KimLittle schreef:@San: Waar werk jij? Ik krijg net een offerte van KPN van Sandra le Noble...
dit is Sandra's vakantiebaan.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
B_a_b_e schreef:Ik vind eigenlijk dat Eef hem moet verbannen uit de lessen vanwege roekeloos rijgedrag!
Miss_Montana schreef:KimLittle schreef:Weet niet of hij serieus was, neem aan van niet. Maar ach, ik heb mijn hart weer gelucht.
Haha nou dan nemen we maar aan dat hij het niet serieus bedoeldeVoel je je nu weer beter?
B_a_b_e schreef:ik hoop dat annemieke het kaartje heeft gevonden ...
Maar volgens mij zou ze vandaag langs gaan bij hem, hij staat helemaal bij Tiel in de buurt. En ook trouwens niet dat een ander paard het dingetje wat erbij lag eerder heeft gevonden. Op die manier had Yellow eens al mijn appeltjes opgegeten die op Whis d'r voerton lagen. Yellow z'n box was toen niet goed afgesloten, handig, maar wat had hij een super avond!
Miss_Montana schreef:B_a_b_e schreef:ik hoop dat annemieke het kaartje heeft gevonden ...
Hihi iddMaar volgens mij zou ze vandaag langs gaan bij hem, hij staat helemaal bij Tiel in de buurt. En ook trouwens niet dat een ander paard het dingetje wat erbij lag eerder heeft gevonden. Op die manier had Yellow eens al mijn appeltjes opgegeten die op Whis d'r voerton lagen. Yellow z'n box was toen niet goed afgesloten, handig, maar wat had hij een super avond!
Miss_Montana schreef:B_a_b_e schreef:haha had Whis ook niet eens zoiets gedaan???
NeeeeuuuuhDat was heeeeeeel anders! alleen maar een krat wortels van ong 20 kg die helemaal 's avonds vol maar 's ochtends op was...
Jeetje wat heb jij een topbaas! Kan ie niet ff naar ons kantoor bellen met diezelfde mededeling?

Leuk met die sensibele springpaarden
wel dapper hoor maar voor 't zelfde geld gaat zo'n paard helemaal uit z'n plaat. 
En ze knetteren dus echt he