Daarom, het meeste waar je aan moet wennen is dat het een benzine is en geen diesel . Je kan niet meer alleen op je koppeling weg rijden maar moet toch ook echt gas bij geven .
Dus dan kan je niet meer zoals ik altijd deed de hellingproef met je rem, maar dan moet je echt de handrem gebruiken anders kom je niet meer weg zonder een stukje naar achter te zakken . Ik deed namelijk altijd gewoon voet op de rem en dan rem rustig aan los laten terwijl ik me koppeling liet opkomen. Maar dat werkt niet bij een benzine auto .
Niet in gereden? Ik mag morgen nog werken. Nog 1 weekje werken en dan weer studeren en alleen op zaterdag werken, zal weer wennen zijn. Zo lekker plat als het er op mijn werk aan toe gaat.
Woehoe weekend . Met Shaggy gaat het goed, hij heeft gister weer gewerkt . Aangezien de zadelmaker 1 september komt en ik dan zadels moet testen in de bak is het handig als ie al een beetje weer onder het zadel is. Met mijn voetje lukt dat niet dus gaat een vriendin van mij hem nu effies rijden.
Gister was dus de grote dag en hij was echt super braaf!! Eerst aan de longe maar later ook gewoon los door de bak in stap en draf. Hij deed niks geks (geen bokserie zoals de vorige keer, dat vonden de toeschouwers erg jammer ). Dus ja nu wordt ie gewoon een paar keer per week bereden en dan komt het wel goed 1 september .
Wat sportief zeg Fen! Krijg je wel mooie gespierde armen en schouders van . En dr lopen vast heel veel sexy mannen rond (leuke bijkomstigheid). Ik ben met mijn intro toen bij Njord geweest roeivereniging van Leiden maar daar was het ook wel gezellig .
Ik ben weer terug van een dagje Krommenie . Had een verjaardag van een vriendin van mij was wel gezellig . Over verjaardagen gesproken, op vrijdag 4 september gaat ik gezellig me verjaardag vieren in de kroeg . Dus wie zin heeft om te komen is bij deze uitgenodigd .
Owwww en Wendy: Jij ook van harte gefeliciteerd!!! Had al op hyves gelezen dat je jarig was .
Es ook alweer bijna jarig!! Nog verjaardagswensen?
Mijn moeder en ik waren vanochtend bij mijn oma en wie komt er ineens aanlopen na een tijdje... Bobbie! Die heeft gewoon even in z'n uppie een wandeling gemaakt. En hoe hij ons gevonden heeft is ook een raadsel