What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:59

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:
@ ATE: Wesley stond helemaal te flippen, helemaal toen ik het deksel van de doos haalde!!!! Hij is er zó ontzettend blij mee, dat hij jullie graag een bos bloemen wil geven! Lief van hem, he (kwam hij zelf mee)! <3 Dus nu alvast ENORM BEDANKT voor het grote cadeau!!!! :*

Nu wil ik wel graag weten wat het cadeautje was O:) ??

HA HA HA, geen steek veranderd :D : een mega-grote racebaan!!!! Hij heeft hem vanavond met mijn moeder opgebouwd en meteen mee gespeeld, helemaal top!!!! +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:00

winnitou schreef:
had vandaag bij de Deen boodschappen gedaan en ene flinke lading funky beans gekregen (16 stuks), leuk spaar ze alle 50. Rowan ze uitpakken en daar komen 12 dezelde uit, daarnaast nog 3 dezelfde en voor de verandering 1 andere...nou vraag je mij, ......moet die bak niet eens gemengd/geschud worden. Heb dit ook al zo vaak bij de acties van de deka gehad, steeds dezelfde dingen tegelijk krijgen bij zo'n aktie.

linda spaart die dingen ook die krijgt ze van liquita die heeft bijna geen dubbelen dus daar worden ze goed gehusseld

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:00

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten.

http://users.telenet.be/huisarts-dokter ... klauw.html
bedekken en uit de zon blijven

Thanks! ;) Hij heeft Allerfre gekregen (eigenlijk tegen hooikoorts, maar schijnt ook super snel bij dit soort dingen te werken) en Menthol10. De zwelling is inderdaad iets minder geworden, maar de jeuk blijft nog wel even.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:02

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Joepie, ik heb alle muren in de gang tot en met de zolder eindelijk voor de tweede keer in de verf staan en ik ben erg blij met het resultaat! Net de kwast en roller uitgespoeld, dus nu is de rest voor Dennis! :P

Zo dadelijk weer mennen met Sytje, altijd weer een verrassing hoe haar pet staat, ha ha! :D Als ik het goed heb, dan hebben we vanavond les van Jaap Prins en gaan we hopelijk viertallen rijden!!!! *D

leuk doe Jaap de groeten van me, (heb longeerles van hem gehad en door hem kan ik nu "stil" blijven staan in het midden)

Hij geeft binnenkort weer longeerlessen! ;)
De les was trouwens super, Sytje was echt enorm braaf!!!! We hebben 3-tallen gereden (er ontbrak een vierde span), echt heel leuk! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:04

Hackie schreef:
Maar jij kan naar de Mcdonalds :+

HA, daar heb ik vanmiddag een Quarterpounder gehaald, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!

En volgens mij heb ik met het openen van deze bladzijde ook alweer wat verdiend, hi hi! Heb vanavond zo'n bouchee (of hoe heet het) van Cote D'or geproefd, best wel lekker! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:08

Sinds vanavond sta ik officieel ingeschreven voor de onderlinge menwedstrijd op 24 oktober a.s. (Clubkampioenschap), yihaaaaaa!!!!! Heb er echt zin in!!!!! Eerst een dressuurproefje (B) en dan een Vaardigheidsproefje (L), dat is met van die kegeltjes en balletjes. Ik had netjes bij het vaardigheidsproefje "B" ingevuld, maar dat schijnt niet zo te werken. Je hebt daarin alleen L, M of Z-niveau... "Nou, vul dan maar "GP"* in", grapte ik nog! :D En dat met m'n "Methanol-knol", ha ha ha! :Y)

* Lees: Grand Prix :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:28

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:
Maar jij kan naar de Mcdonalds :+

HA, daar heb ik vanmiddag een Quarterpounder gehaald, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!

En volgens mij heb ik met het openen van deze bladzijde ook alweer wat verdiend, hi hi! Heb vanavond zo'n bouchee (of hoe heet het) van Cote D'or geproefd, best wel lekker! ;)

Hou je mond :x

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:31

xan schreef:
Geweldig hoor die taarten van jou.
Moet vast een voetbalveld worden.

was wel de bedoeling, maar weet het nu nog niet wat ik er van maak, heb nu een 2x een springvorm gebruikt dus zal wel een rond voetbalveld worden. Heb het nu gewoon te druk, ga morgenavond denk ik maar marsepein kneden en rollen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:33

ATE schreef:
winnitou schreef:
had vandaag bij de Deen boodschappen gedaan en ene flinke lading funky beans gekregen (16 stuks), leuk spaar ze alle 50. Rowan ze uitpakken en daar komen 12 dezelde uit, daarnaast nog 3 dezelfde en voor de verandering 1 andere...nou vraag je mij, ......moet die bak niet eens gemengd/geschud worden. Heb dit ook al zo vaak bij de acties van de deka gehad, steeds dezelfde dingen tegelijk krijgen bij zo'n aktie.

linda spaart die dingen ook die krijgt ze van liquita die heeft bijna geen dubbelen dus daar worden ze goed gehusseld

als ze nr 7 nog niet heeft (de rood/gele), Rowan heeft er 13 of 14 van

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:34

Shenavallie schreef:
HA HA HA, geen steek veranderd :D : een mega-grote racebaan!!!! Hij heeft hem vanavond met mijn moeder opgebouwd en meteen mee gespeeld, helemaal top!!!! +:)+

Ik ben niet nieuwschierig, maar ik wil wel graag alles weten ;) :))

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:35

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Thanks! ;) Hij heeft Allerfre gekregen (eigenlijk tegen hooikoorts, maar schijnt ook super snel bij dit soort dingen te werken) en Menthol10. De zwelling is inderdaad iets minder geworden, maar de jeuk blijft nog wel even.

maar hij moet de plekken wel bedekken en niet mee in het zonlicht komen, en dat geldt tot een week na in contact komen met de sappen van de berenklauw

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:35

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Nu wil ik wel graag weten wat het cadeautje was O:) ??

super!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:36

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
leuk doe Jaap de groeten van me, (heb longeerles van hem gehad en door hem kan ik nu "stil" blijven staan in het midden)

Hij geeft binnenkort weer longeerlessen! ;)
De les was trouwens super, Sytje was echt enorm braaf!!!! We hebben 3-tallen gereden (er ontbrak een vierde span), echt heel leuk! :D

zou ik wel weer bij hem willen volgen

Hackie

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:37

Bah, ik haat die plant ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:38

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Ik ben niet nieuwschierig, maar ik wil wel graag alles weten ;) :))

je bent gewoon belangstellend en in de medemens geinteresseerd (zoiets was het toch)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:39

Hackie schreef:

die plant heeft ook goede eigenschappen hoor, wordt oa gebruikt in sommige medicatie tegen epilepsie

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:46

@ Winnitoe precies.

Dat wist ik dan weer niet meestal begin ik juist te spartelen als ik er tegen loop...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:53

Hackie schreef:
@ Winnitoe precies.

Dat wist ik dan weer niet meestal begin ik juist te spartelen als ik er tegen loop...

en het jeukt zo, maar afblijven,

je kunt er ook bruine pigment verkleuringen van krijgen (en die gaan niet meer weg)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:06

Nou, gelukkig hebbe we dat ding hier niet.

Maarja hier stikt het van de cactussen, als je daar tegen aanloopt is ook niet zo fijn :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:47

Hackie schreef:
Nou, gelukkig hebbe we dat ding hier niet.

Maarja hier stikt het van de cactussen, als je daar tegen aanloopt is ook niet zo fijn :+

lekkere knuffelplanten!!!!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 01:44

Voor je schoonmoeder :)) :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 06:13

@Tytje;Gefeliciteerd!!met je verjaardag.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 06:50

tytje van harte -O- *\o/* -O- *\o/* -O- *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 07:44

Citaat:
Citaat:

Hou je mond :x

:x :x :x :x :x :x :P :x :x :x :x :x :x

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 07:45

winnitou schreef:
Hackie schreef:

die plant heeft ook goede eigenschappen hoor, wordt oa gebruikt in sommige medicatie tegen epilepsie

En beesten zijn er gek op (die kunnen het zonder problemen eten, met name schapen)! ;)