Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Talida schreef:wij 45!

_Fieke schreef:Ik moet 20 augustus 'alweer' naar school
Die vakantie gaat zooo snel
kohtje schreef:Talida schreef:wij 45!
oooo dat scheelt maar een week!
ik heb dan wel 5 weken vrij
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Ik moet 20 augustus 'alweer' naar school
Die vakantie gaat zooo snel
Tssssssssssss ik moet nog 12 dagen werken en 25 Augustus weer aant werk!!
Dus niet zeuren
kohtje schreef:Ik heb nog leuke kittens te koop! Misschien weet iemand
wie er nog een zoekt. Ze zijn ingeent enz.
.
!! trektocht (te paard)
.
sniesie schreef:Ach zeg, niet klagen allemaal, ik heb helemaal geen vakantie deze zomer![]()
Mijn laatste vakantie was in Januari, de skivakantie en hopelijk hebben we begin oktober een weekje vrij. Maar vakantie zit er niet in, daar heeft ons grootste kind wel voor gezorgd
niks geen vakantie voor mij, jammer genoeg! Maarja huisje is natuurlijk ook wel een leuk vooruitzicht en gelukkig nog wel een paar lange weekenden vrij, anders overleef ik het echt niet hoor.....(of ik moet toch nog maar verder gaan studeren, lang leve de korte dagen studie en veel vrije tijd
) 
En er moet nog een andere auto komen voor BF 
sniesie schreef:En is het geen leuk idee om een foto te maken van alle bokkers van stal?
Voor ons nieuwe topic.
kohtje schreef:iemand zin om zondag ochtend mijn box leeg te rijden en in het sop te zetten?
kohtje schreef:sniesie schreef:Ach zeg, niet klagen allemaal, ik heb helemaal geen vakantie deze zomer![]()
Mijn laatste vakantie was in Januari, de skivakantie en hopelijk hebben we begin oktober een weekje vrij. Maar vakantie zit er niet in, daar heeft ons grootste kind wel voor gezorgd
Maar af en toe toch wel eens vrij?
Talida schreef:kohtje schreef:iemand zin om zondag ochtend mijn box leeg te rijden en in het sop te zetten?
Jij bent gek![]()
Waarom moet je hem in de sop zetten als de hoge druk erover gaat, is toch dubbelop?