LIQUITA schreef:hahaha San...je ben lekker op dreef
ja heb zomaar een creatieve geest hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:hahaha San...je ben lekker op dreef
_sandra schreef:Al enig idee hoe laat je naar VELDT gaat?roan is nog steeds niet lekker. heeft een goede verkoudheid te pakken. heeft vannacht bij oma geslapen, en blijft vandaag ook nog lekker bij haar hangen. word natuurlijk heerlijk verwend, en speelt met opa op de wii
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Al enig idee hoe laat je naar VELDT gaat?roan is nog steeds niet lekker. heeft een goede verkoudheid te pakken. heeft vannacht bij oma geslapen, en blijft vandaag ook nog lekker bij haar hangen. word natuurlijk heerlijk verwend, en speelt met opa op de wii
LIQUITA schreef:Van 18-02-08Ate en Liquita hebben lol, en kletsen zo een paar pagina's vol
_sandra schreef:Goed plan, dus is dat ook (deels) ons plan, hihi.ik denk een uur of vier! wil na de lessen gaan rijden, dan kan rick uitmesten. amber doet willie voor ro, dus dat is relaxed! wat is jou plan?
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Van 18-02-08Ate en Liquita hebben lol, en kletsen zo een paar pagina's vol
_sandra schreef:Als we er om 16 uur zijn, kunnen we eerst een uur aan de bar hangenkunnen ook eerder hoor, gaan we eerst ff lekker aan de bar hangen met een theetje!
, toch? LIQUITA schreef:_sandra schreef:Goed plan, dus is dat ook (deels) ons plan, hihi.ik denk een uur of vier! wil na de lessen gaan rijden, dan kan rick uitmesten. amber doet willie voor ro, dus dat is relaxed! wat is jou plan?
_sandra schreef:Hahaha, ja he....ik hoop het ook, maar vrees het ergstewat een eensgezindheid hebben we weer hahaha. hoop dat het lekker rustig is na de lessen

LIQUITA schreef:Ik heb vannacht even liggen na denken over een nieuwe naam voor deel 4. Ja, het houd me al weer behoorlijk bezig. Ik hoop dat jullie ook nog even me willen denken.
Ik heb er een paar bedacht...ze zijn een beetje van mezelf en beetje van.............![]()
1. Bij de VELDT Schatjes gaat alles automatisch, maar niet vanzelf: Part 4
2. Je hoeft geen eigen paard te hebben om een VELDT Schatje te zijn: Part 4
3. Wat is het fijn om een VELDT Schatje te zijn: Part 4
4. Oost, West, de VELDT Schatjes zijn de Best: Part 4
5. Niets moet, behlave de VELDT Schatjes: Part 4
6. Met de VELDT Schatjes op naar de TOPpers: Part 4
7. De VELDT Schatjes maken weer veel Plezier, in Part 4
8. Ik zei nog zo...geen VELDT Schatje!: Part 4
Bedenken jullie ook een leuke, dan kunnen we weer stemmen!!!!!!!!!
_sandra schreef:LOS........Wat is dat??????????????????misschien kunnen ze nog ff los?! zal wel niet!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Als we er om 16 uur zijn, kunnen we eerst een uur aan de bar hangenkunnen ook eerder hoor, gaan we eerst ff lekker aan de bar hangen met een theetje!, toch?

_sandra schreef:loop naar het veldt, schatje!!!!!!!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:LOS........Wat is dat??????????????????misschien kunnen ze nog ff los?! zal wel niet!
meelen schreef:_sandra schreef:loop naar het veldt, schatje!!!!!!!!!