Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:54

KimLittle schreef:
@iedereen: Wat is het stil dames... iedereen druk of met vakantie?

Druk... Mijn collega's zijn volgens mij aan het uittesten wie de langste adem heeft mbt het opnemen van de telefoon. En ik zwicht helaas steeds als eerste waardoor ik nu al echt een half uur bezig ben met een optie die normaal 10 minuten zou duren :(

Die nieuwe van Pieter heeft Scott toch?

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:57

Daag ik ben er ook nog hoor, alleen iets minder regelmatig dan gewoonlijk want het is hier druk.

Volgens mij heeft die van Pieter idd Cash, dat zag ik gister volgens mij op Hyves staan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:01

Huh...

Wacht even *raakt in de war* hij was Scott en hij was Cash en nu is hij Cash en hij Tony maar ik noem hem Scott en hem Cash... :o?

Nouja ik laat 't maar zo. _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:04

Haha lekker duidelijk Suus!! Maarrreh, van wie is Tony dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:19

Authentic schreef:
Wacht even *raakt in de war* hij was Scott en hij was Cash en nu is hij Cash en hij Tony maar ik noem hem Scott en hem Cash... :o?

Is ook lichtelijk in de war nu :o?

@Kim: Tony is van Eef :)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:39

Ahaa, thanks! Ben blij dat jij nog weet wie wat waar. Ik ben al zo'n held met namen...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:59

pfff ben er weer heb een reuzeleuke cursus gehad ahum ahum....

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:15

B_a_b_e schreef:

ik zou zeggen: deel je nieuw verworven wijsheden met ons! Vertel vertel vertel

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:22

San1978 schreef:
Volgens mij heeft die van Pieter idd Cash, dat zag ik gister volgens mij op Hyves staan.

nee cash was die andere 3 jarige, ze zijn toen samen uit volgens mij polen gekomen.
alleen die 3 jarige staat niet meer op stal.

bedankt iedereen voor jullie mooie woorden over bud _/-\o_

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 07:06

KimLittle schreef:
B_a_b_e schreef:

ik zou zeggen: deel je nieuw verworven wijsheden met ons! Vertel vertel vertel

goedemorgen! Nou het heeft te maken met een HR systeem en welke mogelijkheden ed zijn en hoe dit systeem opgebouwd en ingedeeld kan worden dus als je nog steeds geinteresseerd bent dan hoor ik het wel en kan ik je wel een mini training geven :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:00

Die van pieter heet Lena...

Hoe hij hem zelf gaat noemen weet ik natuurlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:01

HR? Nee niet mijn vakgebied :') Sorry Rieneke, ik sla de minicursus voor deze keer af.

Mogguh iedereen! Wat een vies weertje was het gisterenavond. Hopelijk word het vandaag iets beter, kunnen we de poownies tenminste goed poetsen :=

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:19

@beau: jammer je mist wel een kans om je kennis te vergroten hihi ;) ....de poowns zijn toch al schoongespoeld _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:39

Goedemorgen allemaal !

Gister niet op stal geweest en ik val direct in een gat... Ik kom donderdag even buurten. Moet toch wat met m'n leven nu Beer vakantie heeft :D.

Rien, ik snap ineens niet meer wat voor werk jij doet :o?. Ik kan mij herinneren dat jij 2x kort na elkaar een andere baan had, maar ik bedenk mij ook dat je toen vertelde dat je bij de politie zat als HR medewerker en dat je straks agent gaat worden. Maar hoe zit dat dan met die 2 nieuwe banen? *snaptutniemeer*

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:51

San1978 schreef:
Rien, ik snap ineens niet meer wat voor werk jij doet :o?. Ik kan mij herinneren dat jij 2x kort na elkaar een andere baan had, maar ik bedenk mij ook dat je toen vertelde dat je bij de politie zat als HR medewerker en dat je straks agent gaat worden. Maar hoe zit dat dan met die 2 nieuwe banen? *snaptutniemeer*

Hihi het is ook wel wat ingewikkeld....ik zal het uitleggen om meer duidelijkheid te creeeren bij de starnmeerbokkers :D
Ik heb t/m april 1.5 jaar op de HR afdeling bij de politie gewerkt, daarna ben ik begonnen als jobcoach in de metaalbranch daar is helaas veel te merken van de crisis dus kunnen ze mij geen werk garanderen en ben ik dus op zoek gegaan naar een andere baan en ga half augustus aan de gang op de HR afdeling van een grote organisatie in Amsterdam. MAAR ondertussen ben ik bezig in de procedure om toegelaten te worden op de politieacademie.....dit loopt dus nog en zal deze of volgende week mijn rapport binnenkrijgen en moet ik afwachten of het korps wat in mij ziet en mij uitnodigt voor een gesprek! Nou zo zit het dus...hopelijk is het nu wat duidelijker :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:03

:j Ja, ik snap het weer !! Wat spannend dat je nu zeer binnenkort gaat weten of ze je willen hebben als agent zeg! Wel gelijk laten weten hè, want dan organiseren wij even een klein feestje in dit topic :+ .

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:09

San1978 schreef:
:j Ja, ik snap het weer !! Wat spannend dat je nu zeer binnenkort gaat weten of ze je willen hebben als agent zeg! Wel gelijk laten weten hè, want dan organiseren wij even een klein feestje in dit topic :+ .

+:)+ altijd in voor een feessie hihi

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:17

Goedemorgen iedereen!!
Ik wil graag de dag beginnen met een klacht: Gisteren heeft één van de, op dit moment ongetwijfeld aanwezige, bokkers zich laten ontvallen dat deze topic; dit forum slechts vol zou staan met roddels en onzin!! ENKEL RODDELS EN ONZIN!! Dat zei ze, echt waar! |(
Nu ben ik natuurlijk de slechtste niet en wil niet direct namen noemen maar mevr. T.P. uit Schagen heeft dit zonder blikken of blozen gezegd in de kantine gisteravond.
Zo, dat moest er even uit.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:21

Oh ja, en dit was ook nog eens na een aanvaring met ene heer E. te polopaard. Dus ik was emotioneel reeds zeer geschonden.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:21

mhhh....wat zullen we hiermee doen.....dit verdient nadere inspectie!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:26

KimLittle schreef:
Oh ja, en dit was ook nog eens na een aanvaring met ene heer E. te polopaard. Dus ik was emotioneel reeds zeer geschonden.

Ik denk dat die ene heer E. te polopaard niet meer te helpen is..... >;) maar met mevr. T.P. uit Schagen zal ik eens een stevig gesprek gaan voeren.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:28

Meneer E. te Polopaard is al jaren opgegeven...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:34

Haha, ja ik werd ook direct bijgevallen door Thomas en Lara. Maar viel geen land mee te bezeilen; volgens hem zat ik niet op te letten en kon ik Billy Jean best beter sturen.... Was het niet iets van Pot verwijt ketel dat...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:35

Kom, we lossen het op met de Starnmeer Knokploeg.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:37

Authentic schreef:
Kom, we lossen het op met de Starnmeer Knokploeg.

_O- _O- Haha, nee dank je. Hoewel ik gisteren wel ff pissig werd hoor: hij zei dat ie me nu ontweken had, maar dat de volgende keer niet zou doen _-:( Nou ja zeg.