SannevdM schreef:Er is iets mis met onze kachel, hij slaat niet aan ofzo.
Het is hier echt stervens koud binnen! Brrrrrrrr!
Oeh das minder..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SannevdM schreef:Er is iets mis met onze kachel, hij slaat niet aan ofzo.
Het is hier echt stervens koud binnen! Brrrrrrrr!
LieZ_Horses schreef:ik ook, de ortho vroeg vorige week: wil je nog heel lang wachten tot je beugel eruit mag, of wil je dat het snel gaat? ik meteen gezegd 'langzaam!'Ik heb trouwens ook tanden moeten laten trekken. Ik kon kiezen of heel lang wachten dat ze er zelf uit zouden vallen of laten trekken en toen had mijn vader metteen een afspraak gemaakt om ze te laten trekken!

d0nnaa_dan schreef:Ooh, jammer Tessa!
Welke maat heb je? Heb d'r hier nog eentje in de kast hangen, zal hem eens passen en als hij voor mij te klein is..
Sorry Tessa, ik kan je dus ook niet helpen...
SuusKiiss schreef:Is dat je bijrijdpaard?

), een pastron, en dat was het volgens mij
hestejente schreef:SuusKiiss schreef:Is dat je bijrijdpaard?
Dit is 'm:
Inmiddels heeft hij langere manen en voorpluk, hier is het nog zo'n jongepaardenkuif![]()
Eigen foto's heb ik nog niet, als het goed is gaat er binnenkort iemand gezellig mee om fotograafje te spelen. Ik rijd 'm op dinsdag maar omdat de maandagbijrijder ziek is doe ik 'm volgende week twee dagen achter elkaar.
Die bodyprotector vind ik een goed idee van Anneke omdat Semm nog zo jong is, stel je voor dat ze weer zo'n nare val maakt als laatst. 

LieZ_Horses schreef:Leuke pony, Pauline!
Leuke spullen hebben jullie gekocht Mandy, bakletters!
Hij staat met 2 quarters en een arabier in de wei en die noemde ik eerst pony's maar dat vinden hun eigenaren niet zo leuk... o ja, en er staat ook nog een pony. Een echte
) en nu staan er sinds kort letters met krijt op de bakrand geschreven. Alleen gaan ze de verkeerde kant op, dus bijvoorbeeld de M rechts van de B