Shenavallie schreef:Een of andere broodmongool heeft onze muur lopen bekladden met graffiti! Natuurlijk meteen aangifte gedaan!
bij de praxis hebben we verwijderaar hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Een of andere broodmongool heeft onze muur lopen bekladden met graffiti! Natuurlijk meteen aangifte gedaan!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Een of andere broodmongool heeft onze muur lopen bekladden met graffiti! Natuurlijk meteen aangifte gedaan!
! Maar we hebben net onze buitenmuur laten impregneren, dus dat kost ons niet alleen een bus "graffitiverwijderaar", maar ook nog eens bijna 400 Euro extra om de boel meteen weer opnieuw te laten doen...
Shenavallie schreef:ATE schreef:
Da's mooi, dank je! Maar we hebben net onze buitenmuur laten impregneren, dus dat kost ons niet alleen een bus "graffitiverwijderaar", maar ook nog eens bijna 400 Euro extra om de boel meteen weer opnieuw te laten doen...

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nou hoor
Dit plaatje mag je niet doorlinken, dus moet je opslaan op je pc en dan uploaden bij een uploadsite en dan kan je het hier op Bokt plaatsen.
natuur5D schreef:straks weer even een fiets kopen voor mijn zoon. ik weet niet wat hij er mee doet, maar ze worden aan de lopende band gestolen, vernield of op een andere manier kapot. ik wordt er gek van
meelen schreef:Huh? Nu staat ie er wel, en ik heb er niks meer aan gedaan.
ASJEMENOU
. Iets voor Natuur5D????Citaat:Crimi stad he, Zaandam![]()
Ik had een gloednieuwe fiets in Castricum staan, half jaar terug ofzo, nou is hij belloos, verlichtingloos, en verroest![]()
Dus als iemand nog een opoe fiets, of een Batavus wil, dan stuur je maar een PB![]()
Zal ze trouwens eens op marktplaats zetten
Shenavallie schreef:We hebben de verzekering gebeld, maar die zeggen dat het niet daarop te verhalen is...![]()
We hebben in ieder geval aangifte gedaan en Dennis gaat morgenochtend nog de Gemeentereiniging bellen. Wellicht dat zij weten hoe of wat. Hoe dan ook... we blijven rustig door ademen

ATE schreef:Shenavallie schreef:We hebben de verzekering gebeld, maar die zeggen dat het niet daarop te verhalen is...![]()
We hebben in ieder geval aangifte gedaan en Dennis gaat morgenochtend nog de Gemeentereiniging bellen. Wellicht dat zij weten hoe of wat. Hoe dan ook... we blijven rustig door ademen
alleen jullie huis of de rest ook ?
meelen schreef:Wat zijn ze hier aan het kl*ten?
idd, alle plaatjes weg Shenavallie
Die van mij stond er net toch echt.
LIQUITA schreef:Wat zijn ze hier aan het kl*ten?
idd, alle plaatjes weg Shenavalliemeelen schreef:Die van mij stond er net toch echt.
Het spookt op bokt
Shenavallie schreef:Seulement la maison, gelukkig!
meelen schreef:Wat zijn ze hier aan het kl*ten?
idd, alle plaatjes weg Shenavallie
Die van mij stond er net toch echt.
Tytje schreef:Heb ik soms iets geblokkeerd op bokt?? Ik wilde alleen maar een foto plaatsen.
ATE schreef:Shenavallie schreef:Seulement la maison, gelukkig!
de wat??????????
ATE schreef:Shenavallie schreef:Een of andere broodmongool heeft onze muur lopen bekladden met graffiti! Natuurlijk meteen aangifte gedaan!
Ik moest erg lachen en heb hem meteen doorgestuurd naar mijn broer en ouders, ha ha!
Shenavallie schreef:ATE schreef:
Dennis kan je wel zoenen: hij gaat morgen meteen kijken bij de Praxis!