Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:je mag komen eten hoor!
Kan alleen de stamper niet vinden. Ligt waarschijnlijk in een verhuisdoos in de box
kan ook met mixer hoor doe ik altijd
xan schreef:_sandra schreef:zullen we dan maar weer van bokt af! pakken we allebei lekker een boek hahahaha. ik ben het vervolg van ECHTE MANNEN LUSTEN GEEN KAAS aan het lezen! weer net zo goed als haar eerste boek. echt een goede om aan meiden van rond de 13 te laten lezen! gaat over lover boys
Het eerste boek heb ik ook gelezen.
Vond het toch ook weer onvoorstelbaar hoor. Dat zoiets dus bestaat. !!
winnitou schreef:je mag komen eten
[/quote]_sandra schreef:zullen we dan maar weer van bokt af! pakken we allebei lekker een boek hahahaha. ik ben het vervolg van ECHTE MANNEN LUSTEN GEEN KAAS aan het lezen! weer net zo goed als haar eerste boek. echt een goede om aan meiden van rond de 13 te laten lezen! gaat over lover boys
xan schreef:_sandra schreef:hee xan! ik las net dat je sávonds niet meer zo vaak achter dit ding wilt zitten hahahahaha! heb ik ook hoor, maar als ie aan staat, ga je toch vaak nog ff kijken he! hihi, hoezo, verslavend!
Hey san![]()
Tja dat is het hem nu juist.![]()
Wilde even berichten van de verkoop van Tara maar meelen had het al gemeld.
Ben wel blij dat clinic niet doorgaat, al die sneeuw weer op de dijk.
De dijk lag er niet zo mooi bij als anders deze winter.
Voor morgen weet ik het ook nog steeds niet.
De wedstrijd is in ieder geval (nog) niet afgelast.
[/quote]_sandra schreef:ga lekker bakkie thee drinken! fijne aviond allemaal! en tot morgen op veldt! allemaal sneeuw schuivers mee he!!!!!!!!!!!!!! doegie
. Ik troost me maar met de gedachte dat ze het goed heeft en ze mij niet zal missen. 
winnitou schreef:kan ook met mixer hoor doe ik altijd
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ga lekker bakkie thee drinken! fijne aviond allemaal! en tot morgen op veldt! allemaal sneeuw schuivers mee he!!!!!!!!!!!!!! doegie
Ik ben er na mijn werk. Helaas morgen weer niet naar Liquita, dat stond wel in de planning![]()
![]()
. Ik troost me maar met de gedachte dat ze het goed heeft en ze mij niet zal missen.