Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Ben benieuwd naar hoe Kirsten haar MRI scan is gegaan!!!

Maaikeee schreef:Ik ga vanavond ook lekker rijden!
Heb namelijk een nieuwtje: ik ga Roos een tijdje bijrijden! Niet vaak, 1 keer per week, vanwege men examens etc. Maar wie weet daarna wat meer !
Heb der erg zin inVanavond in de les bij Frans voor de eerste keer derop, kijken of we enigszins met elkaar kunnen opschieten

Maaikeee schreef:Leuke foto's melis! Die spin zou alleen niet voor mij weggelegd zijn..brr!
Jeeetje ik vind Roos écht leuk!
Ze is zeker niet makkelijk, behoorlijk sterk, maar het ging best aardig voor de 1e keer volgens mij!

ik kan me medicijnen zelf nemen, en neem alles gewoon mee wat ik nodig heb, ik denk wel dat ik het kan.
!
! Thea kon vandaag niet, dus ik ga in men eigen les met der !

Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ben benieuwd naar hoe Kirsten haar MRI scan is gegaan!!!
Goed ! Maar deze was wel echt vervelend. Muziek was kapot en vond de oordopjes niet zo goed werken. De geluiden waren ergg hard en kreeg ook pijn in me rug door eentje. Ook hoofdpijn kreeg ik erdoor en dat bleef echt een tijdje..
Maar volgens mij is die goed gelukt, alleen kan ik waarsch. 2 weken wachtne op de uitslag want de sportarts is er alleen op maandag en de radioloog heeft het dan waarsch. nog niet opgestuurd..
Ik ben benieuwd, zal een hoop verklaren...

Naja wanneer ik dit stuur zit je er al op
Ik had echt niet verwacht dat ik het leuk zou vinden op Jozele
????
Malwina heet ze