stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:09

AndreaB schreef:
Jij zat toch ook bij Drunens Ruitershuis?? Ik heb volgende week namelijk ook een afspraak :)

Ja klopt! Hij belt me morgen dus dat zal dan uiteindelijk toch wel dezelfde dag als jou worden.

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 19:20

Ik heb met Flurk ooit eens schriktraing bij hun gedaan en vond dat erg tegen vallen.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:32

Oke omdat we het er pas over hadden gehad dat ik dat jullie er mee eens waren. Een springparcours of een les van een bekende springruiter is ook oke. Ik heb wel zin om wat te organizeren.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:40

Als je nog even een maandje wacht doe ik mischien wel mee :o Vooral als het een springclinic is. Maar zit momenteel (door mijn toekomstig nieuwe zadel) even in een finaciele crisis :P

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:47

Of jullie moeten een free clinic van mij willen hahah :P
Laatst bijgewerkt door 060606 op 25-04-12 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:49

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 21:52

Klinkt goed Zipporah die schriktraining! Zoiets zou ik wel met plukkie willen doen als hij straks weer terug is van zijn vakantie!

Hij vind het maar saai op t land!
Afbeelding

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:26

Ik ben Hollands genoeg om FREE met beide handen aan te grijpen :D haha Organiseer maar zou ik zeggen :P haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 09:57

Zo Engels is saai momenteel, even bokken tussendoor dan maar

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:47

Oeeh, zo'n schriktraining lijkt me inderdaad heel erg leuk! Maar springen ook.. Alleen heb ik daar op dit moment geen knollie voor aangezien dat voor Eef gewoon niet draagbaar is kwa leeftijd ;).

Eef is met 2,5 al uit de opfok gehaald he! Aangezien haar 'lieve' vriendinnetjes, haar elke dag trapte en ze de kleinste in de kudde was.. We waren te bang dat er wat zou gebeuren namelijk.

Maarr, het eitje is gesprongen, met de scans was ie al weg.. Dus 13/14 Mei word ze gescant en weten we of het meisje drachtig is :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:28

Nog enkele vraagjes/opmerkingen voor het nieuwe topic!

Vragen.

*Mogen er voornamen in gebruikt worden? Zo ja/nee willen jullie het vermelden in het topic of door middel van een p.b.
*Wilt Sharon_Jims ook in het topic? [in de opening]
*Ik heb nog niet van iedereen foto's ontvangen voor het nieuwe topic, ik denk dat er 1 a 2 foto's per persoon komen :), dit kunnen foto's van jezelf zijn maar ook met je paard. Wil je liever niet dat je een foto van jezelf in het topic hebt, zijn foto's van het paard alleen ook toegestaan.

Volgends mij waren dit mijn vragen :o

Opmerkingtjes,

* Misschien een paar ideeén voor de nieuwe naam van het topic?
* En, is 1 foto genoeg of is 2 twee leuker?

Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen, zodat we het nieuwe topic super in kunnen gaan! Ookal hebben we nog 40 pagina's te gaan :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 18:03

Yehhh, ik heb voldoendes gehaald en de rest van de klas niet. Is voor het eerst dat ik zoiets meemaak.haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 18:05

Priszz schreef:
Nog enkele vraagjes/opmerkingen voor het nieuwe topic!

Vragen.

*Mogen er voornamen in gebruikt worden? Zo ja/nee willen jullie het vermelden in het topic of door middel van een p.b.
*Wilt Sharon_Jims ook in het topic? [in de opening]
*Ik heb nog niet van iedereen foto's ontvangen voor het nieuwe topic, ik denk dat er 1 a 2 foto's per persoon komen :), dit kunnen foto's van jezelf zijn maar ook met je paard. Wil je liever niet dat je een foto van jezelf in het topic hebt, zijn foto's van het paard alleen ook toegestaan.

Volgends mij waren dit mijn vragen :o

Opmerkingtjes,

* Misschien een paar ideeén voor de nieuwe naam van het topic?
* En, is 1 foto genoeg of is 2 twee leuker?

Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen, zodat we het nieuwe topic super in kunnen gaan! Ookal hebben we nog 40 pagina's te gaan :o

Noem mij maar gewoon Flurk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:27

Misschien schort het aan mijn rekentalent.. Maar als ze pas eind juni 3 wordt.. Dan was ze toch geen 2,5 toen jij haar uit de opfok box haalde? Want je had d'r voor januari al uit de opfok.. En een half jaar is 6 maanden.. Maar goed misschien is het rekenen inmiddels veranderd..

Leuk hoor wel die Cremello.. Leuke hengst :) Misschien mag Dora over een paar jaar ook wel moeder worden van hem.. Leuke valk-baby wordt het dan :) Staat dus ook bij mij nog op m'n verlanglijstje maar verstand zegt ' doe maar ff nog niet '. :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 18:28

chelle_dora schreef:
Misschien schort het aan mijn rekentalent.. Maar als ze pas eind juni 3 wordt.. Dan was ze toch geen 2,5 toen jij haar uit de opfok box haalde? Want je had d'r voor januari al uit de opfok.. En een half jaar is 6 maanden.. Maar goed misschien is het rekenen inmiddels veranderd..

Leuk hoor wel die Cremello.. Leuke hengst :) Misschien mag Dora over een paar jaar ook wel moeder worden van hem.. Leuke valk-baby wordt het dan :) Staat dus ook bij mij nog op m'n verlanglijstje maar verstand zegt ' doe maar ff nog niet '. :)

Hee ben je er ook weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:29

Ja ik ging al twijfelen en ik wil niet met modder gooien voordat ik de feiten zeker wist, dus vandaar dat ik even mijn rekenkundigheid hier op wil laten helderen of dat ik het nu wel of niet goed heb :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 18:48

chelle_dora schreef:
Ja ik ging al twijfelen en ik wil niet met modder gooien voordat ik de feiten zeker wist, dus vandaar dat ik even mijn rekenkundigheid hier op wil laten helderen of dat ik het nu wel of niet goed heb :D

Maakt het iets uit of je nu wel of niet goed rekent in dit geval? Zij is gelukkig en dat telt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:50

Dat snap ik maar er zijn meerdere factoren.. Namelijk ook het dier.. ;) En was daar gewoon nieuwsgierig naar, heb de dracht van een 2jarige op de voet gevolgd hier op bokt en vraag me af in hoeverre dat nou goed is voor zo'n dier.. En ben ook wel benieuwd naar de uitkomst qua kleur natuurlijk, een veulie is altijd leuk en ik hoop van harte dat aanstaande moeder en eventueel kind gezond blijven natuurlijk :)

Schriktraining klinkt overigens erg leuk! Jammer dat het zo'n eindje stappen is.. anders had ik nog wel brutaal gevraagd of buitenstaanders ook mochten meedoen ;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:58

Flurk schreef:
chelle_dora schreef:

Maakt het iets uit of je nu wel of niet goed rekent in dit geval? Zij is gelukkig en dat telt.

dat vind ik ook. :)

Daarnaast valt het mij op dat je vaak in het topic komt en reageert op wat Pris zegt en soms heb ik het idee dat het alleen gebeurt als je ergens je vraagtekens bij hebt qua verzorging van het paard. Prima, maar dat kan ook via PB of reageer ook netjes af en toe op anderen, dat is wel zo gezellig. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:01

op PB en mail wordt niet meer gereageerd.. Dus vandaar via deze weg omdat ik in de war ben :) Als ze inderdaad al 3 is en oud zat is dan verontschuldig ik mij daar natuurlijk voor! Ik wil dan ook geen valse aannames maken.. Wellicht heb ik data verkeerd onthouden, dat kan ,vandaar dat ik via deze weg vraag of dat ik het mis kan hebben.. Belangrijkste is en blijft natuurlijk dat het een heel leuk veulen zal worden, dat wil ik niemand ontnemen en vind het erg leuk dat ze d'r eerste eigen veulentje gaat fokken!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:03

chelle_dora schreef:
op PB en mail wordt niet meer gereageerd.. Dus vandaar via deze weg omdat ik in de war ben :) Als ze inderdaad al 3 is en oud zat is dan verontschuldig ik mij daar natuurlijk voor! Ik wil dan ook geen valse aannames maken.. Wellicht heb ik data verkeerd onthouden, dat kan ,vandaar dat ik via deze weg vraag of dat ik het mis kan hebben.. Belangrijkste is en blijft natuurlijk dat het een heel leuk veulen zal worden, dat wil ik niemand ontnemen en vind het erg leuk dat ze d'r eerste eigen veulentje gaat fokken!

Als iemand niet op pb reageerd dan zal dat een reden hebben. Dus ik zou zéggen bemoei je er niet méé.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:08

Ik zal me er zeerzeker dan niet mee bemoeien, ik hoop voor het allerbeste voor Evalaunche dan maar :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:18

chelle_dora schreef:

als iemand niet op een PB reageert is dat iemands goed recht. Overigens is diegene dan ook niet verplicht om in een topic te reageren als die persoon iets vraagt. Daarnaast kan je op bokt ook een Foei toevoegen en dan zie je geen berichten meer van die persoon.

Ik vind het prima als je in het topic mee komt kletsen, maar doe dat dan op iedereen en niet alleen als jij iets in je hoofd hebt of het idee dat Pris iets fout doet of in jouw ogen verkeerd met haar paard om gaat. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Haar paarden staan er goed bij, zien er goed uit, volgens mij niks om je zorgen over te maken :n En als iemand een veulen wil fokken als 3 jarige is daar ook niks mee. Veulen komt ter wereld als het paard bijna 4 is, gebeurd bij heel veel handelaren/fokkers. Is niks slechts aan.. LIever een veulen eruit fokken, dan het paard kapot rijden omdat mensen zo'n haast hebben ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:32

Ojee alles wordt weer duurder 19% btw wordt 21% btw

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:36

Vandaag is mijn pony weer gereden en wat kan hij dan leuk lopen. Jammer dat ik er geen foto,s van mag maken