@ Kim: nou ik had haar woensdag gesmst dat ik vandaag zou komen. Maar ze is woensdag ziek naar huis gegaan en is naar het ziekenhuis gegaan en moest daar een nacht blijven, ze heeft nu wss ziekte van crohn...niet bepaald grappig dus.
@ Britt: ja Bommel zit er nog steeds Echt ik hou van dat beest, vind hem zooo leuk en lief!! Maar er komen geen geschikte mensen voor hem....
@ Simoon: wat kak van je zus zeg!! Hopelijk komt het toch allemaal nog goed!!
Zo god he ik heb last van me heupen!! We gingen gymnastieken met paardrijden en toen moesten we dijen heffen...dus wat achterover hangen zodat je echt op je kont zit en dan je benen omhoog....ik dacht van ooooh dat hou ik nooit lang vol want ik krijg altijd heel snel kramp in me heupen. Degene die het het langst vol zou houden mocht volgende week kiezen op wie die wilde. Ik ben tweede geworden! Had er op een gegeven moment geen zin meer in dus dacht oke jij wint. Maar nu heb ik dus auw in me heupen, heb morgen denk spierpijn! Voel me net een oud wijf
Lucy, 1G is zat. Toen ik nieuw abo kree had ik ook 1G, nog steeds trouwens, en toen zei die gozer bij de belcompany: als dat op gaat dan heb je echt geen leven het is ook nog nooit verder dan de helft ofzo op geweest. Dus 1G is zat!!
Ik ging vandaag op Popje, was heel leuk en leerzaam maar ik moet dr toch wat vaker op voor ik er op wil starten. Dus nu gaat ik dinsdag Don Q proberen, als die bevalt en dat andere meisje gaat op n ander dan vraag ik die voor vrijdag weer en start ik daar op. Als ie niet bevalt dan ga ik vrijdag op ella dr paardje en dan gaat me instructrice kijken of ik er wat meer tact in kan rijden(ze heb echt n nogal beroerde draf, al zit je als n huis) en dan kijkt zij of ik er op kan starten. En als dat allebei dus niet t geval is start ik weer gewoon op me Gijsemonster
_Lucy
Geplaatst: 27-05-11 23:37
oke mooizo nouja als ik thuis ben zit ik toch gewoon op wifi, dus zo snel zal het wel niet op gaan hoop dat je een leuk paardje vind voor je wedstrijden
oh ik heb ook opeens last van mn heup! geen idee wat ik gedaan heb.. helemaal niks eigenlijk vandaag xD hopen dat het alleen maar een beetje stijf is ofzo.. heb nogsteeds wat last van mn nek en nu dus ook mn heup.. mn moeder zei al als t nog lang duurt moet je maar ff naar de huisarts ofzo, dus denk dat ik dan maar ff ga doen.. kan ik meteen weer door naar de fysio want mn heupen staan ook niet meer helemaal recht.. had ik 6jaar geleden ook en toen heeft ie ze weer recht gezet..
Het is FNRS, dus je zit meestal met meer dan 1 op n paard, bij de paarden mag je maar met 2 op 1 paard maar de ponys met de beginners lopen zo 10 proefjes hoor En idd ella doet niet mee aan de fnrs dus das al helemaal geen probleem
Haha je wilde gewoon graag die prijs winnen lin de prijs was overigens dat je mogt kiezen op wie je volgende week wilt. Ik was al een van de eerste af maar mag toch kiezen haha zo heeft t ook enigsinds voordeel dat ik nu koospaardloos ben hahaha ben benieuiwd hoe het met don gaat dinsdag
Hahaha op het eind mochten we ook even rondje wereld doen en staan op je paard. Ik ging dus ook rondje wereld doen en ik zat op 3 kwart, dus met me beide benen aan de rechterkant, ging Don opeens draven!! Whahaha dus ik moest me echt vast grijpen aan het zadel en met me andere hand als een mongool aan die teugels hangen Maaaar ik ben blijven zitten! En daarna ook nog even gestaan, is ook niet makkelijk want ik ben elke keer bang dat me benen weg glijden waardoor ik dus lekker op me kruis in het zadel neerknal. Maar is gelukkig niet gebeurd
Ja wilde ik net vrij gaan vragen zodat ik mee kon doen was het rooster op me werk al ingeplant -.- Anders was ik idd op Killy gegaan, al was ze gisteren niet vooruit te branden en liep ze de paar keer daar voor wel heel fijn met meer tact kostte me vrij veel moeite maar ineens was me instructrice helemaal enthousiast dat ze heel netjes nagefelijk met de achterhand dr onder etc. Kan je wel goed merken bij haar, zoals Marlous al zei zit ze echt als een huis maar als ze de achterhand er meer onder plaatst en goed nagefelijk is voel je dr meer opgooien dan normaal.
Zit nu lekker met lappie in Wietses bed maar eigenlijk moet ik dr uit vind ik, ze zijn hier allemaal super vroeg op 's ochtends dus dan schaam ik me een beetje als ik om 11uur pas beneden kom.