t was gewoon altijd super gezellig en vandaag ging ik dus langs en t was echt als vanouds en ik mis het gewoon, daar kan ik mezelf zijn, op deze stage niet.
Hoi Maren als je in volgende topic leuk mee wil kletsen kan je ook foto's naar Marieke sturen... maar daar wil Marieke je vast zelf wel meer over vertellen. Hoe gaat het met je Maren?
@Britt wel leuk dat het gezellig was op je vorige stageplek, leuk dat je daar nog even langs ging. Je huidige stageplek is toch die kinderboerderij... van die foto met de ezel enzo?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 02-12-10 12:28
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 27-09-23 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou dames er is maar 1 kies uitgegaan. De verstandskiezen zitten nog ver onder mn tandvlees dus ze wilden neit meer doen dan nodig is Voor de rest al mn tandsteen verwijderd en vullingen gedaan, ook alvast wat die meer richting de rechterkant gaan zodat ze volgende keer minder hoeven te doen
Was wel flink woozy toen ik wakker werd maar gaat nu prima, alleen dikke lip omdat ik er waarschijnlijk emt wakkeer worden op gebeten heb. Zit nu aan vrij sterke ibuprofen in die zakjes, wordt er helemaal high van xD
Ik ga morgen niet rijden, moet met ov naar co en dus ook morgen met ov naar stage en anders ben ik denk ook al te laat door de file. Dus dan maar bij voorbaat al zonder stress. Ik had op een nieuw paard gemoeten, das wel jammer maar oke. Ik heb geen btg dus kan niet smsen mocht je me smsen ofzo marlous. En ik heb ook geen internet daar dus ben ff vriendloos....
whahaha wij hebben echt een rustige les morgen Maar 8 ipv 12 hahahaha en als het goed is zit ik op NeverMind maja dr moet waarschijnlijk nog wat geschoven worden omdat er dus die afzeggers zijn, dus 100% zeker is t niet ooeoeh ben echt weer toe aan paardrijden