What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:32

en nog een marsepeintaart maken (en dan voor zondag ook weer)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:57

xan schreef:
mntj schreef:
haha moet over op wat anders.
bijsluiter gelezen. moet je natuurlijk nooit doen...
pas op. ik wordt dat is zeker misselijk.kan gaan zweten. hallucineren. heeft het bekende gele stickertje. vooral autorijden haha.
we zien het wel. dus als ik raar doe laat het me weten.

haha wil je dat echt weten :P

Voor ons (tijdens een zware les) het ultieme moment om te zeggen dat je "raar" gaat doen :D

Nee hoor, geintje, we zullen op je letten. :(:)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 11:21

ha helaas douche niet gered. moest ook nog tanken.
dan maar een deo tje spuiten.
wel erg lekker gereden vanochtend.
gloort er dan toch nog hoop aan de horizon _O- _O- _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:10

winnitou schreef:
Shenavallie, de cupcakes zijn ook voor het uitdelen op school hoor!

Ja ja...... :9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:16

Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten. Op de terugweg bij de oversteek voor fietsen word ik voor de "verandering" weer eens over het hoofd gezien... een of ander k*twijf zat niet op te letten (altijd weer die verdomde klerewijven.... en nee, ik zeg geen sorry). Wat was het geval: haar kleindochter van 4(!) zat voorin(!) zonder gordel en terwijl ze pal voor de oversteek reed, was ze bezig om haar kleindochter vast te maken. M'n hart zat in m'n strot, toen zij midden op de oversteek van schrik tot stilstand kwam en ik met mijn fiets dwars op de oversteek. Toen ze me haar reden vertelde, zei ik dat ze een potentiële moordenaar was door zo'n klein kind zonder gordel voorin te zetten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . Dat vond ze overdreven, maar ik bleef (en blijf) bij mijn standpunt. Omdat ze haar kleindochters gordel op dat moment duidelijk belangrijker vond dan het feit dat ze mij zo goed als voor m'n kl*ten had gereden, heb ik haar nog even "bedankt voor haar excuses" _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( . Die uiteraard uitbleven. Heb zo'n zin om deze hele bladzijde vol te schrijven met allerlei scheldwoorden.....! Wat een k*tmensen heb je er tussen zitten..... -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- (en dan heb ik vandaag nog wel een goede dag....) Had ik bijna niet naar menles gekund! :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:50

Shenavallie schreef:
Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten. Op de terugweg bij de oversteek voor fietsen word ik voor de "verandering" weer eens over het hoofd gezien... een of ander k*twijf zat niet op te letten (altijd weer die verdomde klerewijven.... en nee, ik zeg geen sorry). Wat was het geval: haar kleindochter van 4(!) zat voorin(!) zonder gordel en terwijl ze pal voor de oversteek reed, was ze bezig om haar kleindochter vast te maken. M'n hart zat in m'n strot, toen zij midden op de oversteek van schrik tot stilstand kwam en ik met mijn fiets dwars op de oversteek. Toen ze me haar reden vertelde, zei ik dat ze een potentiële moordenaar was door zo'n klein kind zonder gordel voorin te zetten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . Dat vond ze overdreven, maar ik bleef (en blijf) bij mijn standpunt. Omdat ze haar kleindochters gordel op dat moment duidelijk belangrijker vond dan het feit dat ze mij zo goed als voor m'n kl*ten had gereden, heb ik haar nog even "bedankt voor haar excuses" _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( . Die uiteraard uitbleven. Heb zo'n zin om deze hele bladzijde vol te schrijven met allerlei scheldwoorden.....! Wat een k*tmensen heb je er tussen zitten..... -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- (en dan heb ik vandaag nog wel een goede dag....) Had ik bijna niet naar menles gekund! :+

Zal ik dr even komen slaan :Y) ??

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:41

@ Mntj,had je me smsje nog gekregen?Ik wist wel dat je aan het les geven was hoor.Wil je misschien morgen nog ff bij Nicole voor me kijken?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:56

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Zal ik dr even komen slaan :Y) ??

Dat is goed, ben je er dan wel met een minuut of 5? :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:58

Joepie, ik heb alle muren in de gang tot en met de zolder eindelijk voor de tweede keer in de verf staan en ik ben erg blij met het resultaat! Net de kwast en roller uitgespoeld, dus nu is de rest voor Dennis! :P

Zo dadelijk weer mennen met Sytje, altijd weer een verrassing hoe haar pet staat, ha ha! :D Als ik het goed heb, dan hebben we vanavond les van Jaap Prins en gaan we hopelijk viertallen rijden!!!! *D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:00

@ ATE: Wesley stond helemaal te flippen, helemaal toen ik het deksel van de doos haalde!!!! Hij is er zó ontzettend blij mee, dat hij jullie graag een bos bloemen wil geven! Lief van hem, he (kwam hij zelf mee)! <3 Dus nu alvast ENORM BEDANKT voor het grote cadeau!!!! :*

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:09

Nicole1995 schreef:
@ Mntj,had je me smsje nog gekregen?Ik wist wel dat je aan het les geven was hoor.Wil je misschien morgen nog ff bij Nicole voor me kijken?

gelezen hoor.
en morgen wip ik wel ff de drollen bij col.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:16

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

gelezen hoor.
en morgen wip ik wel ff de drollen bij col.

Thanks, ;) Col en ik zijn je dankbaar :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:20

Shenavallie schreef:
@ ATE: Wesley stond helemaal te flippen, helemaal toen ik het deksel van de doos haalde!!!! Hij is er zó ontzettend blij mee, dat hij jullie graag een bos bloemen wil geven! Lief van hem, he (kwam hij zelf mee)! <3 Dus nu alvast ENORM BEDANKT voor het grote cadeau!!!! :*

Nu wil ik wel graag weten wat het cadeautje was O:) ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:33

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:34

Shenavallie schreef:
Joepie, ik heb alle muren in de gang tot en met de zolder eindelijk voor de tweede keer in de verf staan en ik ben erg blij met het resultaat! Net de kwast en roller uitgespoeld, dus nu is de rest voor Dennis! :P

Zo dadelijk weer mennen met Sytje, altijd weer een verrassing hoe haar pet staat, ha ha! :D Als ik het goed heb, dan hebben we vanavond les van Jaap Prins en gaan we hopelijk viertallen rijden!!!! *D

leuk doe Jaap de groeten van me, (heb longeerles van hem gehad en door hem kan ik nu "stil" blijven staan in het midden)
Laatst bijgewerkt door winnitou op 06-10-10 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:37

had vandaag bij de Deen boodschappen gedaan en ene flinke lading funky beans gekregen (16 stuks), leuk spaar ze alle 50. Rowan ze uitpakken en daar komen 12 dezelde uit, daarnaast nog 3 dezelfde en voor de verandering 1 andere...nou vraag je mij, ......moet die bak niet eens gemengd/geschud worden. Heb dit ook al zo vaak bij de acties van de deka gehad, steeds dezelfde dingen tegelijk krijgen bij zo'n aktie.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:37

pfff ik moet nog 2.5 dag werken.

IKKE NIET MEER WILLEN! IKKE WILLE NU naar Curacao.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:39

Hackie schreef:

ja dat wil ik ook wel maar ik moet nog veeeeeeeeel langer werken voor dat ik naar Curacao ga (dus niet klagen jij)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:40

Maar jij kan naar de Mcdonalds :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:56

Hackie schreef:

die kan ik missen als kiespijn, wil graag met je ruilen hoor, jij MacDonalds en ik Curacao

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:57

Hackie schreef:

wat zou je dan hard moeten werken, haha, al die extra pondjes die er aan zouden komen. (nog harder werken dus)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:59

Net de laatste biscuittaart uit de oven gehaald....groen.
Heb door het beslag (natuurlijke)kleurstoffen gedaan. Het beslag had een mooie felle groene kleur maar de taart is nu dof groen, gaat nog een laag marsepein over heen, dus deze kleur zie je alleen als die wordt aangesneden, is weer eens wat anders.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:04

Geweldig hoor die taarten van jou.
Moet vast een voetbalveld worden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:05

winnitou schreef:
Hackie schreef:

ja dat wil ik ook wel maar ik moet nog veeeeeeeeel langer werken voor dat ik naar Curacao ga (dus niet klagen jij)

Ik ga helemaal met Winn mee.
Niet zeuren jij :P

Voor hoelang ga je ????

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:59

Shenavallie schreef:

geen dank graag gedaan