pfff verveel me echt Ben op me werk maar het is echt al sinds een week of 2 zo rustig dat we smorgens tegen uurtje of 11 alles afhebbe En ik me dus telkens weer de pleures verveel smiddags
ik ben trouwens steeds tis hoor, heb geen zin om sander steeds uit te loggen. t internetten gaat al poedersuiker op een mobiel.. alles goed daar? weer al wat bter?
jaa weer was vandaag super!! ben helemaal verbrand! had met all stars aan en die zie je nu in mijn benen staan :S btje minder haha en morgen wordt het nog warmer
Alleen dr bles,verder is dat een compact stevig paard met een groot hoofd, en Natas niet hihi Natas d'r opa is Farn, en van dat paard is dr overgrootopa Farn, dus idd, verre famillie
We hebben gisteren een weiland gevonden waar de paarden op kunnen staan, dus vanochtend hebben we ze er gelijk op gezet! Ze blijven nu sowieso een maand dag en nacht buiten staan, en als het daarna nog mooi weer is nog wat langer.
oww joyce die is soww toff Dat was de tel die mijn mams in de wc heeft laten vallen hihi maar ik krijg hem volgende week ook weer teminste gister is hij besteld dus denk dat hij er is volgende week!