Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hahaha....
Gister gelongeerd in de 'nieuwe' longeerring(ligt nieuw/zwaar zand), dus vond dat ze vandaag ook wat moest doen, gezien der verwachtte spierpijn.. Ben er dus opgegaan met bare back pad om te voelen hoe der spieren voelde.. Merkte in het begin dat ze aardig wat rugpijn aangaf, na 15min oefeningen om los te werken, voelde ze erg goed aan. Merkte aan Lay dat ze graag aan het werk wilde, heb de stoute schoenen aan getrokken en heb mijn zadel er op gedaan.. Wonder boven wonder liep ze echt super goed, waarna ik 3kwartier met der heb gedraafd, veel buiging, stelling, kleine voltes, zonder problemen! Wat overgangen en ik heb der verzameld naar voren kunnen rijden... Echt heerlijk gereden.. Daarna een stukje buiten uit gestapt, nog even geknuffeld, laten rollen en weer buiten gezet.. 
hahahaha
hihihi
sybje schreef:amber2202 schreef:sterkte pres, je heb 7 dgn om beter te wordehiihihihihi
kheb vanaaf mn les weer gereden.. Ging wel goed opzich.. Rechtergallop weer wt moeizaam.. Beetje traagjes ofcourse
maar hij was lekker moe drna en had krulletjes haarhihihihihi
morge heerlijk steengrille voor mams verjaardag maar eerst nog ff n dagje werke..
Zondag nr de jaarbeursgeen idee wt k drvan moet verwachte mr zie t wel
hahaha
truste alvast allemaal !!
Krulletjes haar? Toch niet in zijn vacht hoop ik...
Princesspres schreef:krulletjes vacht een een slome poownie zijn idd geen goed teken chan!

)
( was voor het eerst met een krukje en pas de derder keer zonder zadel hihi) knappe kleine kerel!sybje schreef:Princesspres schreef:bedoelde het ook helemaal niet rot ofzo :s
goede morgen!
Krullende vacht is inderdaad niet altijd goed hoor.. Ik had precies hetzelfde idee. Dacht bijna aan de ziekte van Cushing...

Maar tis niet cushing 

en maar niet naar beneden komen de vuillak!!