Ach jonger is niet erg hoor . Mijn oom is ook jonger dan mijn tante en de vader van Simone is ook jonger dan dr moeder. Dus die leeftijd vind ik niet zo erg. Maar barmannen zijn gewoon niet zo te vertrouwen .
Saskia89
Geplaatst: 14-08-09 17:12
Ach Es, jij hebt nu toch helemaal geen tijd meer voor zo'n jongen
Het is idd weekend . Nu alweer.... tijd gaat echt snel!! En gebrek aan tijd heb ik idd wel een beetje , maar ach zoveel tijd hebben ze toch ook niet nodig .
Bij mij gaat het heel snel . Al dat werk ook.... Pfff gister weer een pechmoment, stond lekker te kroelen met Shaggy in het land en hij schrok ergens van. Hij sprong netjes bij mij weg en niet over me heen maar raakte daarbij wel mijn voet. Dat was dus weer even een ritje naar de dokterspost en vervolgens naar het ziekenhuis voor foto's. Het is niet gebroken (als ik de dokters mag geloven, eentje was trouwens best wel leuk ) maar wel zwaar gekneusd. Dus een paar dagen rust houden en dan weer gaan gebruiken. Maar op het moment kan ik me voet niet eens buigen.... Hoop dat het weer snel beter wordt want ja moet natuurlijk ook werken .
Tijd vliegt, nu eindelijk weekend heb van 6.30 - 16.30 nog mogen werken, ben nu op. Maar ja, wel lekker buiten geweest en gezellig samen met een collega
Ik zit al de hele dag in huis te hangen , echt heeeeel saai! Maar mijn krukken zijn er nu dus ben al iets mobiler! Misschien vanavond nog even een terrasje en dan weer lekker naar huis want echt de kroeg in overleef ik niet .
zo lui Es Nou ook wel eens lekker, lekker niets doen, kan ik morgen lekker doen.
Gaan wij nog een keer wat doen, heb nog 2 weken vrij... voor komende week heb ik wel werk, kan miss nog wel wat vrij krijgen. Maar die week erna kan ik nog wel, ben ik nog ingedeeld.
Oh en ik zei toch laatst dat ik écht niet op quint durfde en hem niet wilde inrijden? Heb er vandaag dan tóch voor het eerst op gezeten. Er waren 2 andere meisjes die er mee waren begonnen, zij hebben er 2 keer opgezeten, maar de eigenaren waar niet zo blij met ze.. Ze zaten met een geel zweepje achter hem aan bijvoorbeeld en ging er allemaal niet zo vriendelijk aan toe. Heb toen gezegd dat ik het tóch wel zou proberen. Vandaag dus de stap gezet, erop gaan zetten en uiteindelijk helemaal los door de hele bak heen gestapt! Hij deed écht z'n best en ging ook nog lekker ontspannen ook. Geeft toch wel een voldaan gevoel zo
Ik zal van de week even foto's maken, heb ik nog helemaaaaal niet gedaan sinds dat ik terug ben, schandalig toch eigenlijk!
Tja, ik vind het ook wel eng hoor enzo, maar ja... Life is not a practice run. En dat blijf ik keer op keer maar weer inzien, dus ja.... gewoon doen... ga tot waar je droom je brengt
Ach ik ben al zo gek geweest om mijn eigen paardje te kopen, dat vond ik ook al heel dapper . Maar denk dat daardoor mijn buitenlanddromen niet meer gaan gebeuren.... Maar ach is ook niet erg, doe het ooit wel eens in een vakantie ofzo .