De hele kleine ruinen-groep lag trouwens vanochtend, en Blan lag helemaal plat (uiteindelijk bewoog hij wel een beetje hoor, wat een luiwammes
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) vera23 schreef:ja groot gelijk hoor kaar...ik merk het ook hoor af en toe bij de peerden en dan heb ik al een verzorgster
![]()
hee nous... vraagje zou jij mss voor mij willen kijken of ze iets hebben voor om het halster voor pina der neus.... een soort kappie ofzo tegen de zon
rond de 20 a dertig euro ofzo ... geen idee hoe die prijzen liggen... ik kijk ook wel ff op die site thanx
vera23 schreef:ow 16.50 kosten ze bij de drogist... ik bel wel ff naar starho.. om te vragen of ze ze hebben ..

dan ben ik heel blij als ik hem heb
Binar schreef:Kaar, ik zal Riëlle nog wel ff mailen, missch dat zij nog iemand weet?? Voor hoeveel dagen zoek je iemand?
De hele kleine ruinen-groep lag trouwens vanochtend, en Blan lag helemaal plat (uiteindelijk bewoog hij wel een beetje hoor, wat een luiwammes)
vera23 schreef:ow nous moch je het nog lezen zo..... mn moeder heeft al zo n ding gekocht![]()

De tijd vliegt hier echt. Over 20 nachtjes ben ik alweer thuis. Dan ga ik trouwens full time aan het werk, dus wie voor in de avonduren of in het weekend tot september een verzorgster zoekt... mn pb-box staat open

(want het wordt haar roepnaam)
? hmpff mijn gezicht op die foto
wat een watjes
Zijn er geen sites waar je namen kunt zoeken?