Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:36

:+
Welk topic?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 15:42

Nog niks ze zitten nu emt zn tweeen te giechelen elke keer als het woord paard langs komt :+

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:19

JEEEJJ!!!!! zorro krijgt nog een kans :) Da is er bij geweest en we gaan kijken of we het met druppels kunnen verbeteren. Dus hij moet nou 4 tot 6 maal daags oogdruppels.
Ging naar stal voor Floris maar was natuurlijk weer aanhet lummelen. En wist wel dat de da kwam. Dus hij komt zo binnen, jaa ik kom voor Zorro, dus collegatje en ik mee lopen loop ik naar buiten, staat er nog iemand die was mee met hem.

Staat dus Marlous ineens voor mijn neus :D ik piep zo LOUSS :D haha.
Wist wel dat ze mee liep bij kliniek de vijfsprong maar had geen idee welke dierenarts :P en dacht ik toen ik de da zag ook eigenlijk niet bij na haha.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 18:24

Owh me reet doet zeer!!!!! En me polsen! Ben een stuk of 3x flink hard op me kont gevallen en dat vang je automatisch met je polsen op terwijl dat eigenlijk niet mag... Maar het was wel heel leuk!! En morgen moet ik ook nog rijden :P Dat wordt nog wat :P

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:26

Haha tolbert jn het nieuws. voor overstrominggevaar ofz. nu allemaal politie voor ramptoeristen hihi

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:45

Wat fijn dat hij nog een kans krijgt Simoon! Jullie gaan hem nu vast en zeker allemaal éxtra vertroetelen haha.

Ja hoe zit het eigenlijk met de mensen in het noorden? Houden jullie het nog droog of stroomt de boel over?

Ik heb maandag m'n onderzoek gehad naar add/adhd, en ik moet woensdag weer komen voor de uitslag en bespreken hoe we het nu verder gaan aanpakken. Vind het wel spannend hoor, ben benieuwd wat er uit komt...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:52

Hier is het wel nat... maar nog niet zo erg... de tuin staat wel blank maar de straat is nog wel droog. Het ergste is eigenlijk dat het weiland zo drassig is dat de paarden er niet te lang op mogen omdat als ze gaan rennen alles meteen stuk is. Dus vandaag hebben ze 's ochtends 2 uur buiten gestaan en 's middags nogmaals 2 uur, anders staan ze zo'n 6 uur buiten.
De wind is trouwens ook wel erg... overal takken op de weg. Bij mijn ouders in de tuin heeft een boom het begeven.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:55

haha ja simoon dat was een leuke verassing he ;) Bas en Ingrid (of Inge? of nouja iig ze vrouw) zijn nog op vakantie :P

Leuk dagje gehad, veel gezien was wel echt interessant. Maar toch ook wel blij dat ik toen der tijd uitgeloot ben voor diergeneeskunde haha ;)

Nu gaat ik even eten ;)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:55

Jep de wind is wel heel erg. maar water valt wel mee. maar op de manege staat 3 kwart blank en de in de stallen stond elke dag 20 cm water. dus alle stallen moesten elke dag opnieuw.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:29

Ja zorrotje word eigenlijk altijd vertroeteld haha :) geweldig lief beestje
Afbeelding

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:35

Dat is die bijna blinde Simoon?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:38

ja op dit moment gewoon blind. Hij ziet alleen licht inval. Da ging met zijn hand naar zijn oog alsof hij hem wilde slaan, daar reageert hij niet op. Alleen op met zaklamp in zijn oog te schijnen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 21:09

Niet echt heel veel last van het water, alleen idd dat het weiland grotendeels stukgelopen is en er een riviertje in staat.. Maar dat is nu al een tijdje zo..
Vandaag het gelukkig wel droog gehouden bij faron, heb dr gelongeerd, ze was heel braaf! Haha ze word alleen maal rustiger met die windstoten xD

Hoorde dat de peizermade(of daar in de buurt) deels onderwater gezet is? die stukken land daarzo waar ze een heletijd mee bezig waren..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:11

Auw hemeltje me stuitje doet echt zooow auw! Elke keer als ik beweeg joh :P Hihi....morgen maar eens kijken of ik een blauwe kont heb :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:47

Oh ik kan trouwens EINDELIJK me laptop weer ophalen!! Duimen jullie plieeess allemaal mee of die dit keer niks mankeert?!?!?!?!?!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 11:43

Oke ik kwam er gisteravond achter dat ik alle recht heb om te zeuren. Toen ik naar me kont keek in de spiegel zag ik dat me stuitje helemaal paars was!! Het doet nu iets minder zeer als gisteravond maar tis nog egt niet over. En vnaaf ga ik gewoon paardrijden, zou me stuitje ook niet zo leuk vinden denk ik :P

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 11:50

Moet je wel mee uitkijken hoor linn, heeft een vriendin van mij ook gehad en die had haar stuitje gebroken vorig jaar. Dacht dat het alelen gekneusd was maar loopt nu met pijnbestrijding rond omdat het dus gebroken was.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 11:58

Bij mij andersom! Toen met die val, dachten ze gebroken maar wassie gekneust en men wat deed dat pijn, kon echt een paar weken niets!!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:21

Tjonge wat is het rc het fjordenpaard toch onverantwoord bezig want je moet wel je eigen paard uitmesten en brok geven :+

[MA] rc het fjordenpaard?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:23

Ja.. Kim.. verschrikkelijk... je zou toch maar eens je eigen paard moeten verzorgen...
ik kan me best voorstellen dat sommige dingen veiliger zouden moeten volgens mensen... maar dit is dan wel het laatste waar ik aan zou denken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:25

Haha ik ook ik las die reactie mnet verbazing! Haha idd tjonge je zou je eigen paard maar moeten voeren...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:30

Ik ken een meisje en dr moeder mest dr stal uit terwijl zij aan het rijden is. Want je zou maar zelf je stal uitmesten... Dat kan niet hoor! 8)7

Ik vind het altijd wel prettig, je weet meteen of je paard een 'normale' hoeveelheid heeft gemest en of het geen diaree is ed.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:34

De laatste tijd mest ik smurf bijna nooit meer uit.. Meestal doen die mensen ze even allemaal tegelijk en dan doe ik het water. even als leeghalen en emmers vullen en zo.
Maar moet ik een keertje alle boxen doen dan vind ik dat geen probleem!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:36

Nee inderdaad, ik vind mesten helemaal niet erg. (tenzij ik de hele stal leeghaal en ik 4 kruiwagens vol heb :+ ) Doe eigenlijk altijd alleen m'n eigen stal, maar moet ik een keer een ander paard doen vind ik dat ook prima :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 12:52

Suuskipje schreef:
Moet je wel mee uitkijken hoor linn, heeft een vriendin van mij ook gehad en die had haar stuitje gebroken vorig jaar. Dacht dat het alelen gekneusd was maar loopt nu met pijnbestrijding rond omdat het dus gebroken was.

Ja i know, als het te zeer doet met rijden dan ga ik gewoon ff stappen. Heb zondag wedstrijd dus wil wel gewoon rijden. En het doet vandaag wel al minder zeer als gister dus dat scheelt. Ik vroeg gister ook al aan me mams: hoe weet je eig wanneer je stuitje is gebroken? Toen zei ze van nou als dat zou was had je helemaal niks kunnen doen... Dus dat zou wel niet zo zijn.