En Chantal, doen! Lijkt me super leuk. Ik onder het werk krijgg je veel van het festival mee en dan gratis toegang als je vrij bent en een slaap plek. Helemaal top!
Vervelend Kim.. kan je niet met smurf naar hun toe? Scheelt misschien weer 25 euro.. Maarja zadel is wel heel belangrijk. Zeker met zulke afstanden
Leuk ritje!! Vinden jullie goed als ik meid uit stageweek meeneem? Lucy & marieke kennen haar wel. Ze heet Iris en is ook op kamp geweest, meerdere malen. Zij zal graag nog keer gaan huren met mensen die ook echt los durven gaan
Ik ga denk ik dan niet mee omdat we ook gaan rijden met de meeste uit de westernweek ergens april/mei en kan geen 2 ritten betalen helaas
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-14 11:48
_Patriciaa schreef:
Wat versta jij onder losgaan?? Meestal doen we namelijk gewoon een chill ritje...
Bedoel in de zin van echt voluit laten gaan.Niet continu natuurlijk, maar waar zij meestal mee reed durfden enkel stap en draf en een klein handgalopje... Dus ze mist het echte fp gevoel
Wooohooo. Ik heb een gratis startbewijs gewonnen van de nijmeegse 4 daagse 14-18 juli. Ik ga de 40 lopen en mijn vriendin en tevens bokker Risje loopt dit keer de 50. Super zin in
Chantaliiejj
Geplaatst: 25-03-14 17:29
Wat goed Andrea! Wanneer is de Nijmeegse vier daagse ?