Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lekker schoppen in r'dam

Ben al 2 dagen niet geweest 
Falli schreef:Hahah.. ik bescherm je dan wel hoor.. Ik was effe aan het benkhengen.. ga nu weer verder met benkhengen.. en diddle is niet helemaal mijn typ.. ik hou meer van wat grotere paarden.. Madje ik ziet je morgen ochtend.. bedankt voor 't lachen allemaal!!
Er ligt trouwens in de bak (in de hoek bij het hek) nog ergens een kluifje, die had Devil gehad van Madje
Hij vond het lu.llig om hem niet aan te nemen.. tja en wat je niet lust moet je maar verstoppen he
madelon31 schreef:ik graaf het wel op geef ik het wel aan mijn schatjes hihi
(ondankbare hond)
Nu niet meer?
)
Binar schreef:madelon31 schreef:ik graaf het wel op geef ik het wel aan mijn schatjes hihi
(ondankbare hond)
Nouw, ik had je al gezegd dat hij die niet lust, maar jij bent eigenwijs en geeft t toch
dat is het. Die van mij eten altijd met veel plezier hun botjes op hoor! Maar goed als meneer liever andere heeft mij prima!
Tuurlijk Madje... En jouw honden zijn natuurlijk helemaal niet verwend, die lieve scheetjes!
Net als jouw paardjes, die zijn ook helemaaaaal niet verwend. Kan ook niet natuurlijk, want Donna moet, als toekomstig springpaard, het toch niet te hoog in de bol krijgen he... Balkjes lopen kan ze tenslotte al, straks wordt ze nog arrogant...
heerlijke
haute cuisine?
dus ga nog maar even slapen! Zie jullie misschien morgen wel weer op bokt (Tja, je moet toch wat he...) en anders misschien zaterdag op stal (bij de reading!)
John, jij ziet hem als eerste weer...dus even je best doen voor me he, zodat dikkie dik niets slechts gaat vertellen en ik dus niet de hele dikkie dik fanclub over me heen krijg (met Fallon als erelid!) Want dat kan ik niet aan joh, de dikkie DIK club...pfffff gevaarlijk
Mijn paard wordt echt te populair (gelukkig kan het bij hem geen kwaad, hij hoeft geen internationaal springpaard te worden)
) en uiteindelijk liet hij zich met een grote plof zo omvallen.
Moon is nooit echt een dikke haf geweest. Ik heb laatst foto's aan Syl laten zien van de premiekeuring en Moon was toen flink overbouwd en zeker wat dunner.
Die zal ik wel een keer meenemen. Wordt alleen wel na de vakantie (mazzelaar!)
Laat ie zich meestal met een dreun tegen de zijkant van de boxwand vallen om vervolgens zijn pootjes onder zich vandaan te laten zakken!
Maar eh, het is ook een soort van dankjewel naar jouw, want uhm, hij vindt zijn box fijn, hahahahaa! Thanx Syl!
Zelfs de Ibruprofen (of hoe schrijf je dat??) wil niet werken, en van de paracetamol heb ik afgelopen dagen ook een overdosis van op
ik stond vorige keer bij de apotheek ook een buitenlandse mevrouw opzich niks mis mee maar ze sprak dus ook géén goed nederlands en de communicatie met de klant was zo slecht echt bizar!! En dan werk je bij een apotheek!!! Stel je voor je krijgt hele verkeerde medicijnen mee echt schadalig... zo word er weer helemaal pissig van