De enige jongen die we kennen die weg ging is Milan.
En over verkouden klopt denk ook niet helemaal,
dan was jastrade ook weggestuurd en paar paarden ook
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Kirsten_S schreef:OMGGG OMGGG OMGGGGG!!
Aaaaaaahhhhh
ik heb zoietsssss geweldig erg mee gemaaakt!! Omgggg!!
Nouu kirsten wou vandaag gaan boksen, maar dat ging niet door bla bla.. Dus ik ga fitnissen, eerst effe fietsen, rennen, en daarna beenspieren. Dussss ik ben net van het beenspierapparaat af en ............................. toeennnnnomg
... kwam er dé en echt déeeee hottiest boyyy naar me toe gelopen en gaaaat met moi praten!!
! En als ik het over mooi heb , dan is het echt
. En weet je,.. hij had een beetje het uiterlijk van kirsten's vriendje, kan je nagaan hoe lekker
. en deze was nooggggggg meeer aaaaah
Toeeen vroeg hij oud ik was, en ik zei 16, en hij dacht dat ik 20!! was omggg.... En hij bleek ook 3 jaar getaibokst te hebben enzoo.. En toen kwam ze vriend er bij en die ging mee praten. En hij vroeg of ik modellenwerk deed
. (volgens mij deed hij dat wel) , maar jaah ik zei echt van jaaa daar moet je echt 180 a 170 voor zijn. zegt diee nee hoor je kan ook gewoon dit en dat.. bla bla.. . Ik zei nog van jaa ik moet weer opbouwen van blessure ,dit en dat. Zegt die nouu dat is echt niet te zien.. Zei die tegen die vriend: vind je haar geen modellenlichaam hebben? Ik de heleeeee tijd bigggger de big smile hebben , nog nooit zoo veel complimenten gehad. Me slechte hemeur helemaal spontaan weg en ik voelde me
. Dat was lang geleden.. Die vriend zei ook dat ik zo ze zusje kon zijn , omdat ik ongeveer dezelfde ogen als hem had. Hij zegt: wie weet
![]()
Vind het wel poedersuiker dat ik ze nummer niet gevraagd heb. nu ga ik extraaaa veel sporten
En toen moest die weer verder.. Ik zeg zo: geen idee wat ik nu ga doen. hij : ik ook niet ..
maar die ogen, oeeeeh
.. helemaal naar me kijken vettt schattig
ohhhhh
Jane_ schreef:Sjeetje wat een onzin weer..
Anky is toch dressuur komt ze ook opeens in de springsport ofzo met Sali hahah

Astor schreef:Astor en ik hebben vandaag 223 punten behaald en een eerste plek![]()
Had dit echt totaal niet verwacht, want het ging gewoon voor mijn gevoel slecht..
Maar duidelijk dacht de jury daar anders over en ben ik eerste geworden met As!
Gelukkig zijn de cijfers van mijn protocol zeker verbeterd ten opzichte van de vorige wedstrijd.
Waar ik vooral ook erg blij mee was is dat ik nu een 7 voor mijn houding en zit gekregen heb!
Toch wel trots natuurlijk want we hebben het weer geflikt ondanks het helaas voor mijn gevoel niet goed ging.
Broccolie
Annie_ schreef:OW en nadine ik zag je fietse![]()
In je wedstrijd outfit.
Ik was de hondenaan het uitlaten

maar ging helaas al weg voordat ik moest

Wat is het toch een top knol. Steeds minder moeite
Wat is het toch een mooi paard dan. Hij liep ook weer mooi naar beneden in de galop!
Top peerd. 

Misschien wat overmoedig maar het lijkt me een hele leuke uitdaging net zoal wat ik toen met Victor deed. Dus ben benieuwd. 
Astor schreef:Melanie had jij mijn plastron nog?
Want ik ben hem weer vergeten en jij had hem in je cap gedaan na het rijden

Astor schreef:Astor en ik hebben vandaag 223 punten behaald en een eerste plek![]()
Had dit echt totaal niet verwacht, want het ging gewoon voor mijn gevoel slecht..
Gelukkig zijn de cijfers van mijn protocol zeker verbeterd ten opzichte van de vorige wedstrijd.
Waar ik vooral ook erg blij mee was is dat ik nu een 7 voor mijn houding en zit gekregen heb!
Toch wel trots natuurlijk want we hebben het weer geflikt ondanks het helaas voor mijn gevoel niet goed ging.

Melanie_B schreef:Astor schreef:Astor en ik hebben vandaag 223 punten behaald en een eerste plek![]()
Je deed het goed. En je was met het inrijden ook al wat strenger, toppie meis.
had nog niet alles gegeven.
rapy schreef:Hoi hoi,
hier een berichtje voor Iris... sprak zaterdag Mandy op Zunderdorp en zij vertelde over jullie vakantie. Klein wereldje toch??? grappig hoe dat zo loopt, was echt wel verbaasd.
Heb trouwens Melissa en Emma niet eerder bedankt voor het cd-tje met foto's. Vind dat er echt leuke tussen staan! Ga verschillende afdrukken. Bedankt!
groetjes
Astor schreef:Het heeft geen haast hoor
De volgende wedstrijd zal denk ik springen zijn ofzo.
Maar je had Vic echt lekker aan het lopen!! Hij liep gewoon zo netjes en ontspannen
Zag er echt super uit! En toppie dat je geslaagd bent wijfie!!

Astor schreef:Ja daarom zit ik ook te twijfelen. Steeds dat harde draven of moeilijk terug willen komen uit galop.
Maar ik denk dat Agloon ook niet meer ingezet wordt met f proefjes?