Alleen Annie is haar ijzer verloren en zondag heb ik selectie's op gras, maar gelukkig kan mijn super hoefsmit morgen komen om er een nieuwe onder te slaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faya__ schreef:Wat voor jasje heb je nu ?
En laarzen enzo?
DewiRox schreef:Ik had net les, ging echt super!
Alleen Annie is haar ijzer verloren en zondag heb ik selectie's op gras, maar gelukkig kan mijn super hoefsmit morgen komen om er een nieuwe onder te slaan(kon hem niet meer vinden, heb het hele land afgezocht).
Faya__ schreef:ooh, nouja ik zou zo weinig mogelijk nieuw kopen en het meeste dubbelgebruiken, maarja dat ben ik.
Trouwens mag je met zachte leren chaps starten?
Zal even een foto zoeken, op de manege mag het niet, maar daar zeuren ze
Faya__ schreef:Zoiets alleen dan wat mooier, van EJ huismerk, maar die staat nergens meer op de site.
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=6300033
Queelens schreef:Faya__ schreef:ooh, nouja ik zou zo weinig mogelijk nieuw kopen en het meeste dubbelgebruiken, maarja dat ben ik.
Trouwens mag je met zachte leren chaps starten?
Zal even een foto zoeken, op de manege mag het niet, maar daar zeuren ze
Nop je moet hard lederen chaps hebben.
Maar zo nauw kijken ze daar niet naar, ik heb ook heel erg lang met kunstlederen chaps chaps gestart maar die leken net rijlaarzen dus niemand keek ernaar!
Queelens schreef:Faya__ schreef:Zoiets alleen dan wat mooier, van EJ huismerk, maar die staat nergens meer op de site.
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=6300033
Hm lastig ze zijn zo net-net.
Faya__ schreef:Mijn ouders zouden dat nooooit goed vinden, die vinden het al niks dat ik in dit topic zit
Queelens schreef:Faya__ schreef:Mijn ouders zouden dat nooooit goed vinden, die vinden het al niks dat ik in dit topic zit
Ag dat komt wel
toen ik vroeger jong was mocht ik zoiets ook niet zo snel.
Maar ik ben nu oud en wijs zat en een hollandse mond en een mobieltje en desnoods een vuist (die ik nog nooit heb gebruikt hoor)