Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
natuur5D schreef:straks weer even een fiets kopen voor mijn zoon. ik weet niet wat hij er mee doet, maar ze worden aan de lopende band gestolen, vernield of op een andere manier kapot. ik wordt er gek van
natuur5D schreef:hij heeft er al een aantal zelf moeten kopen, heeft weinig effect helaas.
ik ga hem nu ergens droppen, mag ie op de nieuweoude fiets naar huis fietsen
"Steel er maar een terug, mijn jongen! Eerder mag je niet thuiskomen!"
Shenavallie schreef:@Liquita: Wil het lukken met het "verversen" van de website?
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:@Liquita: Wil het lukken met het "verversen" van de website?
Ik ben nog bezig, alleen het gastenboek nog....gelukkig!!!
:
, maar weet gewoon echt niet waar... Ik heb er al een op mijn pols (bloem).
Shenavallie schreef:Aan alle Creabea's hier op het Veldt-topic:
Dennis en ik willen de naam van Wesley laten tattoeëren in Keltisch/Schotse letters. Hebben jullie een voorstel hoe het er uit kan komen te zien?
Oh ja, dit is meer een vraag voor mijzelf: waar zou ik het dan kunnen laten zetten? Oke, ik heb plek genoeg op mijn lijf, maar weet gewoon echt niet waar... Ik heb er al een op mijn pols (bloem).
. Tytje schreef:Ik word gek!! Nu wil ik het aan jullie laten zien dat ik ook een foto kan plaatsen, kom ik niet eens in dat programma. Hoop maar dat het een storing is, probeer het morgen nog wel een keer.
Shenavallie, tattoes zijn zo persoonlijk, ik vind zelf een tattoe op een onderrug heel mooi. Als je het niet wil, ziet niemand hem. Draag je wat lagere kleding dan wel.
. Tytje schreef:Shenavallie, tattoes zijn zo persoonlijk, ik vind zelf een tattoe op een onderrug heel mooi. Als je het niet wil, ziet niemand hem. Draag je wat lagere kleding dan wel.

Tytje schreef:Ik word gek!! Nu wil ik het aan jullie laten zien dat ik ook een foto kan plaatsen, kom ik niet eens in dat programma. Hoop maar dat het een storing is, probeer het morgen nog wel een keer.
Shenavallie, tattoes zijn zo persoonlijk, ik vind zelf een tattoe op een onderrug heel mooi. Als je het niet wil, ziet niemand hem. Draag je wat lagere kleding dan wel.

Tytje schreef:O, gelukkig toch een storing. Ik stop nu echt met die foto's!!
meelen schreef:Nou hoor
LIQUITA schreef:ATE schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ATE!!!! heb je niet goed opgelet?!?
ATE schreef:sorry![]()
![]()