Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Sanne belde daarstraks om te zeggen dat Tara verkocht is, ze wordt meteen vandaag al meegenomen om te verhuizen naar Zweden.
xan schreef:meelen schreef:Sanne belde daarstraks om te zeggen dat Tara verkocht is, ze wordt meteen vandaag al meegenomen om te verhuizen naar Zweden.
Iedereen van Tara was vanmiddag op de manege. Nog even afscheid nemen.
Het ging ineens heel snel.
De handelaar belde vanmorgen om te zeggen dat hij Tara vanmiddag kwam halen.

_sandra schreef:hee xan! ik las net dat je sávonds niet meer zo vaak achter dit ding wilt zitten hahahahaha! heb ik ook hoor, maar als ie aan staat, ga je toch vaak nog ff kijken he! hihi, hoezo, verslavend!
xan schreef:_sandra schreef:hee xan! ik las net dat je sávonds niet meer zo vaak achter dit ding wilt zitten hahahahaha! heb ik ook hoor, maar als ie aan staat, ga je toch vaak nog ff kijken he! hihi, hoezo, verslavend!
Hey san![]()
Tja dat is het hem nu juist.![]()
Wilde even berichten van de verkoop van Tara maar meelen had het al gemeld.
Ben wel blij dat clinic niet doorgaat, al die sneeuw weer op de dijk.
De dijk lag er niet zo mooi bij als anders deze winter.
Voor morgen weet ik het ook nog steeds niet.
De wedstrijd is in ieder geval (nog) niet afgelast.
xan schreef:_sandra schreef:gezellig zeg, dat earline weer terug komt, verassing! gaat toch niets boven veldt he!!! hahahahaha
Ik was toch wel een beetje verbaast hoor. Maar natuurlijk wel weer gezellig.
hahahaha weer wat leven in de brouwerij

_sandra schreef:moet je ver morgen?
xan schreef:_sandra schreef:moet je ver morgen?
Naar Kwadijk.
De grote weg is waarschijnlijk wel te rijden (alhoewel er vanmiddag bij Purmerend Noord een file
stond ivm een ongeluk).
Maar daarna de afslag, en natuurlijk dat stukje naar/in Kwadijk.
Maar gelukkig moet Erna eerst heen, hoop van haar te horen hoe het er daar uit ziet.
Mijn auto heeft niet zo'n trekkkracht als die van haar.
En het lijkt me echt doodeng om te gaan glijden met auto en trailer !!!
meelen schreef:Het gaat strakjes weer gezellie sneeuwen![]()
Ik heb net de halve straat sneeuwvrij gemaakt hahaha, kan ik straks weer opnieuw met de sneeuwschuiver spelen.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Het gaat strakjes weer gezellie sneeuwen![]()
Ik heb net de halve straat sneeuwvrij gemaakt hahaha, kan ik straks weer opnieuw met de sneeuwschuiver spelen.
Hahaha...zo hier ook. Erik is vanmorgen aan het sneeuwschuiven geweest. Vanmiddag ook op de manege een pad naar de bak gemaakt. Morgen maar weer, hahahaha.

_sandra schreef:zullen we dan maar weer van bokt af! pakken we allebei lekker een boek hahahaha. ik ben het vervolg van ECHTE MANNEN LUSTEN GEEN KAAS aan het lezen! weer net zo goed als haar eerste boek. echt een goede om aan meiden van rond de 13 te laten lezen! gaat over lover boys