De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:08

_sandra schreef:
ben nu ook weg! toedels!

Ciao

Tytje

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:09

Xan, de dijk was vanmorgen een ijsbaan!! Een auto met karretje erachter gleed weg. Hij moest zijn karretje achter de auto halen om een heuveltje op te komen (op de dijk), toen zand gestrooid en het karretje er weer achter. Ik wil je niet bang maken, maar ik zou er goed over nadenken om met een trailer en paard te gaan rijden. Tis voor het eerst deze winter dat ze de dijk niet sneeuwvrij hebben, echt erg!!!!!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:09

He Meelen je John kwam weer langs op tv

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:10

Tytje schreef:
Xan, de dijk was vanmorgen een ijsbaan!! Een auto met karretje erachter gleed weg. Hij moest zijn karretje achter de auto halen om een heuveltje op te komen (op de dijk), toen zand gestrooid en het karretje er weer achter. Ik wil je niet bang maken, maar ik zou er goed over nadenken om met een trailer en paard te gaan rijden. Tis voor het eerst deze winter dat ze de dijk niet sneeuwvrij hebben, echt erg!!!!!!!!

en volgens mij ook voor het eerst sinds jaren. De dijk is altijd goed begaanbaar geweest in de winters

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:11

heb nog een kleinzakje stooizout in de box staat, moet eigenlijk in de auto staan maar ik vergeet het er steeds in te zetten. Morgenochtend toch eerst maar even doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:13

Lekker de helling op bij de Paardenhof als het zo glad is,
Wees verstandig Xan!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:16

Rowan had het jeugdjournaal gekeken, de weeskindjes in Haiti maakte veel indruk op hem. Zegt ie na het journaal dat een van die kindjes wel bij ons mag wonen. Hij deelt dan wel zijn spulletjes met dat kindje (waarschijnlijk wil hij dan wel dat het een jongetje is)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:17

volgens mij hagelt het nu

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:19

he de ouderwetse vakschool (bij het journaal), het vakcollege, lts nieuwe stijl.
Komen de echte vakmensen weer terug

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:20

Xan hoe vind Joline het WII paardrij spel?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 20:20

_sandra schreef:
je mag je een super paarden moeder noemen hoor, je doet het toch maar mooi allemaal voor je paardje!!!!! en risico nemen met dit slechte weer moet je niet doen!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:21

zit ik weer lekker in mijn eentje te l u l l en, heerlijk rustig!
Duld dan ook geen tegenspraak

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 20:21

he gelukkig ben ik niet helemaal alleen he Liquita

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 20:23

Het was even reclame tijd...maar dat is nu weer over, dus ga weer even verder kijken naar My Name is MJ . Die kinderen zijn echt geweldig!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:02

ik heb lekker even zitten beppen met mijn mams. altijd lekker om even te spuien.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:08

weer reclame Liquita!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:10

Hahaha....hoe raad je het zo :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:17

ik zat zelf ook te kijken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:32

Hoi!

Het "gat" tussen de laatste keer dat ik op bokt was en nu is mij even te groot om allemaal terug te lezen, ha ha! :D
Hoe gaat het met jullie? Wij gaan zo dadelijk - als Wesley naar bed gaat - de slingers voor hem ophangen, want morgen wordt ons mannetje alweer 10 jaar!!!! *\o/*
Gisteren zijn we met een maat van Dennis naar Crystal Wok in Zaandam geweest, speciaal voor Wesley's verjaardag *D . Hij wilde geen kinderfeestje geven, want "de kinderen zijn tegenwoordig zo ondankbaar :7 " volgens Wes. En dus zaten we met z'n viertjes te bunkeren in "Chinatown" :9 . Errug lekker!!!! Het was een topavond, tot we naar huis gingen. Vanwege de enorme gladheid, waarbij we al her en der mensen en fietsers zagen glijden en letterlijk onderuit gaan, werd er bij het Traantheater een man geschept door een auto -O- . Natuurlijk had je weer van die achterlijke pottenkijkers, dus ik rende meteen terug (voor zover dat mogelijk was, want "schaatsen" is nog steeds niet mijn sterkste punt :+ ) en riep naar die gasten "Aan kijkers hebben we niks, aan hulp wel!". Maar helaas zei ik dat tegen dovemansoren -:(- . Aangekomen bij de bewuste plek, zag ik 2 "dienders" om de man heen en even vond ik dat het wel erg verdacht snel was dat zij ter plaatse waren >;) . Normaal zijn die juten niet zo rap! Bleken het dienders in opleiding te zijn (aan die babykoppies te zien, tenminste), dus ging ik op de befaamde Miepie-techniek over O:) : "Moet er gebeld worden naar 112?", "Nee", antwoordde 1 van hen "wij zijn zelf van de politie", waarop ik quasi naïef reageerde "Oh, is dat zo?" :o? . Het slachtoffer keek me hoopvol aan en mompelde iets over z'n vrouw (hij wilde vast dat ik die belde), maar de dienders dulden geen medewerking van wie dan ook 8)7 . Dat vond ik erg raar, maar achteraf was het een simpel rekensommetje: aanrijding met auto "in burger", dienders opvallend snel ter plaatse, achterklep van de auto stond open (mogelijk met een "stop politie"-signaal voor opkomend verkeer), gastjes in opleiding... Hmmm, 1+1=?.
Ik heb net geprobeerd op te zoeken op Internet of hier een nieuwsbericht over is geweest, maar dat is niet het geval. Wat wel erg opvallend was, was dat er binnen 2 minuten(!!!!) niet alleen een ambulance ter plaatse was, maar ook een stuk of 5 extra politieauto's. Schijnbaar is 1 hand boven het hoofd houden niet genoeg???? Of kom ik dan wel erg zwartgallig over???? }> ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:36

Shenavallie schreef:
Hoi!

Het "gat" tussen de laatste keer dat ik op bokt was en nu is mij even te groot om allemaal terug te lezen, ha ha! :D
Hoe gaat het met jullie? Wij gaan zo dadelijk - als Wesley naar bed gaat - de slingers voor hem ophangen, want morgen wordt ons mannetje alweer 10 jaar!!!! *\o/*
Gisteren zijn we met een maat van Dennis naar Crystal Wok in Zaandam geweest, speciaal voor Wesley's verjaardag *D . Hij wilde geen kinderfeestje geven, want "de kinderen zijn tegenwoordig zo ondankbaar :7 " volgens Wes. En dus zaten we met z'n viertjes te bunkeren in "Chinatown" :9 . Errug lekker!!!! Het was een topavond, tot we naar huis gingen. Vanwege de enorme gladheid, waarbij we al her en der mensen en fietsers zagen glijden en letterlijk onderuit gaan, werd er bij het Traantheater een man geschept door een auto -O- . Natuurlijk had je weer van die achterlijke pottenkijkers, dus ik rende meteen terug (voor zover dat mogelijk was, want "schaatsen" is nog steeds niet mijn sterkste punt :+ ) en riep naar die gasten "Aan kijkers hebben we niks, aan hulp wel!". Maar helaas zei ik dat tegen dovemansoren -:(- . Aangekomen bij de bewuste plek, zag ik 2 "dienders" om de man heen en even vond ik dat het wel erg verdacht snel was dat zij ter plaatse waren >;) . Normaal zijn die juten niet zo rap! Bleken het dienders in opleiding te zijn (aan die babykoppies te zien, tenminste), dus ging ik op de befaamde Miepie-techniek over O:) : "Moet er gebeld worden naar 112?", "Nee", antwoordde 1 van hen "wij zijn zelf van de politie", waarop ik quasi naïef reageerde "Oh, is dat zo?" :o? . Het slachtoffer keek me hoopvol aan en mompelde iets over z'n vrouw (hij wilde vast dat ik die belde), maar de dienders dulden geen medewerking van wie dan ook 8)7 . Dat vond ik erg raar, maar achteraf was het een simpel rekensommetje: aanrijding met auto "in burger", dienders opvallend snel ter plaatse, achterklep van de auto stond open (mogelijk met een "stop politie"-signaal voor opkomend verkeer), gastjes in opleiding... Hmmm, 1+1=?.
Ik heb net geprobeerd op te zoeken op Internet of hier een nieuwsbericht over is geweest, maar dat is niet het geval. Wat wel erg opvallend was, was dat er binnen 2 minuten(!!!!) niet alleen een ambulance ter plaatse was, maar ook een stuk of 5 extra politieauto's. Schijnbaar is 1 hand boven het hoofd houden niet genoeg???? Of kom ik dan wel erg zwartgallig over???? }> ;)

Politiebureau zit er naast dus niet zo gek dat ze er snel kunnen zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:37

ShenavallieAlvast gefeliciteerd met Wesley. Morgen heb je waarschijnlijk geen tijd om hier langs te komen op BOKT.
Fijne dag morgen

Ben nog nooit in een wokrestaurant geweest. moet ook maar een keer gebeuren, is het wat voor een 7 jarige

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:44

Shenavallie alvast gefeliciteerd met zoonlief. Ik wens jullie een hele fijne dag morgen!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 21:47

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Hoi!

Politiebureau zit er naast dus niet zo gek dat ze er snel kunnen zijn.

Wat Win schrijft kwam bij mij ook als eerste op.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:50

en anders als een Miepie R. de Shenavallie het bureau bellen en om opheldering vragen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:56

zie iedere keer leuke vakantie bestemmingen voor bij komen.... maar dit jaar toch maar weer alleen Nederland, Vind de zomer vakantie al zo snel voorbij gaan, des te minder tijd er overblijft om op de camping te zitten.
Kreeg van de week te horen dat ik 225 vakantie uren heb staan (voor het hele jaar nog hoor) en dan ook nog een week tijd voor tijd uren. Heb meteen geroepen dat ik wel 6 weken in de zomer vakantie neem. Zou ik wel heel lekker vinden hoor.
Ga in de voorjaarsvakantie wel werkenWel minder uren, Rowan gaat dan een paar keer mee. Heef tie wel zin in. Kan ie ook aan het werk zegt ie, mooie gebouwen maken. En hij kan nog bij opa en oma logeren. Mama ook een avondje vrij