LIQUITA schreef:meelen schreef:Hebben San en Rick nou al eens een nieuw paardje?
Nee, ze zijn nog niet geslaagd...
Nou ja, het is ook niet niks, een paard aanschaffen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:meelen schreef:Hebben San en Rick nou al eens een nieuw paardje?
Nee, ze zijn nog niet geslaagd...
ga kijken LIQUITA schreef:1:Oke..ik ga vast wat voorbereidingen treffen voor een nieuwe naam van deel II van dit topic. Is het een idee om te gaan stemmen?
Wie stemt voor:
1. Op de koffie bij manege Veldt: DEEL II
2. De plaatjesmakers van manege Veldt: DEEL II
3. De praatjesmakers van manege Veldt: DEEL II
4. De mesthoop van manege Veldt: DEEL II
5. Dé gezelligste huiskamer van Bokt: manege Veldt's DEEL II
6. Manege Veldt kletst door: PART 2
7. Ditjes en datjes van de Veldt-schatjes: DEEL II
rockoo schreef:Ja ja ik ben er ik moet even iets weten maar wat andere niet mogen zien hoe doe ik dat
rockoo schreef:Ja ja ik ben er ik moet even iets weten maar wat andere niet mogen zien hoe doe ik dat

LIQUITA schreef:1:Oke..ik ga vast wat voorbereidingen treffen voor een nieuwe naam van deel II van dit topic. Is het een idee om te gaan stemmen?
Wie stemt voor:
1. Op de koffie bij manege Veldt: DEEL II
2. De plaatjesmakers van manege Veldt: DEEL II
3. De praatjesmakers van manege Veldt: DEEL II
4. De mesthoop van manege Veldt: DEEL II
5. Dé gezelligste huiskamer van Bokt: manege Veldt's DEEL II
6. Manege Veldt kletst door: PART 2
7. Ditjes en datjes van de Veldt-schatjes: DEEL II
xan schreef:Nu zie ik tegen (bijna) iedereen "tot dinsdag"
Maar ik zie een aantal van jullie natuurlijk morgenmiddag bij mij thuis voor de cursus "bokt en hoe nu verder....."![]()
Weten jullie nog waar jullie moeten zijn ??????![]()
![]()
winnitou schreef:En heeft de cursus nut gehad?
Heeft jullie cursusleidster er een beetje kaas van gegeten?
Wanneer is de herhaling? Ik ben nog niet eens aan het plaatjes toevoegen toegekomen en als jullie zo haard gaan met schrijven lukt het me helemaal nooi, moet ik al mijn tijd investeren in het doorspitten van jullie belevenissen.
was erg leerzaam en gezellig 
ATE schreef:ik stem ook 7
meelen schreef:Aaaaaah lief van je hoor.
Ik mag zeker niet op nr. 7 stemmen?!
rockoo schreef:Het is hoop ik gelukt
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hallo allemaal, ik ben weer terug, heb nog heel wat te lezen en weet niet of ik dat vanavond ga redden. Wil nu nl vroeg naar bed. Werd ook weer een beetje laat dit weekend maar wel heel gezellig.
Ben vanmiddag weer bij divosa in Heteren geweest en heb weer flink wat uitgegeven. Had nog net genoeg geld over om de benzine tank te vullen.
Heej hallo!!! Lekker weekend gehad zo te lezen. Wat hebje allemaal gekocht bij Divosa?
meelen schreef:ATE schreef:ik stem ook 7

ATE schreef:meelen schreef:Aaaaaah lief van je hoor.
Ik mag zeker niet op nr. 7 stemmen?!
van mij wel hoor alleen wel beetje zielig voor liquita heeft ze zo hard zitten denken en jij gooit het er zo uit![]()

[/quote]
[/quote]
meelen schreef:ATE schreef:
Ik had hem toen al eens gezegd, toen we het er over hadden. Zeker weer niet gelezen.
Gebeurt wel vaker dat bepaalde mensen mijn berichtjes gewoon overslaan.
HE ATE
dan krijg je dat