Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, morgen word ze nog een keer opgevoeld om te kijken of het eitje gesprongen is.. Ben benieuwd! haha
haha. Belde ze gister de hengstenhouder op om het rietje te bestellen. Vraagt ze, 'zou ik sperma kunnen bestellen' dus toen ik thuis kwam. 'Pris, ik heb sperma besteld voor je paard' ik heb me kapot gelachen om de opmerkingen
.
.
. Maar als het eitje gesprongen is, zullen we 17/18 dagen in spanning zitten voordat er een scan word gemaakt.. Ben erg benieuwd! Het is weer heel iets nieuws, maar het blijft heel erg spannend met hopelijk een pracht resultaat
.
haha. Me moeder riep het meteen, maar wie weet komt er een andere naam in ons op als het dwarreltje volgend jaar Maart eruit is
.

.
, haha. Maar volgends Jan kwam het mooi uit, aangezien ze nu nog jong is en met der vierde jaar dan een veulen naast der heeft lopen
Zal vanavond even langs lopen om hem te lenen. Vrijdagavond gaan we springen, maar die beugels zitten op zn kortst nog steeds veels te lang
Ook nog gewisseld met singel op het einde en toen wist ik nou niet meer of de KN beter lag door de singel, de Luc minder door vermoeidheid, de KN door andere paarden in de bak minder ging haha.. dramatisch maar dit keer wil ik toch wel echt een goed zadel en ga dus gewoon voor een vervolgafspraak.