Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 12:34

Zit ik weer even clandestien mee te lezen heeft de een het over heeling en de ander over geen snee :?
Wat een conversatie weer zeg.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:00

Het blijft mooi weer vandaag Marion van Abel. :P

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 14:04

Het is ineens rustig. Iedereen aan het mediteren? :P

edit: @ freia: Ik weet niet of je meeleest, maar wilde je even feliciteren met je zwangerschap!! *\o/* Hoe is de verhuizing verlopen?

cassandra84

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:50

Mediteren???? Geen tijd voor hard aan het werk zodat ik vanmiddag eerder weg kan van mijn werk. Zulk weer heb ik zin om lekker met Abel te grazen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 15:06

cassandra84 schreef:
Mediteren???? Geen tijd voor hard aan het werk zodat ik vanmiddag eerder weg kan van mijn werk. Zulk weer heb ik zin om lekker met Abel te grazen.

Het was ook maar een grapje, marion. ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:07

Dank je Kimbaie, ik lees inderdaad zo af en toe mee. Morgen 12 weken, en weer een echo. Ben benieuwd hoe groot de kleine uk al gegroeit is.

De verhuizing is goed gegaan, hahahaha het paardje van me vriending en Wahida stonden zo in de trailer, Donna daar in tegen , zij had zo iets van, ja dag weer in dat ding, echt niet , maar na bijna 2 uur rustig aan gedaan te hebben, en ik op me hurken in de trailer zat, liep ze er toch maar weer mooi in, de maflinger.
wahida en het paardje van me vriendin hebben nu een uitloopstukje en hebben het super naar hun zin, Donna kan de hele buitenplaats overkijken en staat naar iedereen die langs loopt te hinniken. Nu ze weer lekker in een droge warme box staan, kan ik weer rustig slapen.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:37

Kimbaie: Ik weet dat het een grapje was, maar vond het leuk om te reageren. Er zijn af en toe van die rustige momenten hier inderdaad.

Freya: Wat een gedoe die verhuizing zeg, een echte maflinger heb je, maar het is te begrijpen. Beter voor je paardjes hopelijk daar in Bleiswijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 16:30

Oooh de a12 is weer eens afsgesloten.. ik ga me maar voorbereiden op een lange autorit.. :\

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:00

Komop Angeliqueje wel opschieten he... :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 17:02

Cer schreef:
Oooh de a12 is weer eens afsgesloten.. ik ga me maar voorbereiden op een lange autorit.. :\

Er staat nog geen file gemeld, maar wel bericht van het ongeluk.

Dat wordt de tunnels nemen vanaf hier.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:05

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:53

jarrah schreef:
Nicam schreef:
Goedemorgen! Vandaag hele dag vergadering...brrrrr. Hoe verzinnen ze het?!? Volgens mijn weerbericht gaat het aanstaande vrijdag en zaterdag al sneeuwen....

:(:)
Wat doe jij eigenlijk voor werk Nicolette?

Hoi ik zit op een informatiecentrum Primair onderwijs (onderdeel van Ministerie van Onderwijs. Dus een verre collega van Coby.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:56

Gelukkig schijnt nu de zon en dus voor iedereen die nog gata rijden....jullie kunnen heerlijk in buitenbak rijden. Is ook wel erg lekker na al de ellende van sneeuw, regen en andere zooi.
Brrrrr....weer een ongeluk. Naar is dat altijd...ook voor de mensen die nog over die weg heen moeten.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:21

Pfft, schrok me net wild! Sta ik aan de kassa bij de supermarkt, blijkt mijn pinpas niet te werken.

Ik ben geskimd! :oo :( Pasje foetsie en ik krijg pas begin volgende week een nieuwe. -:(-

Gelukkig is er geen geld van mijn rekening gehaald, waarschijnlijk doordat ze mijn pincode niet hebben kunnen filmen. Dus mensen: het lijkt heel kinderachtig, maar scherm de pinautomaat goed af als je gaat pinnen!

Had ons anders mooi allebei ons maandloon gekost!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 20:49

Oooo,dat is kl.te Barbara.Bah,je bent ook nergens meer veilig hier.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:16

Wat een gedoe weer Barbara! Geluk wel dat er geen geld van de rekening is gehaald.
Een week zonder pinpas.....

Vanmiddag heerlijk in de buitenbak gereden. De bak was weer fijn gesleept, Malvin liep lekker.....TOP!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 21:29

Ik heb niet gereden,was wat laat en Tence moest geent worden.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 22:14

Morgenmiddag heb ik na mijn werk brandpreventie,het zal wel weer een lange dag worden.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:28

Ik zeg OUST :Y) :D

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:34

jeetje barbara dat is neit niets :7
mijn vader moet ook vaak naar china voor zijn werk, en toen is die ook een keer een auto in gesleept werd gedwongen om te pinnen en werd verderop er uit gegooit.......
was egt heel erg geschrokken toen ik het hoorde ben blij dat het zo is afgelopen, had veel naarder kunnen zijn.

king gelongeerd. was weer zo druk :P maar minder als gisteren in ieder geval. meneer kan zijn ei weer kwijt ahaha.

vandaag hard gewerkt bij de DA , helaas moesten we de dag afsluiten met een euthanasie.... altijd jammer

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 23:40

@nicam, wat grappig! Ik kom echt zelden bij DUO. Kom jij wel eens op het departement?

Leuk, Jarrah, over een paar weken wedstrijd! Veel succes!

Tjonge, ik kan me voorstellen dat je ontzettend schrikt, barbara! Gelukkig dat ze je pin niet hadden. Weet je ook waar je pas is geskimd?

Ik heb vanavond in de buitenbak gereden. Venga kreeg op een gegeven moment alleen de schrik van zijn leven, alleen weet ik niet precies waarvan. hij wilde wel heeeeeeeeeeel snel weer naar het begin van de bak. Linds hoopte op taart, maar dat is het net niet geworden! :P

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 01:19

Lekker, taart! alleen jammer dat je daarvoor van je paard moet vallen :P
Bij mij op het werk heerst buikgriep, ik hoop maar dat ik imuun ben. Deze week zijn er al 2 spugend naar huis gegaan := .
Slaap lekker allemaal!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:27

Barbara wat vervelend zeg.
Gelukkig scherm ik mijn pincode altijd heel kinderachtig af.
Zou niet heel best zijn als ze mijn bankrekening leeg trekken.

Malvin lekker gereden.
En hij is ook geent ik heb hem vastgehouden.
Al was hij het er niet mee eens hij wilde eten. :P

Nee nee Lindsey geen OUST dan ben ik medeplichtig. :o

Marion kijk uit met vuur moet je niet spelen he....
Daar komen anders misschien nog wel gewonden van. :+

Zou ook banketstaaf zijn als je net opstijgt en je wordt ziek.
Kan je mooi niet naar huis. :(:)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:53

Ik las in de krant dat ze twee weken geleden de ING automaat in het stadshart hadden geskimd( ? ik skim, jij skimt, wij hebben geskimed? Zullen we skimden? :+ ) ... Schijnt wel dat je dat geld dan weer terug krijgt van de bank, maar daar zal ook wel een mooi tijdje overheen gaan natuurlijk....

Bij mij op werk ook heel veel buikgriep Noah... en keelontsteking. Jammer genoeg worden nooit de vervelende kinderen ziek :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 09:04

ruitje schreef:
Bij mij op werk ook heel veel buikgriep Noah... en keelontsteking. Jammer genoeg worden nooit de vervelende kinderen ziek :D

Misschien moet je ze dan maar eens een handje helpen... ~~}>
En anders kan ik mijn vriendin Jomanda nog wel even langs sturen hoor, misschien dat die er raad mee weet :))

Vervelend van je pas Barbara, je voelt je dan zo banketstaaf als je daar voor de kassa staat.
Ik ben in September geskimd, was mijn gehele allereerste échte loon van mijn rekening uitgegeven in Mexico... ik had het niet meer toen ik daar achter kwam :7
Idd alles teruggekregen.. en nu kan ik er wel om lachen, mijn eerste loon is nu lekker 2 keer uitgegeven; 1 keer in Mexico en 1 keer in Curacao :P

Heftig ongeluk van de week zeg :oo
Ik had al wel sirenes gehoord snachts, het is hier relatief dichtbij, maar was daarna weer verder gaan slapen, ik hoop dat het meevalt, zo te zien een dotje jonge mensen...

Ik mag straks weer lekker naar school... :)
Ik heb me alleen verkeken in de tijd, ik dacht van 9.30 tot 12.30, maar het blijkt een uur later te zijn... pff voor jan l*l mn wekker zo vroeg gezet... :?
@Linds: naar stal wordt dus ook een uurtje later vanmiddag, is that a problem for you?