Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha 
Ik had een half uur voor losrijden bedacht en een half uur om er te komen, dus iets van 9.48 ofzo? Tenzij we door het land kunnen gaan. AndreaB schreef:Maakt mij niet uit. Jij start als eerste, dus jij mag kiezenIk had een half uur voor losrijden bedacht en een half uur om er te komen, dus iets van 9.48 ofzo? Tenzij we door het land kunnen gaan.
Ik ga toch nog eerst op stal een half uurtje los rijden 
haha.
ben benieuwd! haha. 
- Heel erg trots en onverwachts
-
, sta alleen gemiddeld voor Wiskunde een 5,7.. Maar dat maakt niks uit, want het is een voldoende
.
Vanavond was de controle weer eens ver te zoeken en kon ik er weer eens niks mee. Heel loperig en ooooveral naar kijken
Had zaterdag hulp van een stalgenootje gekregen met rijden en ik wilde dat vandaag weer proberen toe te passen, maar het wilde gewoon echt niet lukken door dat drammerige, onoplettende gedrag van madame
*zucht* ZENNNNN Morgen gelukkig weer een dag en dan proberen we het gewoon opnieuw
Onze voorlezer is net gebeld dat ze zondag ook mee kan doen, dus nu hebben we geen voorlezer meer
maar mijn stem is niet echt precies het gene waar je op zit te wachten..
ik weet niet of ik wel zo hard kan schreeuwen
haha. We kunnen het in de bak eventueel proberen als je nog gaat oefenen
.
Na dat fiasco van vanavond moet het wel xD haha
Roep maar wanneer je gaat oefenen
, kijken of me stem aan de dingen voldoet die nodig zijn om voor te lezen