Ik ben ook onverwachts vrij, maar dan omdat ik net voor een mri scan ben geweest. Heb al maanden een zere schouder en vooraf werd contrast vloeistof in geprikt. Was toch minder prettig, lig nu ff bij te komen op de bank. Vanavond mag mijn vriend Prymera longeren, ik kan mijn arm ff niet bewegen haha.
Ik heb ook een paar keer iemand gezocht, kreeg ontzettend veel reacties, sommige totaal niet voldoen aan de eisen en sommige wel. Beide keren echt iets van 15 mensen ofzo...
Neeee ik wil niemand meer haha, ik ben al weer genezen van een verzorgster. Ik zocht iemand omdat ik het belangrijk vind dat mijn paard veel beweging krijgt, ik kan zelf 5 dagen per week. Ik weet en wist nog niet hoe het af ging/gaat lopen met mijn arm en dus leek me een verzorgster wel handig. Er was een meid komen kijken maar ze komen alleen voor het rijden joh! Een keer longeren zit er niet in. Ik doe het lekker zelf nu.....
mja, daar zat ik dus ook mee. Prima dat ze willen rijden, maar tot nu toe heb ik bij alle drie gehad dat als ze een beetje ingespeeld waren op het paard ze iets anders gingen doen en ik weer zonder zat. Heb nooit het idee gehad er echt profijt van te hebben.. Daarom wil ik geen ruiter meer.
_baxter_
Geplaatst: 05-10-11 22:06
Zo veel mensen op zoek naar verzorger/ster haha Toen ik nog aan het zoeken was, was er niet zo heel veel te vinden. Niet dat ik niet blij ben met Kevin hoor Vind het super om hem te verzorgen
Had vandaag een proefwerk voor wiskunde, had gister nog even uitleg willen vragen aan m'n docent maar toen was hij ziek. Dusss proefwerk ging niet zo geweldig goed. Proefwerk van het vorige hoofdstuk had ik ook maar een 5,1 voor. Hm, gaat niet zo goed geloof ik?
Nienke, jammer zeg! Niet nog even doorzoeken? Je komt vast wel een keer een geschikt iemand tegen denk ik? Balen Sec, nou ja we zullen zien hoe het loopt. Van te voren probeer ik goede afspraken te maken, en de eerste keren dat ze komen ben ik er zowieso bij. Mocht het niks worden dan kan ik nog een andere oplossing zoeken.
nikkielvis
Geplaatst: 06-10-11 09:46
Dit is echt raar. Ik heb in mijn lijst staan dat we al 458 bladzijde hebben geschreven. Maar al ik dan naar het topic ga dan staat er ineens 82 bladzijde??? Is dit een grap of wordt ik
nikkielvis
Geplaatst: 06-10-11 09:48
Weet het al. Wat ben ik een zeg. Had in mijn profiel veranderd dat ik maar 6 maanden aan berichten kan zien. pfff loop ik even te zeg....
NOAH...Heeel misschien heb ik wel iemand voor je paard!!! Een vriendin van mij (is 22 geloof ik ? oeps) en die zoekt een leuk paard. Ze is heel lief en wil veel leren. Ze heeft alleen geen auto maar ze kan wel met mee mee rijden. Ik zal haar eens ff bellen zo...
Nee ik zoek niet meer. Ik heb gister mijn vriend meegenomen en die heeft mijn paard gelongeerd. Das toch veel leuker dan een verzorgster haha. Alhoewel hij wel een beetje duizelig werd wil hij me helpen zodra ik last heb van die arm. Ik was eerst ook afhankelijk, want had mijn rijbewijs nog niet en dat maakte het ook zo lastig allemaal. Nu scheur ik 5 dagen p/week naar Prymera en ben ik lekker met haar bezig. We rijden dressuur, mijn vriend helpt zo nu en dan met longeren en verder ben ik begonnen met grondwerk en zo houd ik het prima vol! Ik heb weer helemaal de daad opgepakt en vind het veel te leuk om nu zelf zo bezig te zijn.
Ik heb nu op stal ook wat mensen leren kennen en als ik ECHT niet kan dan word ze in de paddock gezet door deze dame(s) en in de gaten gehouden. Dit geeft een fijn gevoel en zo helpen we nu elkaar....
Nienke, ik zag je berichtje bedankt! Je hebt inmiddels een berichtje terug Dat is wel een goede oplossing als je vriend je kan bijspringen!
Straks komt er al iemand kijken, dus ik ben benieuwd of het wat wordt.
Nicam
Geplaatst: 06-10-11 15:22
Succes allemaal met het zoeken van verzorgsters/bijrijdsters. Wij hebben er al eentje en die laat ik echt niet gaan . Nienke...hoe is het met je arm? Al beter een beetje? Marlon inmiddels wakker met koffie
Xantha
Geplaatst: 06-10-11 17:28
Pffff, ben blij dat ik een hele lieve, goede bijrijdster/verzorgster/vriendin heb voor Xantha!!
Heb vandaag voor de derde keer meegelopen op mijn nieuwe werk. Het is echt leuk, mijn nieuwe collega's zijn gezellig en het werk is leuk!! Zal mijn oude collega's wel gaan missen maar ik heb nog 2 maanden om afscheid te nemen.
Dinsdag weer op Xantha les gehad! Het begon niet zo lekker maar het ging later weer goed. Volgens mij wordt ze eindelijk volwassen