AndreaB schreef:Jij zat toch ook bij Drunens Ruitershuis?? Ik heb volgende week namelijk ook een afspraak
Ja klopt! Hij belt me morgen dus dat zal dan uiteindelijk toch wel dezelfde dag als jou worden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Priszz schreef:Nog enkele vraagjes/opmerkingen voor het nieuwe topic!
Vragen.
*Mogen er voornamen in gebruikt worden? Zo ja/nee willen jullie het vermelden in het topic of door middel van een p.b.
*Wilt Sharon_Jims ook in het topic? [in de opening]
*Ik heb nog niet van iedereen foto's ontvangen voor het nieuwe topic, ik denk dat er 1 a 2 foto's per persoon komen, dit kunnen foto's van jezelf zijn maar ook met je paard. Wil je liever niet dat je een foto van jezelf in het topic hebt, zijn foto's van het paard alleen ook toegestaan.
Volgends mij waren dit mijn vragen
Opmerkingtjes,
* Misschien een paar ideeén voor de nieuwe naam van het topic?
* En, is 1 foto genoeg of is 2 twee leuker?
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen, zodat we het nieuwe topic super in kunnen gaan! Ookal hebben we nog 40 pagina's te gaan
chelle_dora schreef:Misschien schort het aan mijn rekentalent.. Maar als ze pas eind juni 3 wordt.. Dan was ze toch geen 2,5 toen jij haar uit de opfok box haalde? Want je had d'r voor januari al uit de opfok.. En een half jaar is 6 maanden.. Maar goed misschien is het rekenen inmiddels veranderd..
Leuk hoor wel die Cremello.. Leuke hengstMisschien mag Dora over een paar jaar ook wel moeder worden van hem.. Leuke valk-baby wordt het dan
Staat dus ook bij mij nog op m'n verlanglijstje maar verstand zegt ' doe maar ff nog niet '.
chelle_dora schreef:Ja ik ging al twijfelen en ik wil niet met modder gooien voordat ik de feiten zeker wist, dus vandaar dat ik even mijn rekenkundigheid hier op wil laten helderen of dat ik het nu wel of niet goed heb
Flurk schreef:chelle_dora schreef:Ja ik ging al twijfelen en ik wil niet met modder gooien voordat ik de feiten zeker wist, dus vandaar dat ik even mijn rekenkundigheid hier op wil laten helderen of dat ik het nu wel of niet goed heb
Maakt het iets uit of je nu wel of niet goed rekent in dit geval? Zij is gelukkig en dat telt.
chelle_dora schreef:op PB en mail wordt niet meer gereageerd.. Dus vandaar via deze weg omdat ik in de war benAls ze inderdaad al 3 is en oud zat is dan verontschuldig ik mij daar natuurlijk voor! Ik wil dan ook geen valse aannames maken.. Wellicht heb ik data verkeerd onthouden, dat kan ,vandaar dat ik via deze weg vraag of dat ik het mis kan hebben.. Belangrijkste is en blijft natuurlijk dat het een heel leuk veulen zal worden, dat wil ik niemand ontnemen en vind het erg leuk dat ze d'r eerste eigen veulentje gaat fokken!
chelle_dora schreef:op PB en mail wordt niet meer gereageerd.. Dus vandaar via deze weg omdat ik in de war benAls ze inderdaad al 3 is en oud zat is dan verontschuldig ik mij daar natuurlijk voor! Ik wil dan ook geen valse aannames maken.. Wellicht heb ik data verkeerd onthouden, dat kan ,vandaar dat ik via deze weg vraag of dat ik het mis kan hebben.. Belangrijkste is en blijft natuurlijk dat het een heel leuk veulen zal worden, dat wil ik niemand ontnemen en vind het erg leuk dat ze d'r eerste eigen veulentje gaat fokken!