Ben wel van woensadg t/m vrijdag weg.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

sabje19 schreef:Zo net weer terug van stal, gezellig met mendi en met iemand anders het bos ingeweest en ze waren erg braaf.
@ Mendi: Ik kon je helaas niet meer vinden na het rijden, heb nog in de kantine gekeken enzo, maar helaas. Drankje houdt je nog van me tegoed.
Als Mendi nou beter gaat binnenkort kunnen we nog wel een keertje en dan wat meer draven! Is goed voor Ralph, kan ie zijn spanning een beetje kwijt
Bonte schreef:Kan trouwens volgende week zaterdag rond een uur of 2/half 3????
Mijn nichtje rijd sinds kort ook paard, maar op zaterdag om 12 uur. Ik heb nog nooit kunnen kijken, omdat ik of foto's moest maken of moest werken. Is dit mogelijk of is dit te laat??
Ik vond uurtje of 1 wel mooie tijd. Of je moet wachten tot ik terug ben (we gingen toch een foto maken?) Pluutje schreef:M'n rechtermuisknop werkt niet echt ofzo.... echt zoooo irritant
Mendi schreef:Bonte schreef:Kan trouwens volgende week zaterdag rond een uur of 2/half 3????
Mijn nichtje rijd sinds kort ook paard, maar op zaterdag om 12 uur. Ik heb nog nooit kunnen kijken, omdat ik of foto's moest maken of moest werken. Is dit mogelijk of is dit te laat??
Ik denk dat ik dan net aan het rijden ben...Ik vond uurtje of 1 wel mooie tijd. Of je moet wachten tot ik terug ben (we gingen toch een foto maken?)
Pluutje schreef:paard van de week?
Tinky12 schreef:Fax is ijslander van de week...ben trots op mijn mannetje...![]()
http://z14.invisionfree.com/IJslanders/ ... try8683583
sorry!
). Ik heb vroeger een paar keer een buitenrit bij haar gemaakt op haar IJslanders / Fjorden. Was altijd zeer relaxt.
fluffyfox schreef:wow boel gel*lt
eeh even dneken
muisz as ik kan wil ik best lezenhoor
maar wete nog niet of ik kan.....
ik laat t je weten
eehm 2 wat wou ik zeggen
oja
peet wist niet dta nico christelijk was, vind ik hem nou totaal niet het type voor
afgezien van zn gitaar spel dat was wel beetje kellyfammilie achtig toen![]()
(je wete wel wat ik bedoel, was wel erg leuk hoor)
eeerhm 3
lav en ene date woei de woei
spannend
is t beetje lekker idng
of weet niemand dat???
what more??
geneid volgen smij had ik zon beetje alles nu

ladyjoy schreef:Yeaaah!! De woonkamer is af!! Yes yes yes!
Ga je ook een housewarming party geven als het helemaal klaar is? (voor de bokkers
) Bonte schreef:Kan je niet een uurtje eerder rijden dan???? We kunnen ook nog een uurtje later afspreken?
Anders ga ik niet naar mijn nichtje, maar de week erop moet ik weer werken en kan ik dus ook niet. Was het even vergeten.
dus ik bepaal wel hoe laat ik ga rijden
Pluutje schreef:Cool!Ga je ook een housewarming party geven als het helemaal klaar is? (voor de bokkers
)
Mendi schreef:Een housewarming had je beter voor de verbouwing kunnen doen!
Schimmelig schreef:Als we nou 26 nov. Mariel's place onveilig gaan maken