. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Ik hoop dat je van deze iets langer mag genieten!!

?
. Jaa dat heb je vaak he, bij de grote dingen schrikken ze dan niet en bij kleine dingetjes dan wel
.
. Marjolein29 schreef:Hoi hoi,
Uitslag is nog niet bekend, aankomende woensdag wordt het bekend gemaakt.
Wel heb ik gezien dat er veel mensen ook op onze facebookpagina zijn geweest en ik hoop dat die ook gestemd hebben via de link die daar opstond.
Het hele bedrijf zit nu te duimen tot woensdag, in ieder geval hebben we al wel weer wat publiciteit erdoor gekregen dus het is nooit voor niets.
Broccoli schreef:Haha Kirs, ja heel herkenbaar! Merania vond vandaag een opvliegende vogel heeeul eng. Maar Cornel kan rustig met allerlei werktuig achter de trekker langsrijden, niks aan de hand. Gekke paarden!
Maar gelukkig bleef ik deze keer wel zitten, want 1.5 week terug schrok hij
Waarom zit er geen denkwolkje boven hun hoofd denk ik soms hahah
Weekje geleden ofzo is Roos uit het niks dik opzij gesprongen omdat er iemand met een kruiwagen door de bak had gelopen en ze echt absoluut niet over het spoor heen kon.. Terwijl ze rustig op het erf met een tractor bezig kunnen zijn zonder dat ze er ook maar van schrikt Emmaa_ schreef:Haha dat ken ik zo goed KirsWeekje geleden ofzo is Roos uit het niks dik opzij gesprongen omdat er iemand met een kruiwagen door de bak had gelopen en ze echt absoluut niet over het spoor heen kon.. Terwijl ze rustig op het erf met een tractor bezig kunnen zijn zonder dat ze er ook maar van schrikt