Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:mntj schreef:haha moet over op wat anders.
bijsluiter gelezen. moet je natuurlijk nooit doen...
pas op. ik wordt dat is zeker misselijk.kan gaan zweten. hallucineren. heeft het bekende gele stickertje. vooral autorijden haha.
we zien het wel. dus als ik raar doe laat het me weten.
haha wil je dat echt weten![]()
Voor ons (tijdens een zware les) het ultieme moment om te zeggen dat je "raar" gaat doen![]()
Nee hoor, geintje, we zullen op je letten.
. Dat vond ze overdreven, maar ik bleef (en blijf) bij mijn standpunt. Omdat ze haar kleindochters gordel op dat moment duidelijk belangrijker vond dan het feit dat ze mij zo goed als voor m'n kl*ten had gereden, heb ik haar nog even "bedankt voor haar excuses"
. Die uiteraard uitbleven. Heb zo'n zin om deze hele bladzijde vol te schrijven met allerlei scheldwoorden.....! Wat een k*tmensen heb je er tussen zitten.....
(en dan heb ik vandaag nog wel een goede dag....) Had ik bijna niet naar menles gekund!
Shenavallie schreef:Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten. Op de terugweg bij de oversteek voor fietsen word ik voor de "verandering" weer eens over het hoofd gezien... een of ander k*twijf zat niet op te letten (altijd weer die verdomde klerewijven.... en nee, ik zeg geen sorry). Wat was het geval: haar kleindochter van 4(!) zat voorin(!) zonder gordel en terwijl ze pal voor de oversteek reed, was ze bezig om haar kleindochter vast te maken. M'n hart zat in m'n strot, toen zij midden op de oversteek van schrik tot stilstand kwam en ik met mijn fiets dwars op de oversteek. Toen ze me haar reden vertelde, zei ik dat ze een potentiële moordenaar was door zo'n klein kind zonder gordel voorin te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dat vond ze overdreven, maar ik bleef (en blijf) bij mijn standpunt. Omdat ze haar kleindochters gordel op dat moment duidelijk belangrijker vond dan het feit dat ze mij zo goed als voor m'n kl*ten had gereden, heb ik haar nog even "bedankt voor haar excuses"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Die uiteraard uitbleven. Heb zo'n zin om deze hele bladzijde vol te schrijven met allerlei scheldwoorden.....! Wat een k*tmensen heb je er tussen zitten.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en dan heb ik vandaag nog wel een goede dag....) Had ik bijna niet naar menles gekund!
?? Hackie schreef:Shenavallie schreef:Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten. Op de terugweg bij de oversteek voor fietsen word ik voor de "verandering" weer eens over het hoofd gezien... een of ander k*twijf zat niet op te letten (altijd weer die verdomde klerewijven.... en nee, ik zeg geen sorry). Wat was het geval: haar kleindochter van 4(!) zat voorin(!) zonder gordel en terwijl ze pal voor de oversteek reed, was ze bezig om haar kleindochter vast te maken. M'n hart zat in m'n strot, toen zij midden op de oversteek van schrik tot stilstand kwam en ik met mijn fiets dwars op de oversteek. Toen ze me haar reden vertelde, zei ik dat ze een potentiële moordenaar was door zo'n klein kind zonder gordel voorin te zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik dr even komen slaan??
Als ik het goed heb, dan hebben we vanavond les van Jaap Prins en gaan we hopelijk viertallen rijden!!!!
Shenavallie schreef:@ ATE: Wesley stond helemaal te flippen, helemaal toen ik het deksel van de doos haalde!!!! Hij is er zó ontzettend blij mee, dat hij jullie graag een bos bloemen wil geven! Lief van hem, he (kwam hij zelf mee)!Dus nu alvast ENORM BEDANKT voor het grote cadeau!!!!
?? Shenavallie schreef:Net even snel naar de drogist voor Wesley: hij had gisteren tussen de bereklauwen zitten spelen en zit momenteel onder de rode, dikke bulten.
Shenavallie schreef:Joepie, ik heb alle muren in de gang tot en met de zolder eindelijk voor de tweede keer in de verf staan en ik ben erg blij met het resultaat! Net de kwast en roller uitgespoeld, dus nu is de rest voor Dennis!![]()
Zo dadelijk weer mennen met Sytje, altijd weer een verrassing hoe haar pet staat, ha ha!Als ik het goed heb, dan hebben we vanavond les van Jaap Prins en gaan we hopelijk viertallen rijden!!!!

Shenavallie schreef:@ ATE: Wesley stond helemaal te flippen, helemaal toen ik het deksel van de doos haalde!!!! Hij is er zó ontzettend blij mee, dat hij jullie graag een bos bloemen wil geven! Lief van hem, he (kwam hij zelf mee)!Dus nu alvast ENORM BEDANKT voor het grote cadeau!!!!