Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Anneke_ schreef:josewoos schreef:weet je wat ik zit te snoepen? Spekkoek! hihi ik zag het bij de supermarkt liggen en heb dus een stukje gehaald. Ik weet nog dat ik het vroeger heel lekker vond, maar nu vind ik het gewoon lekker
oohh daar ben ik zo verslaafd aan he!ik koop het wel eens bij de bakker en heb het ook wel eens zelf gemaakt. lekkuuurr
mAnDyXX schreef:allebei!nee frans is niet makkelijk duits is makkelijk.

d0nnaa_dan schreef:nee@ Tessa; praat je thuis duits?

Heb het direct laten vallen in de derde. Tot die tijd keek ik altijd af bij m'n buurvrouw, of stelde toetsen uit zodat ik al precies wist wat er in kwam

d0nnaa_dan schreef:hahaDas wel écht relaxt! Ik was zó slecht in duits en frans heHeb het direct laten vallen in de derde. Tot die tijd keek ik altijd af bij m'n buurvrouw, of stelde toetsen uit zodat ik al precies wist wat er in kwam

Of met de hele klas volhouden dat ze dat écht niet opgegeven had
mAnDyXX schreef:de hond heeft mijn agenda opgegeten.
.
Die ga ik morgen proberen d0nnaa_dan schreef:hahaGewoon, ziek, niet kunnen leren, en paardlief was ook goed excuusOf met de hele klas volhouden dat ze dat écht niet opgegeven had

mAnDyXX schreef:todat ze gaan vragen waarom neem je het mee dan naar je paard?

Maar denk dat Eros mijn wiskundeboek maar raar vind
Er horen tenslotte geen roze bloemetjes in zijn stal