en wie maakte het meeste herrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nortella schreef:En wie liep er voorop met de spoooktocht?
Nortella schreef:En wie liep er voorop met de spoooktocht?
Ik scheet echt in me broek

Eef1400 schreef:je moest met die spooktocht ook met een bekertje water lopen nou wij hadden die in het bos weggegooid omdat we met die kinderen van ponykamp mee gingen
_Patriciaa schreef:word je dan weer in andere groepen ingedeeld met die spooktocht ofzo ;p?
Liseef schreef:Ik heb het ook koud. De spooktocht lijkt me wel eng, daar kan ik echt nooit tegen.
Heb het al eerder gezegd, maar dat berichtje verdween al snel, dus zeg ik het maar nog even een keer. Ik ga in week 33, als iemand die ook in week 33 gaat het ook leuk vindt om alvast een msnadressen uit te wisselen, pm maar even

Eef1400 schreef:Liseef schreef:Ik heb het ook koud. De spooktocht lijkt me wel eng, daar kan ik echt nooit tegen.
Heb het al eerder gezegd, maar dat berichtje verdween al snel, dus zeg ik het maar nog even een keer. Ik ga in week 33, als iemand die ook in week 33 gaat het ook leuk vindt om alvast een msnadressen uit te wisselen, pm maar even
Heb je hyves?
Of heb ik je al op hyves
mijne is evelien17-00.hyves.nl
Eef1400 schreef:Liseef schreef:
Heb je hyves?
Of heb ik je al op hyves
mijne is evelien17-00.hyves.nl
Nope, heb geen hyves
_Patriciaa schreef: