Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 23:49

Doei!

ik heb op die ene fries gezeten vandaag, wat smal zeg! smaller dan marlon zeg...

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 07:33

Goedemorgen allemaal!

Pff het is weer veel te vroeg deze ochtend! Wekkertje ging om kwart over 6, 8 uur op mijn werk. Het is hier nog helemaal uitgestorven, iedereen komt pas om 9 uur. Ik kan op dinsdag en donderdag met mijn moeder meerijden naar Den Haag, scheelt weer wat met het OV reizen. Het is wel vroeg, maar daarentegen ben ik wel weer op 4 uur klaar Haha!

Heb helemaal geen zin vandaag, echt erg!!

Hee Linda, ik lag echt helemaal dubbel zondag bij dat kruispunt toen we naar huis reden! Wat een mafkees is die Dave toch ook Tong uitsteken

Maargoed, ik ga weer lekker verder met mijn onderzoekjes enzo!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 07:43

Werk ze daay!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 07:51

Bedankt Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:20

xDaayx schreef:
Hee Linda, ik lag echt helemaal dubbel zondag bij dat kruispunt toen we naar huis reden! Wat een mafkees is die Dave toch ook Tong uitsteken

Hij zag je al staan op dat kruispunt dus hij kon het natuurlijk niet laten. Het is soms echt een rare hoor... Haha!

Met wat voor onderzoeken ben je nu eigenlijk bezig? Is dat voor je stage of voor school?

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:29

Haha!

Voor mijn stage. Mijn opdracht is het in kaart brengen van de meest interessante partijen en deze benaderen. Met deze opdracht ben ik de komende 18 weken nog bezig.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:30

zo 18 weken stage, das een lang eind!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:36

xDaayx schreef:
Haha!

Voor mijn stage. Mijn opdracht is het in kaart brengen van de meest interessante partijen en deze benaderen. Met deze opdracht ben ik de komende 18 weken nog bezig.

Meest interessante partijen...? Met wat als thema en van wat..??? Blond

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 08:55

Nou van het stedenspel http://www.stedenspel.nl
Ik heb de opdracht gekregen om de zakelijke markt in kaart te brengen. En als ik weet welke mogelijkheden er zijn om het product af te zetten, de meest interessante partijen ook daadwerkelijk benaderen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:11

Zo ff berichtje...
Gister trg gekomen in NL en gelijk met neus in de boter...wat een ku t weer zeg....
Ach gossie Bokito was helemaal happy om me te zien en Imre was helemaal happy om Dave weer te zien hahahaha... Tong uitsteken Clown

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:18

hallo allemaal werk ze daay, ik heb ook geen zin vandaag , nou ja het moet

wanneer gaan we een lekker buitenritje maken, wie er zin heeft natuurlijk , of lekker een rondje zandvlakte kan ook natuurlijk

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:19

hoi es , hoe laat komt je zadel , haha jij heb aanpassings verschijnselen qua weer

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:19

Hey Corina....ik wil binnenkort ook proberen naar buiten te gaan...hahaha maar dan wel alleen een stappen hoor.....
Hmmm zadel heeft wat problemen bij douane, iets met inklaringspapieren en komt dus vandaag niet.......

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:29

corinatoet schreef:
wanneer gaan we een lekker buitenritje maken, wie er zin heeft natuurlijk , of lekker een rondje zandvlakte kan ook natuurlijk

OK dan! Goed idee! Ik ga mee Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:30

Esther28 schreef:
Hey Corina....ik wil binnenkort ook proberen naar buiten te gaan...hahaha maar dan wel alleen een stappen hoor.....
Hmmm zadel heeft wat problemen bij douane, iets met inklaringspapieren en komt dus vandaag niet.......

hé balen , dat meen je niet, heb jij weer, en je weet ook niet wanneer hij komt?? Boos!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:31

ja gezellig , naar buiten daay enne es als jij wilt gaan we alleen maar stappen natuurlijk , eerst rustig aan proberen,

misschien wordt het dit weekend nog wel mooi weer

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:36

Ik vind het allemaal niet erg, alleen stappen is prima, maar meer is ook leuk Haha! Haha! Ik ga van de week samen met Anet en Dabass ook naar buiten. Kijken hoe die twee tuigers op elkaar reageren, want ze vinden elkaar behoorlijk interessant. Geloof ook wel dat ze van elkaar weten dat ze van dezelfde soort zijn haha!

Oh jee die inklaringspapieren, dat kan echt grote problemen geven. Spreek uit ervaring, we hadden vorig jaar op school een onderneming opgezet en we hadden een bestelling bij een leverancier gedaan in China. Was er ook een probleem met de papieren, wilden ze hem bijna weer terug naar China sturen!! Na heel veel gebel en praten als brugman is het er toch door gekomen en is het een week ofzo te laat aangekomen!! Echt heel vervelend.. Hopelijk is dat niet zo erg bij jou Es, en laten ze hem gewoon door..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:39

Heb er nog nooit van gehoord inklaringspapieren. Dat moet de douane regelen toch? Teminste dat begrijp ik van de website....
Wat is dat eigenlijk?

Hehe ik wil de eerste keer dat k naar buiten ga niet meteen wildwest taferelen hoor. Eerst gewoon rondje stappen om te kijken hoe het gaat. Zowiezo moet ik weer heel erg wennen denk...Heb nu zo'n kleine 4 weken niet gereden.....

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:47

haha nee joh we gaan alleen maar stappen dan , dat doen we wel een keertje samen met meer worden ze toch vaak drukker

daay wij maken wel een vlot ritje een keertje zandvlakte of als we tijd hebben naar de broekpolder of abtswoude bos erg leuk

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:48

Dat zijn volgens mij de papieren waarop staat wat het pakket inhoudt en in en uitklaren is een soort van in en uitchecken bij de douane. Dus er is iets wat niet klopt in de papieren en in sommige gevallen wordt het pakket daarom geretourneerd naar de afzender.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:52

Nou wat ik begreep zaten die papieren er dus gewoon helemaal niet bij......Maar moet de leverancier of de douana zoiets regelen???

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:54

Bij ons was het de partij (FedEx) die het verzond die wij hebben gebeld (lees echt 8 keer ofzo) en die heeft het uiteindelijk geregeld. Ik zou als ik jou was de leverancier benaderen, kijken of die wat kan doen.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:58

Snackie schreef:
Doei!

ik heb op die ene fries gezeten vandaag, wat smal zeg! smaller dan marlon zeg...

haha ja dat ben je niet gewend, maar wel leuk dat je weer aan het rijden bent Haha!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:00

Bestelling is via de zadelmaker, dus ik weet verder ook niet hoe of wat, maar ga er vanuit dat hij dat wel weet en dr achteraan zit....

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:02

Ja inderdaad Lachen komt allemaal goed