ik heb op die ene fries gezeten vandaag, wat smal zeg! smaller dan marlon zeg...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xDaayx schreef:Hee Linda, ik lag echt helemaal dubbel zondag bij dat kruispunt toen we naar huis reden! Wat een mafkees is die Dave toch ook
xDaayx schreef:Haha!
Voor mijn stage. Mijn opdracht is het in kaart brengen van de meest interessante partijen en deze benaderen. Met deze opdracht ben ik de komende 18 weken nog bezig.
corinatoet schreef:wanneer gaan we een lekker buitenritje maken, wie er zin heeft natuurlijk , of lekker een rondje zandvlakte kan ook natuurlijk
Esther28 schreef:Hey Corina....ik wil binnenkort ook proberen naar buiten te gaan...hahaha maar dan wel alleen een stappen hoor.....
Hmmm zadel heeft wat problemen bij douane, iets met inklaringspapieren en komt dus vandaag niet.......
Ik ga van de week samen met Anet en Dabass ook naar buiten. Kijken hoe die twee tuigers op elkaar reageren, want ze vinden elkaar behoorlijk interessant. Geloof ook wel dat ze van elkaar weten dat ze van dezelfde soort zijn haha!Snackie schreef:
ik heb op die ene fries gezeten vandaag, wat smal zeg! smaller dan marlon zeg...
komt allemaal goed