Mooi dat het zo goed ging
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nodig ook, want ben echt nog steeds helemaal kapot na vorige week
ging wel oke. Had iig niet meer het gevoel dat ik verlies zou rijden. Vandaag met mijn les voor het eerst met slof gereden, die hing gewoon los maar het was toch een wereld van verschil. We hebben afgesproken dat we nu met de les met slof gaan rijden, zodat er zowel bij mezelf als bij mist weer wat minder vechten komt en wat meer kalmte. Heb besloten deze week wel op wedstrijd te gaan, als het niet goed gaat kan ik altijd nog afmelden daar/afgroeten.

Maar wel gedeeld 2e met 182 (jaja
of er is streng gejureerd óf slecht gereden
nr 1 had ook maar 183 geloof ik ... ). Springen ging weer vetrouwd, wel met een balkje. De cross foutloos en wat buiten de tijd. Uiteindelijk 3e prijs en we zijn nu ook al Z startgerechtigd
!

Jetske_ schreef:En hopelijk heb je het leuk gehad op het strand, Damelza! Ik dacht dat je naar P'hage was geweest zaterdag. Hoe ging het?
Bij mij ging het iig wel aardig. Dressuur slechtMaar wel gedeeld 2e met 182 (jaja
of er is streng gejureerd óf slecht gereden
nr 1 had ook maar 183 geloof ik ... ). Springen ging weer vetrouwd, wel met een balkje. De cross foutloos en wat buiten de tijd. Uiteindelijk 3e prijs en we zijn nu ook al Z startgerechtigd
!
Blije Lassie in het water
hij was echt superbraaf