Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:
) kou en moet zo aan mn reisje naar school beginnen 
Bonte schreef:De foto is pas rond 15.30u hoorben je er dan nog??
Krijg je ook gebak.
Leuke foto's. Wie zijn dat op de foto's??
Volgens mij gaat de foto echt zó leuk worden!!!!! Ik zal vragen of Niki ook mee kan, dan kan zij Pascal vasthouden
) En die grote dat ben ik
(ik haat foto's...)
Pascal weet zich wel te gedragen 
Misschien als ik een keertje vrij ben (neem) en weer wat meer mag doen met Mendi. Bos is wel héérlijk!
.
.Ze zouden daar een bel/pendelbus moeten laten rijden,man...het is echt een allejesus eind weg vanaf de bus
(Tink wil taart
)
. Ik kom helaas niet zo makkelijk in het bos dus hoop dat je iemand anders kunt vinden.
Tinky12 schreef:Ik ben kan niet zat.naar W,blijft tever weg.Ze zouden daar een bel/pendelbus moeten laten rijden,man...het is echt een allejesus eind weg vanaf de bus
(Tink wil taart
![]()
)
Ik vind het veels te leuk met veyton en pascal en met de kinderboerderij. Een beetje werken in het ziekenhuis wat zo af en toe niet leuk is, maar goed het levert geld op...
Tinky12 schreef:Ik ben kan niet zat.naar W,blijft tever weg.Ze zouden daar een bel/pendelbus moeten laten rijden,man...het is echt een allejesus eind weg vanaf de bus
(Tink wil taart
![]()
)

we kunnen toch niet zonder
Joki schreef:Ja Mendi ik ben een lastpak; ik rijd alleen op dinsdag en donderdag. Ach anders ga ik het zelf proberen het enige grote nadeel is dat ik dan de hele tijd op en af moet stappen en ik ook niet weet hoe hij dat buiten doet.

En zag nog een fietser vallen. Hij fietste gewoon (redelijk hard) door het V'park en ineens lag hij met fiets en al op de grond, heel apart. Paar mensen riepen ook echt: oooohhhh. haha. Straks nog college
Mendi schreef:Nog steeds in love, Blackje??????

) Blackje schreef:Met Flappie ja
(wat denk jij dan?![]()
)