Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xandra88 schreef:hestejente schreef:HIj schrok van de schaduwenEn hij kan echt nog niet op 4 pootjes lopen, hij gaat heel erg hangen op de teugels. Dus moet een manier verzinnen om met minimaal teugelcontact toch de voorkant te kunnen begrenzen in de bochies.
Hoe oud is hij eigenlijk?

over een tijdje gaat het vast al een stuk beter. Ga je ook les nemen?? 

mAnDyXX schreef:Goeieavond
Net weer les gehad. Wat super ging.Eerst weer minder met een paar bokken. Maar ja dat is nog altijd wel. Maar daarna liep ze weer als een zonnetje.
Ik kom ook weer mee helpen.
@Suus gaaf dat je Apaché lekker hebt. En succes met je taaldorp wat ben ik blij dat ik geen frans meer heb
@Xandra leuk veel plezier met rijden op Lotta.
@Melody en suus? hoe waren jullie meeloop dagen bij het roc trouwens?
Love_Sanne schreef:Zijn Wybe&Auke allebei Friezen? Ik heb het één keer gehad, en toen zat ik op Baukje, oh ja, en die keer daarna ook nog op Josefien, allebei friezen! En Melody's chaps zitten gewoon fijn
@Lisa, als er plek is voor privelessen heeft m'n vader geen tijd om te rijden met de trailer, en als ik erheen rijd duurt het 3 kwartier, dan is dat paard al helemaal moe als we daar zijnen m'n moeder met een trailer weet je gewoon al dat je niet veilig thuiskomt

hestejente schreef:mAnDyXX schreef:@Pauline leuk dat je hebt geredenover een tijdje gaat het vast al een stuk beter. Ga je ook les nemen??
Heb ik alOver een tijdje, als hij genoeg conditie heeft, kan vos misschien ook wel eens een keertje mee.
Normaal gesproken.hestejente schreef:Ik heb nu om de week les, of en per wanneer en hoe vaak vos mee kan moet ik nog overleggen met lesgeefmevrouw![]()
Heb jij eigenlijk ook nog met Lotta les Xandra?
mAnDyXX schreef:Nauw der inentingen dan. Maar ook gaat hij even kijken naar der rug. Dus ik hoop eigenlijk dat we wat wijzer ervan worden. (eingelijk dat ze pijn heeft verklaard wel alles kwa gedrag)