Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Net als PiaffeRuitersport.
Die was bang voor anderen dus rende ze telkens weg en ging steigeren. ik vond het eigenlijk wel grappig toen
maar kan mij voorstellen dat als je op een groot paard zit, het niet meer zo grappig is
Ik heb mijn inpaklijst trouwens ook al! de hele week ben ik al aan het shoppen voor dingen
Heb vandaag nieuwe handschoenen gekocht van Kieffer
_Irene11_ schreef:Ik heb gelukkig nog nooit op een paard of pony gezeten die ging stijgeren.

xTralala schreef:Ik wel, Whisky
Vandaag weer, hufter
Zo eng is het niet, als je maar weet dat ze zich niet laten vallen. Als ze dat niet doen is er niks engs aan, ze komen vanzelf naar beneden
Daisy (vorige poown) deed het alleen al stapte er voor het eerst iemand anders op, dan kwam ze omhoog en liet ze zich zo achter over vallen.
Toen een x goed hard met een zweep tussen dr oren geslagen (sielugh.. ) en toen was het over
xTralala schreef:Mijne zijn gewoon het mooist

StillAngel schreef:Ik zal de foto morgen maken![]()
![]()
en over die jodphurs moet je zelf beslissen natuurlijkIk denk dat je er voor het grootste gedeelte toch chaps over heen hebt, dus veel zie je ook weer niet als je een geweldige schoen hebt
_Irene11_ schreef:StillAngel schreef:Ik zal de foto morgen maken![]()
![]()
en over die jodphurs moet je zelf beslissen natuurlijkIk denk dat je er voor het grootste gedeelte toch chaps over heen hebt, dus veel zie je ook weer niet als je een geweldige schoen hebt
Ja!![]()
Ik ga geen chaps gebruiken, ik gebruik ze alleen voor op stal