meelen schreef:winnitou schreef:@Meelen:en het is weer droog buiten.....................................
Ik zie het, maar Meelen blijft lekker binnen.
Lekker in je warme bedje met een kruik.....Hoop dat je snel opknapt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:@Meelen:en het is weer droog buiten.....................................
meelen schreef:winnitou schreef:Ik lag al lekker op bed, eindelijk er eens vroeg in, werd ik om kwart voor drie wakker met het gevoel dat het al weer ochtend was, ik balen, maar toch weer in slaap gevallen tot Floris zijn wekker vroeg ging. Om 6.15 werd Rowan wakker en is bij mij in bed gekropen om lekker te knuffelen (omdat mama die allemaal gemist heeft toen in het ziekenhuis en in oostergouw lag, lief he).
Uiteindelijk kwamen we om 7.30 uur pas uit bed.
Nou, heb je toch best wel veel geslapen. Toch?!

winnitou schreef:meelen schreef:
Lekker in je warme bedje met een kruik.....Hoop dat je snel opknapt
winnitou schreef:Bah wat irritant, heb last van een wegloop muis.

ATE schreef:meelen heb je de griep ?
beterschap
meelen schreef:ATE schreef:meelen heb je de griep ?
beterschap
Griep is een groot woord hoor ATE, maar helemaal happy voel ik mij ook niet.
Sanne begint ook al.
smuidra schreef:het is toch niet besmettelijk via bokt hoop ik.![]()
![]()
![]()
ATE schreef:winnitou schreef:Bah wat irritant, heb last van een wegloop muis.
wij verkopen muisenvallen hoor winnitoe
meelen schreef:ATE schreef:meelen heb je de griep ?
beterschap
Sanne begint ook al.
,
. xan schreef:Liquita haar been is nog steeds erg dik, na een half uurtje lopen wordt het wel wat minder dik. Maar na een half uurtje in stal staan is het weer net zo dik. Morgen komt de dierenarts. Afwachten dusLiquita, wat vervelend nu, houd je ons op de hoogte.
. LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita haar been is nog steeds erg dik, na een half uurtje lopen wordt het wel wat minder dik. Maar na een half uurtje in stal staan is het weer net zo dik. Morgen komt de dierenarts. Afwachten dusLiquita, wat vervelend nu, houd je ons op de hoogte..

LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita haar been is nog steeds erg dik, na een half uurtje lopen wordt het wel wat minder dik. Maar na een half uurtje in stal staan is het weer net zo dik. Morgen komt de dierenarts. Afwachten dusLiquita, wat vervelend nu, houd je ons op de hoogte..

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Sanne begint ook al.
Hmmm...niet zo fijn,
BETERSCHAP, ook voor Sanne![]()
.

winnitou schreef:Heb afgelopen zomer, op de camping, voor de gein een muizeval neergezet met eenstukkie kaas, meteen daarna raak, de bloedspatten vlogen in het rond en het arme beessie ging toch verder aan de wandel, heb het diertje de hele tijd horen schuivelen. Bah voor mij nooit meer een muizeval. (zet wel mollenklemmen hòòr, maar dan zitten ze onder de grond, (geen last van rondvliegend bloed)moet dan alleen de klem legen als ik wat gevangen heb. De mollen waren van de buitenkant altijd nog intact, alleen in het midden van hun lijf een beetje plat, maar geen druppeltje bloedverlies.)

winnitou schreef:Rowan vanmiddag over zijn toeren, hij was boos op mij, dat ik niet hem gewoon naar school kon brengen en halen, hij was zo verdrietig, uiteindelijk werd hij wel weer rustig. toen hij onder de douch stond verteld hij aan papa dat zijn twee vriendjes op school zijn muts hadden afgepakt en in de zandbak hadden gegooid. Wat kan er dan een opgekropt verdriet in zo'n kleine spruit zitten. Was gewoon even de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen en dan is mama ook niet op het schoolplein. 't is gelukkig weer helemaal goedgekomen met het kereltje en hij ligt heerlijk te slapen. Maar ik moet zeggen ik kon ook wel janken (heb ik ook even gedaan)
winnitou schreef:Ach gut...ik kan me voorstellen dat je je even moest jankenRowan vanmiddag over zijn toeren, hij was boos op mij, dat ik niet hem gewoon naar school kon brengen en halen, hij was zo verdrietig, uiteindelijk werd hij wel weer rustig. toen hij onder de douch stond verteld hij aan papa dat zijn twee vriendjes op school zijn muts hadden afgepakt en in de zandbak hadden gegooid. Wat kan er dan een opgekropt verdriet in zo'n kleine spruit zitten. Was gewoon even de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen en dan is mama ook niet op het schoolplein. 't is gelukkig weer helemaal goedgekomen met het kereltje en hij ligt heerlijk te slapen. Maar ik moet zeggen ik kon ook wel janken (heb ik ook even gedaan)
. meelen schreef:En die open plek dan? Ziet die er nog hetzelfde uit?

winnitou schreef:Hoera, donderdagochtend ga ik naar de manege. henk komt me ophalen en ik ga appeltaart van Smuidra eten.