hoihoi ik heb vandaag weer lekker vrij, dus ik ga me maar eens bezig houden met de arbo regeltjes bij de dierenkliniek.... lekker hard voor school werken. Zaterdag ben ik weer de hele dag bij Laurens van Lieren in Roosendaal dan ga ik weer vrijwilligertje spelen
ik wilde met beauty gaan wandelen, maar het schoot niet op, want op de eerste hoek kreeg ik hem al niet meer mee omdat er lekker gras stond. dus ik bleef maar even staan. Er was bij dat huis iemand jarig en buiten waren ongeveer 15 kinderen aan het spelen toen ze beauty en mij zagen kwamen ze meteen allemaal naar ons toe. dat was natuurlijk wel gezellig. iedereen even beauty aaien, en ik kreeg de wildste kleuter verhalen te horen. toen ik toch echt heel erg koud was geworden zei ik dat ik nu toch echt terug ging. maar 1 meisje wilde toch wel heeeeel graag even op beauty. ze mocht van mij alleen erop als haar ouders het goed vonden. dus ze ging het meteen vragen en toen mocht ze er even op. klein rondje gelopen en toen kwamen er nog veel meer kinderen van pappa's en mamma's af, die ook mochten. ik heb toen met zeker 8 kinderen een rondje gelopen.... Mijn plan om een blokje om te lopen met beauty pakte totaal anders uit.. ik heb ruim 2 uur bij die kinderen gestaan... beauty vond alles prima, maar na het 6e kind wilde hij toch eigenlijk niet meer mee hahaha. dus toen het laatste kind geweest was, zijn we maar meteen terug gelopen en heeft hij nog lekker hooi gekregen voor de moeite hahhaa.. Caroline en Beauty voor al uw feesten en partijen