xan schreef:Klopt, ik was er niet...hebt gewerkt vanavond. Ik ben vanmorgen geweest.Liquita, ik zag Erik wel net op de manege, maar jou niet gezien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Klopt, ik was er niet...hebt gewerkt vanavond. Ik ben vanmorgen geweest.Liquita, ik zag Erik wel net op de manege, maar jou niet gezien.

xan schreef:Hi 10, zag Sanne en haar vriend zondag nog rijden. Was met Tamara naar een clinic in Beverwijk geweest.
Hoop dat je snel een beetje opknapt. Nu heb je zeker nog niet gereden op Katinka ?

meelen schreef:Ja, dat vertelde Sanne.
Nee ik heb nog niet gereden op Ka L inka
sorry, wilde al een liedje gaan zingen als jij ging rijden

xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????

xan schreef:xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????
Even voor Ate: niet op je fiets !!!! Gewoon op je paard
xan schreef:Nee...Liquita zit echt niet lekker zonder zadel.Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????

xan schreef:meelen schreef:Ja, dat vertelde Sanne.
Nee ik heb nog niet gereden op Ka L inka
![]()

.
meelen schreef:winnitou schreef:Rowan vanmiddag over zijn toeren, hij was boos op mij, dat ik niet hem gewoon naar school kon brengen en halen, hij was zo verdrietig, uiteindelijk werd hij wel weer rustig. toen hij onder de douch stond verteld hij aan papa dat zijn twee vriendjes op school zijn muts hadden afgepakt en in de zandbak hadden gegooid. Wat kan er dan een opgekropt verdriet in zo'n kleine spruit zitten. Was gewoon even de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen en dan is mama ook niet op het schoolplein. 't is gelukkig weer helemaal goedgekomen met het kereltje en hij ligt heerlijk te slapen. Maar ik moet zeggen ik kon ook wel janken (heb ik ook even gedaan)
Het muts-incident was zeker vanochtend gebeurd, omdat je vanmiddag mee naar school moest?
Ach ja, sommige kinderen............. mijn zoon werd ook wel gepest......besjes in z'n oren duwen en zo.
Vervelend ja, maar gaat ook wel weer over. Even een woordje met de knulletjes wisselen.

meelen schreef:winnitou schreef:Hoera, donderdagochtend ga ik naar de manege. henk komt me ophalen en ik ga appeltaart van Smuidra eten.
Hee, da's leuk voor je.
Kun je weer ff knuffelen.
xan schreef:xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????
Even voor Ate: niet op je fiets !!!! Gewoon op je paard
meelen schreef:xan schreef:![]()
Helaas, die vlieger gaat dus niet op.

winnitou schreef:meelen schreef:
Hee, da's leuk voor je.
Kun je weer ff knuffelen.
Met HENK

meelen schreef:xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????
Moest je in de les zonder zadel of zo, of heb je dat uit jezelf gedaan?
ben ik natuurlijk niet zo lenig !! Maar oke ik kom erop.

winnitou schreef:meelen schreef:
Helaas, die vlieger gaat dus niet op.
dat nummer is toch van Andre Hazes
meelen schreef:winnitou schreef:Met HENK
Wat jij wilt.
Geen idee waar jij behoefte aan hebt hoor hahaha

winnitou schreef:xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????
Normaal gesproken altijd, nu met een kussen tussen mijn benen, kan me niet voorstellen waar jij het zadel laat
Denk ik, maak er geen inkopper van voor Ate, kom jij zo door de bocht !

winnitou schreef:xan schreef:Rijden jullie nog wel eens zonder zadel ???????
Normaal gesproken altijd, nu met een kussen tussen mijn benen, kan me niet voorstellen waar jij het zadel laat

meelen schreef:winnitou schreef:dat nummer is toch van Andre Hazes
Ik kan wel merken dat jij goed geslapen hebt afgelopen nacht.