Ik ging net rijden! Ging me les van vrijdag inhalen. Maar er stond geen paard achter me naam dus ik moest naar de instructrice gaan voor een paard. Ondertussen moest ik ff een kindje helpen met een hoofdstel en toen ik terug kwam zag ik dat ik op Twister moest....en Twister is een pony!! En ik zit in de paardenles! En dan moest ik op een pony! Urgh dacht ik!
Vervolgens ging ik naar de bak om te kijken en zie ik daar opeens Twister rennen zonder ruiter...hij was dus al na een half rondje stappen gaan flippen en had haar eraf gegooid...blijkbaar had die afgelopen vrijdag ook al een jochie er flink hard afgegooid...
Nou Twister ging dus op stal en ik dacht: nou joepie, daar moet ik straks ook nog op!
Maar ik moest hem ff goed longeren...nou gedaan...meneer was heel braaf. Nou toen de les begon ging ik er gewoon op zitten...ik moest hem met bijzet rijden, dat vond ik eigenlijk niet zo grappig, ik hou niet zo van hulpteugels.
Nou meneer was echt super braaf! Ik voelde me wel echt mini omdat het toch wel een pony was (kleine e-pony denk ik....) en zijn draf was heel erg wennen (kwam er maar weer achter dat het echt en kinderpony was want meneer liep niet door en niet door de hoek...maar na een paar flinke tikken redelijk opgelost!)
Nou halverwege de bijzet eraf gehaald en daarna ging het ook nog goed! Instructrice zei ook dat het echt goed ging en dat ik hem zo aan het werk zetten dat die er niet eens aan kon denken om gek te doen 
Weer een goede daad verricht vandaag!