Ben jij die lange dunne?(om het maar zo oneerbiedig te vragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:nikkielvis schreef:Goeiemorgen deze morgen.
Eeen nieuwe week met nieuwe kansen
Ja,vanavond weer.![]()
Fijn dat je weer lekker op Amaye gezeten hebt Nicolette,ik zie het al helemaal voor me hoe jij aan het zadel hing.(heb ik nl ook eens gehad)
taverno schreef:Misschien leg je de lat wel te hoog voor Hill Sec,het lijkt me zo alleen maar frustraties.
Tence kan ook geen intensieve dressuur meer lopen maar met een beetje aanpassingen is het goed te doen.
En blijft hij het leuk vinden,hij loopt lekker en ik vind het ook leuker.
Geen lessen meer waar van alles moet,af en toe een beetje hulp van een stalgenoot die er leuke dingen uit weet te halen en veel handiger is dan ik.En ik heb daar ook veel baat bij.
Vandaag heb ik ook weer in de net gesleepte buitenbak en de storm trotserend heel fijn gereden.
Als Tence eenmaal op gang is dan gaat het als een trein.
nienkepienke schreef:Vandaag uitslag van mijn mri scan. Ik heb een gescherurd kapsel in schouder. Ik moet over ruim een maand geopereerd worden en mag zeker 6 weken niks doen! Pfffff beetje jammer....
Ik ben nu maar gelijk bezig om hulp te zoeken rondom prymera want dat gaat hem dan ook niet worden. Gelukkig wil mijn instructrice haar 1 tot 2x p/week rijden en verder moet mijn mannetje toch maar wennen aan die duizelige longeerrondjes ben ik bang. Ach ik ga maar ff doorbijten en dan hopen dat ik er snel vanaf ben. Bleeeeeh