ben er al 2 keer geweest, alleen moeten nog kijken voor een mooi hotel, en aangezien je nog moet gaan en die van jou er wel heel mooi uitzag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben er al 2 keer geweest, alleen moeten nog kijken voor een mooi hotel, en aangezien je nog moet gaan en die van jou er wel heel mooi uitzag

We zullen het eens gaan promoten bij de 'nieuwe' stalgenoten
gezichtje was niet boos maar teleurgesteld bedoeld, maar dat zijn hier schijnbaar niet dezelfde tekens als op msn :S 

moet zo na een feest!
?
karin die was nog gaan slapen, en ik ging even wat drinken halen en toen kwam die 2 nederlanders tegen en vroegen of ik bij andere mee ging kaarten
toen was het bijna kwart voor 1 en we hadden om kwart voor 1 de wekker
dusja nacht overgslagen. want in het vliegtuig heb ik ook niet kunnen slapen kon niet goed liggen zat aan het gangpad
Waren namelijk nog super weinig vluchten die dag, en we moeten echt die dag vertrekken en allemaal dat je kei laat vliegt, 11.00 savonds ofzo.
!

was echt een super hotel man zo mooi en schoon
hebben heel de vakantie niets gedaan lekker aan het zwembad gelegen en boekjes gelezen
1x zijn we naar Antalya naar de hamam geweest dat sscheelde nogal met de hamam in het hotel
was een soort excursie die we deden. maarja een week vlieg zo voorbij!
die zegtdat mijn gebruikers naam is verlopen? hahaha die stond er niet eens op en nu moet ik wachtwoorden invoeren? beetje raar.