benieuwd hoe Gera dat ding op de foto heeft gezet _O-

Denk dat ik vanavond maar weer eens mee ga lessen om 20u 8-)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:12

He is Whis niet met vakantie dan?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:14

Ik kijk trouwens net op internet en zie dat het niet: Billy Jean is, maar Billie Jean...
hmmm zit ik al die tijd haar naam verkeerd te schrijven... jullie zeggen ook niets! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:16

Nee hoor mijn poown moet an die arbeit!!! Whis was alleen vorige week ook ziek geworden van de inenting. Dus heb ik dinsdag tot zondag alleen gepoetst en geknuffeld. Tot nu toe hebben we alleen buiten gereden sinds we het rijden weer hebben opgepakt :o Ze had dus een soort van vakantie := Volgende week komt er een osteopaat voor Whis en Babe en daarna mag je een week niet rijden, dus dat is voor Whis een weekje vakantie.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:19

Aha, alles weer duidelijk *D
Maarreh waar is die osteopaat voor eigenlijk?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:20

Citaat:
Maarreh waar is die osteopaat voor eigenlijk?

als ik zo nieuwsgierig mag zijn... sorry hoor.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:23

Osteopaat is een kraker voor je paard, die zet eventueel scheefzittende wervels weer recht.