Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:haha moet over op wat anders.
bijsluiter gelezen. moet je natuurlijk nooit doen...
pas op. ik wordt dat is zeker misselijk.kan gaan zweten. hallucineren. heeft het bekende gele stickertje. vooral autorijden haha.
we zien het wel. dus als ik raar doe laat het me weten.
als we naar huis gaan. 
mntj schreef:haha moet over op wat anders.
pas op. ik wordt dat is zeker misselijk.kan gaan zweten. hallucineren. heeft het bekende gele stickertje. vooral autorijden haha.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:haha moet over op wat anders.
Dat dacht ik al,ik rij voortaan voor je Okeals we naar huis gaan.
Shenavallie schreef:Even een oproepje: Wie wil/kan 24 t/m 27 november a.s. mijn katten eten geven/verzorgen? Uiteraard niet voor niets, ik wil er graag voor betalen! Als je zelf niet kunt/wilt, misschien ken je iemand die dat wel kan/wil?
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Gister heb ik Henk nog gesproken: als je een tuig voor Napoleon kan regelen.... wij hebben een kar!
dan zou ik Tilly lief aan moeten kijken

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Even een oproepje: Wie wil/kan 24 t/m 27 november a.s. mijn katten eten geven/verzorgen? Uiteraard niet voor niets, ik wil er graag voor betalen! Als je zelf niet kunt/wilt, misschien ken je iemand die dat wel kan/wil?
denk niet dat je wat aan mij hebt, ben echt geen kattenliefhebster (maar dat komt meer door de allergie). Is in de herstvakantie he, dan ben ik er ook niet helemaal....
sorry, had het voor jou wel graag gedaan, hatsjoe
Shenavallie schreef:Even een oproepje: Wie wil/kan 24 t/m 27 november a.s. mijn katten eten geven/verzorgen? Uiteraard niet voor niets, ik wil er graag voor betalen! Als je zelf niet kunt/wilt, misschien ken je iemand die dat wel kan/wil?
xan schreef:winnitou schreef:denk niet dat je wat aan mij hebt, ben echt geen kattenliefhebster (maar dat komt meer door de allergie). Is in de herstvakantie he, dan ben ik er ook niet helemaal....
Helaas, bij mij net zo.
Ik denk dat je inderdaad de herfstvakantie bedoeld, maar dat is volgens mij wel in oktober ipv november
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Even een oproepje: Wie wil/kan 24 t/m 27 november a.s. mijn katten eten geven/verzorgen? Uiteraard niet voor niets, ik wil er graag voor betalen! Als je zelf niet kunt/wilt, misschien ken je iemand die dat wel kan/wil?
denk niet dat je wat aan mij hebt, ben echt geen kattenliefhebster (maar dat komt meer door de allergie). Is in de herstvakantie he, dan ben ik er ook niet helemaal....

winnitou schreef:ben druk bezig in de keuken, cupcakes bakken, haha de eerste lading is al lekke rmislukt, smaken erg goed. Een collega zei al dat de mislukte het lekkerste zijn en dat ik die wel mee mag nemen. Weet alleen niet of ze donderdag gaan halen (zo lekker zijn ze als ze nog warm zijn)
Heb meteen even gemengd en gemixed en heb nu een goed grasmengsel. geraspte kokos met kleurstof, heb nu mooi groen gras. Moest wel even mengen want had geen groen maar wel gele en blauwe "natuurlijke" kleurstof
Shenavallie schreef:winnitou schreef:denk niet dat je wat aan mij hebt, ben echt geen kattenliefhebster (maar dat komt meer door de allergie). Is in de herstvakantie he, dan ben ik er ook niet helemaal....
Hoi!
Dan moet je het zeker niet doen! Maar het is niet in de Herfstvakantie hoor, het is voor november!
Mijn ouders zijn dan 40 jaar getrouwd en anderhalve maand later gaat mijn vader met de Vut. We zijn uitgenodigd om een paar dagen naar Euro Disney te gaan!!!!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ben druk bezig in de keuken, cupcakes bakken, haha de eerste lading is al lekke rmislukt, smaken erg goed. Een collega zei al dat de mislukte het lekkerste zijn en dat ik die wel mee mag nemen. Weet alleen niet of ze donderdag gaan halen (zo lekker zijn ze als ze nog warm zijn)
Heb meteen even gemengd en gemixed en heb nu een goed grasmengsel. geraspte kokos met kleurstof, heb nu mooi groen gras. Moest wel even mengen want had geen groen maar wel gele en blauwe "natuurlijke" kleurstof
Zijn dat niet die cakejes in die papiertjes, die je normaal gesproken voor het uitdelen op school maakt? Die kunnen niet mislukken, toch? Ik heb het tenminste nog nooit aan de hand gehad. Wel met gewone cake... dan was ik even te vroeg met het eruit halen en was de binnenkant nog pudding....