Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:05

Mogguh!

Skimmen is echt heeeel irritant.. gelukkig zijn ze tegenwoordig makkelijker met vergoeden maar daar hangen volgens mij wel wat voorwaarden aan.. Hopelijk gebeurt t me niet, maar je weet maar nooit. Inderdaad, ik scherm ook altijd heel achterdochtig dat schermpje af :j
En die folder die laatst op stal lag, vond ik ook heel handig, over hoe die gekraakte pindingen eruit zien.

Pff vandaag een lange werkdag voor de boeg, geen paardjes vanavond..

Oei, zit je de hele vlucht in dat wc hokje... :=

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:07

Kom je niet naar stal?
:D :D

Oe oe voor de mensen die ook graag naar de mentalist kijken donderdag is er een dubbele aflvering.

Ja heb die folder ook doorgelezen.
Altijd handig.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:10

Goedemorgen! Mooi weertje!

Nikkielvis, bedankt voor het vasthouden van Malvin. Ik had gisteravond vroeg een afspraak en moest vlak voor hij geent werd echt naar huis om daar op tijd te zijn. Niks voor mij om zo weg te gaan....
Ik was ook niet op tijd met enten. Ben zo met die knieblessure van Malvin bezig geweest in mijn hoofd dat ik er niet aan gedacht heb. MAAR, MALVIN GAAT ZO GOED! Galop geeft tot nu toe ook geen problemen. Een rustig drafje doorzitten gaat ook weer en hij is ZO LIEF! Genieten!

Iedereen een fijne dag. We gaan vandaag dus niet geskimed worden, van paard vallen, buikrace krijgen of andere vervelende dingen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:33

Nou ik weet het nog niet helemaaaaal zeker, maar ik denk niet dat ik naar stal kom... :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:39

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:54

Zo, sjiek hoofdstel hoor :j

Maar t wordt wel tijd dat de sportstreep eruit groeit :P

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:57

ja daar groeit gewoon niks _O- -O-

wordt tijd voor zomervacht

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:58

He Lindsey wat een leuke foto's.
Leuk frontriempie hoor.
Lekker bling bling.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 10:59

ja penny he :') ach lief kan het hebben, ik vond het eerst helemaal niks, maar nu beleef ik mn ponytijd opnieuw :Y)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 11:21

Gave foto's Lindsey! Ze glimt mooi in het zonnetje!

Dat skimmen word je ook niet goed van. Jarrah, kan het nog goed herinneren dat jij hier over de zeik was omdat al jouw geld eraf gehaald was! Ik scherm ook altijd zoveel mogelijk af als ik ga pinnen, ben als de dood!
Wat geeft je pas eigenlijk aan als hij geskim(ed)(t)(d) is?
Laatst deed mijn pas het ook niet, maar die gaf aan onbruikbare pas, duurde echt lang voordat hij het deed. Die vrouw achter de kassa ging hem heel agressief er constant doorheen halen en toen deed hij het eindelijk!

Vandaag eerst Dundy rijden en daarna eindelijk weer eens LES met Tjelle :D Ik heb er zin in! Ik hoop dat het net zo mooi weer blijft als nu, maar het zou slechter worden volgens mij... als het maar droog blijft :)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 11:32

@ lisanne: wat leuk dat je weer les hebt. Ben je nu ook vaste bijrijder van Dundy?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 13:45

Wat een heerlijk weer vandaag. Nog 1 dagje werken en dan vrij, hopelijk wacht het zonnetje nog een dagje op mij :D.
Ruitje, ja jammer, bij mij wel een collega die niets uitvoert dat scheelt ;)
Veel plezier met lessen Lisanne!
Breedveld, dat is schrikken zeg. Vind dat zo gemeen he, gewoon van iemand zuur verdiende centen stelen :(

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 14:00

Ik ga met Venga naar de autodealer. :+ Reden??

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 14:45

Ik heb eigenlijk geen idee waar ik geskimd ben. Ik ben altijd superachterdochtig en pin dus óf bij ons in de AH binnen (lijkt me sterk dat ze die kunnen verknutselen met de servicebalie er een halve meter naast...) of bij een pinautomaat waaran ik weet dat hij laatst tegen skimmen is beveiligd, hier vlak bij. De laatste keer dat in in het Stadshart heb gepind is echt héél lang geleden.

Ben in de consternatie ook vergeten te vragen waar ik geskimd zou zijn. Was allang blij dat ik mijn centjes nog had :D

Mijn pasje gaf iets van 'pas ongeschikt'. Je schijnt meteen een brief te krijgen als je pas geblokkeerd wordt, maar kennelijk was ik die te snel af. Gelukkig heeft manlief nog een pas diehet wél doet en is de rekening zelf niet geblokkeerd. Anders had ik een week op een houtje moeten bijten, want als mijn envelopje richting Cees is gegaan, is mijn portemonnee erg leegjes :+

@Jarrah: Zouden die dieven een neus voor eerste salarissen hebben soms? Het was ook mijn eerste loon voor deze werkgever, ook toevallig! Duurder het toen lang eigenlijk voordat je je geld terug had? Ik dacht ook dat ik alles kwijt was, je schrikt je echt naar!

Ik had trouwens wel echt een súperdag maar niet heus. Zit al sinds donderdag met een rugverknettering en zou vanmorgen door de osteo geholpen worden. Blijkt dat ik de verkeerde behandellokatie doorgegeven gekregen te hebben en stond ik dus (nog net op tijd, want had drie kwartier file onderweg...) in Leiden terwijl ik in Voorschoten moest zijn. In de spits red je het natuurlijk nooit om binnen de behandeltijd heen en weer te crossen dus een nieuwe afspraak dan maar. Eerste gaatje: volgende week :(

Gisteren bleek dat Thijs' wond weer is opengegaan, ik heb maandag 13 uur gewerkt, cross al dagen tussen Zoetermeer, Stompwijk en Gouda op en neer, ik ben geskimd en ik zit nog een week met een verknalde rug. Had het vanmorgen echt even gehad met alles. Vanmiddag komt de veearts en ik hoop van harte dat die wat opbeurends te vertellen heeft.... ;(

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 15:27

BBreedveld schreef:
Ik heb eigenlijk geen idee waar ik geskimd ben. Ik ben altijd superachterdochtig en pin dus óf bij ons in de AH binnen (lijkt me sterk dat ze die kunnen verknutselen met de servicebalie er een halve meter naast...) of bij een pinautomaat waaran ik weet dat hij laatst tegen skimmen is beveiligd, hier vlak bij. De laatste keer dat in in het Stadshart heb gepind is echt héél lang geleden.

Ik wil je niet laten schrikken, maar in Meerzicht waren een aantal pinautomaten van de AH geskimmd, dus... :\

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:40

Mijn pas is idd geskimmed bij de AH in Meerzicht... die gasten hebben zich waarschijnlijk in laten sluiten en hebben de hele nacht de tijd gehad om alle pinautomaten te manipuleren ;)
En pas na 3!!! weken is het ontdekt, ik denk dat er duizenden, misschien wel miljoenen euros in die tijd gevlogen zijn naar Mexico, Bulgarije en Roemenie :oo ;)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 18:34

Tsja, zo zie je maar weer....probeer je het te vermijden, krijg je het juist!

De veearts is geweest. Het is einschuss en hij moet voor minimaal drie weken aan de antibiotica. Ik word er niet vrolijk van...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:11

Oohh wat vervelend Barbara!
Voorlopig dus ook even niet buitenspelen dan? :(:)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:12

Ik heb trouwens mijn heeling weer terug... ik dank Jomanda :D

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:27

Nope, en dat vindt hij echt verschrikkelijk. Hij wordt er echt helemaal depri van - zo zielig!

Je maakt me wel nieuwsgierig, wat voor heeling heb jij? :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:28

Zie pagina 456 :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:30

BBreedveld schreef:
De veearts is geweest. Het is einschuss en hij moet voor minimaal drie weken aan de antibiotica. Ik word er niet vrolijk van...

Dat is vervelend Barbara!

Ik ben net pas thuis van het werk.Brandpreventie was leerzaam en voor de insiders,ik heb geen OUST nodig gehad,ze was er niet. :D
Kennis gemaakt met de nieuwe manager,die kende ik al ,best mens.

Alleen duurde de preventie maar een uurtje en heb ik daarna nog nagebept. :D

zal straks verder lezen.

Heb wel een deftig hoofdstel bij Alivia gezien en weer leuke foto`s.

Gelukkig maar Jarrah,dat je je heeling weer terug hebt. :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:32

Nou, ik ga maar eens naar huis denk ik... even kijken of er nog collega's aan het werk zijn of dat ze me opgesloten hebben.. :D

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:38

Kimbaie schreef:
@ lisanne: wat leuk dat je weer les hebt. Ben je nu ook vaste bijrijder van Dundy?

Nee niet echt de vaste bijrijder. Ze is nog wel opzoek naar een bijrijder en nu ik veel vrij ben help ik haar tot die tijd :) Vind het zelf ook leuk om op een ander paard te rijden, daar leer je altijd weer meer van!

Vandaag dus les met tjelle gehad, en voor zo'n lange tijd geleden ging het aardig goed! Weer een paar nieuwe dingen om mee te oefenen en dan volgende week hoop ik weer lessen :)

Balen Barbara voor Thijs!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:43

taverno schreef:
Ik ben net pas thuis van het werk.Brandpreventie was leerzaam en voor de insiders,ik heb geen OUST nodig gehad,ze was er niet. :D

_O- ach scheelt weer een potje vullen :')