Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Falli

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:34

Hahah.. ik bescherm je dan wel hoor.. Ik was effe aan het benkhengen.. ga nu weer verder met benkhengen.. en diddle is niet helemaal mijn typ.. ik hou meer van wat grotere paarden.. Madje ik ziet je morgen ochtend.. bedankt voor 't lachen allemaal!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:41

ik ben er morgenochtend hoor falli Haha! lekker schoppen in r'dam Koe Koe

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:48

Doei!

Morgen weer naar mijn pony Ja Ben al 2 dagen niet geweest Bloos!

Fallon, stoer dat je op Biz hebt gereden Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:49

en nu moet ik slapen van papa Rolleyes

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:52

strenge pappa zeg!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:53

Falli schreef:
Hahah.. ik bescherm je dan wel hoor.. Ik was effe aan het benkhengen.. ga nu weer verder met benkhengen.. en diddle is niet helemaal mijn typ.. ik hou meer van wat grotere paarden.. Madje ik ziet je morgen ochtend.. bedankt voor 't lachen allemaal!!

Nou Fall, Diddles lijf is klein maar geestelijk voelt hij zich echt groot hoor, dus wie weet?? nieuwe uitdaging!! Clown

Aniet, fijn dat je hond de koekjes lekker vindt, hihi, anders had je ze voor nix uit mijn trommeltje gepikt Clown Er ligt trouwens in de bak (in de hoek bij het hek) nog ergens een kluifje, die had Devil gehad van Madje Cool Hij vond het lu.llig om hem niet aan te nemen.. tja en wat je niet lust moet je maar verstoppen he Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:56

ik graaf het wel op geef ik het wel aan mijn schatjes hihi

(ondankbare hond) Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:58

madelon31 schreef:

(ondankbare hond) Clown

Nouw, ik had je al gezegd dat hij die niet lust, maar jij bent eigenwijs en geeft t toch Clown

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:58

Slimme hond die Devil...

Zo, na een week kwakkelen met/tegen een griep, heb ik het maar even voor gezien gehouden en ben ik lekker thuis gebleven van mijn werk en ook even paardje. Syl heeft lief gedaan tegen knolliebollie. Ik heb vandaag heerlijk geslapen. Morgen is Tessa er voor Moonie en blijf ik nog een dagje thuis van mijn werk. Doet me goed. Ik had al een paar dagen een hoge rikketik snelheid, en wat stresssteken bij mijn rikketik, dus vond dat ik het wel even rustig aan mocht doen. Gaat nu gelukkig een stuk beter. Zoveel stress en emoties als de afgelopen week bij mij is niet zo gezond voor de mens, denk ik zo!

Zaterdag heerlijk ouderwets genieten van mijn scheetje, lekker buitenritje maken, lekker poetsen, knuffelen en 's avonds, samen met Tessa, luisteren naar Moon en Nancy. En dan een weekie vakantie! Roel weer thuis, met een beetje (boel) geluk, mams ook weer thuis.

Veel schop plezier in Rotterdam Falli de dappere en Madje! Alleen wel jammer Fal, ik dacht dat jij een van de nerds was... Huilen Nu niet meer?

Ciao en tot zaterdag hoop ik.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:59

haha nou ik ga echt niet op zoek naar een kluifje in de bak hoor.Ik ben toch geen hondje .Trouwens dat beest van mij is vet zat hoor.Begrijp ik niet want ik loop bijna elke dag in de polder.Dus neem ik aan dat het spieren zijn hihi.

En Falli durft gewoon niet op Diddle???????????Te galoperen dan he,misschien moet ze Renki een keer uitproberen en dan met westernzadel met flinke knop erop

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:02

He tamar blij dat je moeder eerdaags waarschijnlijk weer naar huis kan blijft toch een zorg hoor.En ziek maar lekker uit hoor.Soms moet dat.Ik doe dat ook nooit maar is niet goed.Zaterdag heb Joepi zijn reading dus zie je dan wel

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:09

He Aniet, ik doe het ook niet graag, uitzieken. Maar had nu ook helemaal geen zin meer in mijn werk en wilde alleen maar slapen. Dus dat heb ik gedaan (oke, en een beetje bokken, hahaha Clown )
Ik hoop dat mijn moeder snel naar huis mag. Eerlijk gezegd denken we van niet (volgende week nog wel in het ziekenhuis zijn), want haar linkerlong is nog niet 'schoon', maar ze is al een stuk opgewekter dan eerst en rochelt/kucht niet meer zo. Nu lijkt ze weer 50 in plaats van 90... Ze verveelt zich nu en dat is ook wel weer een goed teken Knipoog

@Nous: pb ontvangen. Als het goed is ook teruggestuurd. Maar dat weet je bij mij maar nooit he... Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:21

ik heb geen pb ik wil ook pb!! Wie stuurt mij pb??? Ach gut Ach gut Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:23

Binar schreef:
madelon31 schreef:

(ondankbare hond) Clown

Nouw, ik had je al gezegd dat hij die niet lust, maar jij bent eigenwijs en geeft t toch Clown

Hij is verpest! Clown dat is het. Die van mij eten altijd met veel plezier hun botjes op hoor! Maar goed als meneer liever andere heeft mij prima! Knipoog Clown

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:30

Devil verpest... Nagelbijten / Gniffelen Tuurlijk Madje... En jouw honden zijn natuurlijk helemaal niet verwend, die lieve scheetjes! Haha! Net als jouw paardjes, die zijn ook helemaaaaal niet verwend. Kan ook niet natuurlijk, want Donna moet, als toekomstig springpaard, het toch niet te hoog in de bol krijgen he... Balkjes lopen kan ze tenslotte al, straks wordt ze nog arrogant... Clown

Devil is niet verpest, hij wil gewoon het beste van het beste. Haute cuisine! Wedden dat ie dat wel opeet! Dus wie durft er aan te komen met kikkerbilletjes, slakken en nog meer van die Ziek heerlijke Misselijk haute cuisine?

hihi, al die schattige verwende dikbil (ja is heel duur, ik weet het) hondjes bij ons op stal. Wie meld zich aan bij de verwende dikbil hondenclub. Zeer exclusief en duur!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:34

Maar eh, lieve mensen, ik ga mijn pc'tje uitzetten. Heb nog niet genoeg geslapen vandaag Clown dus ga nog maar even slapen! Zie jullie misschien morgen wel weer op bokt (Tja, je moet toch wat he...) en anders misschien zaterdag op stal (bij de reading!)

Enne, vertellen jullie ook allemaal nog aan Moonie hoe lief ik ben Tong uitsteken John, jij ziet hem als eerste weer...dus even je best doen voor me he, zodat dikkie dik niets slechts gaat vertellen en ik dus niet de hele dikkie dik fanclub over me heen krijg (met Fallon als erelid!) Want dat kan ik niet aan joh, de dikkie DIK club...pfffff gevaarlijk Haha! Mijn paard wordt echt te populair (gelukkig kan het bij hem geen kwaad, hij hoeft geen internationaal springpaard te worden)

Madje: je moet gewoon aan Melis even vragen of ze je pbt. Voel je je ook weer helemaal happy. Ik ben een bietje te lui!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:39

laat maar iemand heeft al gestuurd dus ben blij.

Maar slaap lekker tammie en ik hoop dat je moeder snel naar huis mag.
Ik zie je niet mee voor mijn vak dus rustig aan en tot volgende week zondag Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:42

tammie zit net ff in je profiel te spieken...
Maar kan het zijn dat moonie op die foto's voor dat hij bij ons stond iets wat magerder was??? Bloos Bloos Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:04

nou het is weer lekker druk hier dus ik ga nu maar weg hier!

Hihi zit op visite bij mijn tante en ga nu naar huis toe om slapie te doen. Morgen weer bijtijds op stal om falli te halen

Weltrusten allemaal doei doei

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:18

Truste Madje Haha!

Parretje was helemaal stout vandaag, ze stond los met Ambie en Moontje, en Amanda bracht Amber terug naar haar box en ik Par en Moon.
Dus ik dacht laat Par los, dan loopt zij naar haar eigen box en loop ik met Moon mee.
Loopt Par Moon zijn box in Boos!
Moest ik alsnog Moon vastzetten, die dat absoluut niet leuk vond, en Par uit Moon zijn box trekken.
Toen stond oon in zijn box heeft hij toch alles omver getrokken joh!
Toen ging hij draaien en kreunen (jaja dat heb IK weer Haha! ) en uiteindelijk liet hij zich met een grote plof zo omvallen.
Eff lekker rollen en weer opstaan, mooie schone box was opeens niet zo mooi meer Boos!

Bij nader inzien waren ze dus alletwee stout Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 07:27

Hoi,

Zo hallo allemaal,
ik ben gisteren avond weg gegaan, al had banaan er totaal geen zin in.
de vertikte het om de trailer in te gaan.
en john maar zeggen dan blijf je toch hier.pff

bedankt voor het helpen nog allemaal
en vooral jet die de doorslag gaf ze komt aanlopen pakt zweep (die wij ook al gebruikt hadden)
geeft een gil en zweep op/tegen haar kont en hup erin hihi.
banaan werd helemaal overdonderd.
En toen richting meyvliet.

maar goed daar aangekomen even laten rondkijken en hup haar stal in.
ze ging gelijk eten.
heb haar verder met rust gelaten en ben weer terug gegaan naar smd.
nog even met john gebabbeld onder genot van een biertje en een loempia gegeten en zo rond 23.15 naar huis.

nogmaals iedereen bedankt voor de hele leuke tijd op stal

en john bedankt voor de goede zorg voor vernaantje.

gr en ik kom gauw even buurten.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 08:28

@Shir: Mooi dat ze meteen ging eten, dan was ze toch niet al te gestressed!

@Madje: lijkt misschien dat ie toen wat dunner was, maar ik denk ik maar schijn. Ik kan meneers ribben voelen. Dus eh, ligt allemaal aan zijn vacht Haha! Moon is nooit echt een dikke haf geweest. Ik heb laatst foto's aan Syl laten zien van de premiekeuring en Moon was toen flink overbouwd en zeker wat dunner. Haha! Die zal ik wel een keer meenemen. Wordt alleen wel na de vakantie (mazzelaar!)

@Syl: ohoh, das echt dikkie dik weer he. Die gaat altijd zo als een debiel tekeer als hij wil gaan liggen. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Tong uitsteken Laat ie zich meestal met een dreun tegen de zijkant van de boxwand vallen om vervolgens zijn pootjes onder zich vandaan te laten zakken! Clown Maar eh, het is ook een soort van dankjewel naar jouw, want uhm, hij vindt zijn box fijn, hahahahaa! Thanx Syl!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:46

Shir, veel plezier bij Meyvliet met banaantje, hoop dat jullie het daar naar je zin zullen krijgen. Maar met Mike in de buurt gaat dat vast goedkomen Clown

Ik heb nog steeds last van mijn kaak en kies, en natuurlijk is mijn tandarts vrij. Dus ik 2 andere gebeld, 1 in Delft en de andere in Vlaardingen (dat is waar mijn eigen tandarts ook zit) Bij beide zou het verboden moeten worden dat ze tandarts zijn, want beide spraken gebrekkig Nederlands en begrepen er echt geen hol van...pff gelukkig had ik nog een nr van een andere tandarts in Vlaardingen en nee maar, daar nam een Nederlander de telefoon op. Ik kan dalijk meteen terecht, dus hoop dat ze wat aan mijn pijn kunnen doen... Verdrietig Zelfs de Ibruprofen (of hoe schrijf je dat??) wil niet werken, en van de paracetamol heb ik afgelopen dagen ook een overdosis van op Bloos
Wordt strakkies vervolgd, hopelijk pijnloos Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:55

ja erg is dat heh Boos! ik stond vorige keer bij de apotheek ook een buitenlandse mevrouw opzich niks mis mee maar ze sprak dus ook géén goed nederlands en de communicatie met de klant was zo slecht echt bizar!! En dan werk je bij een apotheek!!! Stel je voor je krijgt hele verkeerde medicijnen mee echt schadalig... zo word er weer helemaal pissig van Bloos

Sterkte iig !

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:20

jeetje, als je zulk werk doet zou je toch gewoon nederlands moeten kunnen spreken!!
Ik heb van de zomer ook m'n ogen uitgekeken bij die spoedtandarts, wat een enorme rotzooi in die kamer, echt niet normaal, smerig gewoon! Andere patienten liepen ondertussen gewoon in en uit die behandelkamer.. Hij sprak wel Nederlands, maar door het geslis was dat ook niet te verstaan Clown
Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik had nurofen gekregen als pijnstillers (zakjes die je moest oplossen), die hielpen wel heel goed.
Ik moet vanmiddag voor controle en heb ook nog steeds een klein beetje last van die kies en m'n wang, ben benieuwd wat hij zegt Nagelbijten / Gniffelen

Mooi dat alles goed is gegaan Shir!